Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Jama selline,et külmast peast töötab normaalselt,aga kui soojaks läheb siis hakkab puterdama.Kui gaasiga mängida,siis hakkab paremini tööle.Küünlad ja juhtmed on vahetatud.UM-is pandi uus õhulugeja umbes kuu tagasi. Lambda on ka vahetatud.Vahepeal kui auto külmana tööle panna,siis umbes 2minutit pärast töötamist kostub kusagilt pihustite juurest mingi imelik klõbin.See on nagu pihusti töötamise hääl,aga natuke kõvem ja mingi aja pärast kaob see ära.Kui mootor juba soojaks läheb ja puterdama hakkab,siis vahe peal lööb õhupuhastisse tagasi.Dignostis ei leitud viga.Mida võiks kontrollida?
Viimati muutis stif, 20.02.2008 19:14 53, muudetud 1 kord kokku.
mis sa arvad-katta ei saa olla?katalüsaator võib kaa jamada,endal oli 1.8 93a. seal oli peaaegu sama jama,kattasse sattus mingi väike ju.. ja seetõttu akkas kaa vahes jamama...
Ka kommunism on võimalik - muidugi juhul kui kogu maailma rahvas oleks sellega päri.
Enne seda peab inimkond aru saama et raha ei vii mitte inimkonda edasi vaid meie järeltulijad. ja selle jaoks ei ole meil mitte raha vaja vaid mõistust.
Kõigepealt mõõda sooja mootoriga silindrirõhud üle
Karta on, et nukk ja nookurid-tõukurid kulunud
Võid proovida ka õli paksendajat
Kui läheb paremaks, on asi mootoris