K: orig. mootori tuunimine
K: orig. mootori tuunimine
mitu hp-d kannatab originaal mootor! kui seda tuunidan, ilma igasuguse kolvide,kepsude,jne. vahetuseta! ükskõik milline mootor siis 1.8; 2.0; 2.5; 2.8 jne
ma ise olen kuulnud 2.8 kannatab tehase anmetel 400hp! Aga kahtlen selles ! kui keegi oskab anda lingi kus seda uurida ja teab ise siis kirjuta oma teadmised siia!
ma ise olen kuulnud 2.8 kannatab tehase anmetel 400hp! Aga kahtlen selles ! kui keegi oskab anda lingi kus seda uurida ja teab ise siis kirjuta oma teadmised siia!
Viimati muutis velvo6, 08.02.2008 13:20 41, muudetud 1 kord kokku.
Mootori tuunimisel on u. sellised hinnad:
Vabalthingava tuunimine maksab u. 800 - 1500 kr per hobujõud.
Turbomootori tuunimine maksab u. 100 - 1500 kr per hobujõud.
Vabalthingava mootori mehhaaniline ülelaadimine maksab u. 500 - 1500 kr hobujõud.
Vabalthingava mootori keemiline ülelaadimine maksab u. 300 - 700 kr hobujõud.
Usu, need hinnad on suhteliselt realistlikud.
Ja mootorit ei ole mõtet tuunima hakata kui eesmärgiks on vähem kui 10 hobujõudu, seda pole lihtsalt persega tunda, kui sa just sikliga ei sõida.
Vabalthingava tuunimine maksab u. 800 - 1500 kr per hobujõud.
Turbomootori tuunimine maksab u. 100 - 1500 kr per hobujõud.
Vabalthingava mootori mehhaaniline ülelaadimine maksab u. 500 - 1500 kr hobujõud.
Vabalthingava mootori keemiline ülelaadimine maksab u. 300 - 700 kr hobujõud.
Usu, need hinnad on suhteliselt realistlikud.
Ja mootorit ei ole mõtet tuunima hakata kui eesmärgiks on vähem kui 10 hobujõudu, seda pole lihtsalt persega tunda, kui sa just sikliga ei sõida.
üks odavamaid on chip tuuning. Teiseks sisse ja väljalase. Ja kuidas sa sellest aru ei saa, et võimsama mootoriga isendeid on juba lihtsam tuunida. Kas võtad 1,6 L isendi või näiteks M3-e. Tuuni seda 1,6 palju tahad aga M3 Kw ikka ei saa. Seega, mis eelnevalt öeldi, võimsama moto kohta, on sulatõsi.
PS! Minule piisab enda BMW minekust igastahes küll ja seda autot ei solgi ma millegagi. Mida Sina teed, on su omaasi.
PS! Minule piisab enda BMW minekust igastahes küll ja seda autot ei solgi ma millegagi. Mida Sina teed, on su omaasi.
E 39 535 1997.a.
-
- Huviline
- Postitusi: 3724
- Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
- Peamine sõiduk: Metroo
- Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja
mu jaoks kõige etem tuuning on kapital remont mootorile ja veermikule . saab tehase kw tagasi ja see juba hea. või osta lihtsalt võimsam asi. ma pole siiani aru saand sellest kui moto suitseb ja koliseb aga ehitatakse igasugu vigureid peale. ise sõitsin igapäevaselt diisliga aga kui katus ära sõitis oli sõbra supra turbo muhe asi enda välja elamiseks
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
seeon sinu jaoks, kui sillad korras ja mootor nö keskpärases korras siis misksie ülelääduriga saad sa neid kw rohkem kuitehases ja suht palju odavamalt, jah ei pruugi kesta aga kui oled mõistlik siis küll ta kestab kaprelude20 kirjutas:mu jaoks kõige etem tuuning on kapital remont mootorile ja veermikule . saab tehase kw tagasi ja see juba hea. või osta lihtsalt võimsam asi. ma pole siiani aru saand sellest kui moto suitseb ja koliseb aga ehitatakse igasugu vigureid peale. ise sõitsin igapäevaselt diisliga aga kui katus ära sõitis oli sõbra supra turbo muhe asi enda välja elamiseks
ma ei saa aru kes siin 1.6 tuunimisest rääkinud on! M3 on originaalis lahja aga kui tal mingi turbo juba toeks on siis on oma hinda väärt! Ja usun et 1.8 IS -ist on võimalik saada M3-le vastane!kollerimees kirjutas:üks odavamaid on chip tuuning. Teiseks sisse ja väljalase. Ja kuidas sa sellest aru ei saa, et võimsama mootoriga isendeid on juba lihtsam tuunida. Kas võtad 1,6 L isendi või näiteks M3-e. Tuuni seda 1,6 palju tahad aga M3 Kw ikka ei saa. Seega, mis eelnevalt öeldi, võimsama moto kohta, on sulatõsi.
PS! Minule piisab enda BMW minekust igastahes küll ja seda autot ei solgi ma millegagi. Mida Sina teed, on su omaasi.
Mida Mina teen on tõesti Minu asi ja ei torgi ju Sinu tegemisi??
Re: K: orig. mootori tuunimine
inime palub abi ja kõik ülbitsevad ja targutavad kui tahate tõugata minge linna peale foorum ju selleks et aidata ja ise abi saada kuid tunndub et kui bemm piixu all siis ninad püssti ei mõelnud kõiki selle all,hoidke oma arvamused enda teada.
Re: K: orig. mootori tuunimine
Mis herilane Sind nüüd 2,5 aastat hiljem hammustas?p2rt86 kirjutas:inime palub abi ja kõik ülbitsevad ja targutavad kui tahate tõugata minge linna peale foorum ju selleks et aidata ja ise abi saada kuid tunndub et kui bemm piixu all siis ninad püssti ei mõelnud kõiki selle all,hoidke oma arvamused enda teada.