kas võib olla see kuidagi seotud sellega,et roolivõimu õli potsikus oli õli põhimõttelsielt otsas,sest roolivõimust jookseb ju voolik roolikarpi,on see juhtum omavahel kuidagi seotud nende asjadega või kui ei siis mis võiks viga olla,on kellelgi midagi sarnast juhtunud???
LUKKU !
-
tsonnyboy
- Huviline
- Postitusi: 287
- Liitunud: 03.04.2006 00:54 03
- Peamine sõiduk: BMW 525i
- Asukoht: Aravete
LUKKU !
juhtus siis eile õhtul nii,et oleks peaaegu avarii teinud,kuna rooli keerates hakkas järsku nagu midagi kuskil ülekäima ja rool käis ringi aga rattad ei keeranud kaasa
kas võib olla see kuidagi seotud sellega,et roolivõimu õli potsikus oli õli põhimõttelsielt otsas,sest roolivõimust jookseb ju voolik roolikarpi,on see juhtum omavahel kuidagi seotud nende asjadega või kui ei siis mis võiks viga olla,on kellelgi midagi sarnast juhtunud???
kas võib olla see kuidagi seotud sellega,et roolivõimu õli potsikus oli õli põhimõttelsielt otsas,sest roolivõimust jookseb ju voolik roolikarpi,on see juhtum omavahel kuidagi seotud nende asjadega või kui ei siis mis võiks viga olla,on kellelgi midagi sarnast juhtunud???
Viimati muutis tsonnyboy, 14.10.2009 19:21 32, muudetud 2 korda kokku.
viewtopic.php?f=4&t=195006" onclick="window.open(this.href);return false;
-
tsonnyboy
- Huviline
- Postitusi: 287
- Liitunud: 03.04.2006 00:54 03
- Peamine sõiduk: BMW 525i
- Asukoht: Aravete
ma ise mõtlesin ka,et kui õli otsas,et siis rool läheb raskeks või hakkab nõksutama või häält tegema,aga ,jah rool käib lihtsalt tühjalt,päris kõva mitu ringi ikka ennem kui ühest otsast teise jõuab kus edas ie isaa keerata,endal ol ika üks variuant,et kuskilt midagi lahti tulnud lihtsalt,aga e isaanud kuidagi kanalile aetud seda,sest reattaid keerata kuidagi ei õnnestunud:S:S:S
ma panen umbes nüüd,aga ma kujutan ette,et mingi 5-7 ringi teeb vist küll rool ära,aga pead ei anna ei lugend neid,aga lapata andis küll,et jõuaks ühelt poolt teiselepoole roolikeeramsiega,ja ratatd ei liikund millimeetrit ka,eile veel kuidagi ääriveeri sai liigutada,aga võttis ka lõpust alles mõlemalt poolt,ja siis iga ringi tagant käis selline nõks roolist läbi nagu viskaks millestki üle,kas nuudist või hambast:IMELIK:S
ma panen umbes nüüd,aga ma kujutan ette,et mingi 5-7 ringi teeb vist küll rool ära,aga pead ei anna ei lugend neid,aga lapata andis küll,et jõuaks ühelt poolt teiselepoole roolikeeramsiega,ja ratatd ei liikund millimeetrit ka,eile veel kuidagi ääriveeri sai liigutada,aga võttis ka lõpust alles mõlemalt poolt,ja siis iga ringi tagant käis selline nõks roolist läbi nagu viskaks millestki üle,kas nuudist või hambast:IMELIK:S
viewtopic.php?f=4&t=195006" onclick="window.open(this.href);return false;
kunagi e28 omades oli peal m5 rool- kus rooli sees sooned(fikseerimiseks) olid maas ja kui mootorit seisatasin siis käis vahel rool ringi
.... Kuna e32 omab põhimõtteliselt samat süsteemi siis see üks variant- ja kõige lihtsam....
Muidugi niisama seda ei juhtu: keegi oli kunagi midagi kas maha lihvinud(sport roolile- peavõll näiteks) või muttrid unustand ülepingutada roolikarbi juures......
Muidugi niisama seda ei juhtu: keegi oli kunagi midagi kas maha lihvinud(sport roolile- peavõll näiteks) või muttrid unustand ülepingutada roolikarbi juures......
-
tsonnyboy
- Huviline
- Postitusi: 287
- Liitunud: 03.04.2006 00:54 03
- Peamine sõiduk: BMW 525i
- Asukoht: Aravete
ma ise KARDAN ka,et roolikarp
ei roolinuutidega pole midagi,sest kui enne roolikarpi seda liigendiga kohta keerata siis see käib samamoodi tühjalt ringi ja kuna rool on teiselpool otsas siis rool koos vardaga
on jah mõlemal nüüd
bääd lakk 
ei roolinuutidega pole midagi,sest kui enne roolikarpi seda liigendiga kohta keerata siis see käib samamoodi tühjalt ringi ja kuna rool on teiselpool otsas siis rool koos vardaga
on jah mõlemal nüüd
viewtopic.php?f=4&t=195006" onclick="window.open(this.href);return false;


