Enda 730i -l (e32- 87a) läks siis differ... Küsimus selline et:  Kas diffri sisemus: http://www.zone.ee/awto/differ/1.JPG?2 - kus 4* hammasratast sees  e32/e34 peal on universaalsed? -  ja kui mul kaks väiksemat hammasratast puruks http://www.zone.ee/awto/differ/2.JPG?2
 kas siis sinna saab sisse aretada näiteks e34 525- e alt diffri hammasrattaid (väiksid) ... või pean otsima aint e32 ja 3.0  diffri osi?
			
			
									
									
						K: Differ
Sa nagu Jan Uuspõld selles Automaailma reklaamisDanil523 kirjutas:Tänud info eest.
Probleemi lahendasin aga nagu ikka- ilma rahata...
Oli üks Toyota hiace diffri sisu kust sai endale kaks hammasrattast- neid sai relaka ja küljelihvijate abil parajaks ja asi toimib nagu loom- tulemuseks toimiv differ
Täna sai isegi sõidetud ja tulemus 5+ (esialgu)

See on kõik tingitud mul sellest et oman 2* e39  525tds ja neid hoian korras   - e32 aga on nii  kord kuus saab sõidetud  ja seega ei taha sellesse kuidagi üldse investeerida. E32 sisse on hiljuti sisse maetud ülevaatused kindlustused ja talverehvid + aasta tagasi mootori remont+ paar kuud tagasi kardaani ja kasti jupid+ värvi rooste eemaldused- see teeb juba minu e32 turuväärtuse
 - e32 aga on nii  kord kuus saab sõidetud  ja seega ei taha sellesse kuidagi üldse investeerida. E32 sisse on hiljuti sisse maetud ülevaatused kindlustused ja talverehvid + aasta tagasi mootori remont+ paar kuud tagasi kardaani ja kasti jupid+ värvi rooste eemaldused- see teeb juba minu e32 turuväärtuse   (unustain märkida ka seda et kõik tööd on tehtud omas garaazis+omade kätega+oma tööriistadega) **** kahetsen et üldse selle auto ostsin......paha hakkab....
    (unustain märkida ka seda et kõik tööd on tehtud omas garaazis+omade kätega+oma tööriistadega) **** kahetsen et üldse selle auto ostsin......paha hakkab....
			
			
									
									
						 - e32 aga on nii  kord kuus saab sõidetud  ja seega ei taha sellesse kuidagi üldse investeerida. E32 sisse on hiljuti sisse maetud ülevaatused kindlustused ja talverehvid + aasta tagasi mootori remont+ paar kuud tagasi kardaani ja kasti jupid+ värvi rooste eemaldused- see teeb juba minu e32 turuväärtuse
 - e32 aga on nii  kord kuus saab sõidetud  ja seega ei taha sellesse kuidagi üldse investeerida. E32 sisse on hiljuti sisse maetud ülevaatused kindlustused ja talverehvid + aasta tagasi mootori remont+ paar kuud tagasi kardaani ja kasti jupid+ värvi rooste eemaldused- see teeb juba minu e32 turuväärtuse   (unustain märkida ka seda et kõik tööd on tehtud omas garaazis+omade kätega+oma tööriistadega) **** kahetsen et üldse selle auto ostsin......paha hakkab....
    (unustain märkida ka seda et kõik tööd on tehtud omas garaazis+omade kätega+oma tööriistadega) **** kahetsen et üldse selle auto ostsin......paha hakkab.... 
				


