e39 ASC

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
IvoMei
Huviline
Postitusi: 363
Liitunud: 29.05.2007 09:31 16

e39 ASC

Postitus Postitas IvoMei »

Tere mul autol selline tore nupp peal nagu ASC..nagu aru olen saanud peaks tegemist olema veojõukontrolliga..olen kuulnud et kui seda nuppu kauem peal hoida siis läheb kontroll täiesti maha..eile proovisin siis nuppu peal hoida ca 10 sekundit hoidsin ja siis kustus see tuli armatuuris ära jaenam ei süttinudki kui uuesti hoida või korra vajutada nuppu..jätsin auto seisma ja kohe uuesti tööle..siis toimis see nupp jälle nii et korra vajutasin hakkas põlema ASC tuli ja 10 seki peal hoidsin kustus jäädavalt ära ja hakkas uuesti tööle peale auto väljasuretamist ja käimapanekut..kas nii pebki olema...ei hakanud proovima ka et kui see tuli ei põle kas siis rattad käivad ringi kuna naelad all ja ei tahtnud asfalti peal kaapetada
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

E39-l ei pea seal näppu kaua peal hoidma. Veojõukontr. tuleb maha juba ühe vajutusega ja sellest annab märku ka armatuuris süttinud kollane signaaltuluke.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
Bayer 525tdst
Huviline
Postitusi: 31
Liitunud: 18.01.2008 19:26 50
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas Bayer 525tdst »

...ja peale läheb samamoodi ühe vajutusega ning armatuuris kustub tuli!
Kasutaja avatar
IvoMei
Huviline
Postitusi: 363
Liitunud: 29.05.2007 09:31 16

Postitus Postitas IvoMei »

ok aitäh..siis tean vähemalt ;)
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

Bayer 525tdst kirjutas:...ja peale läheb samamoodi ühe vajutusega ning armatuuris kustub tuli!
Täpselt nii.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8450
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Reimers
Huviline
Postitusi: 6197
Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
Peamine sõiduk: CUPRA ST410
Asukoht: Rae

Postitus Postitas Reimers »

sealt lugesin ja lugesin sain aru ikka et kui 10sec hoida siis läheb täiesti offi veojõud :? ja et maha saada siis peab auto uuesti käivitama
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

e39 puhul: 1 vajutus võtab täiesti maha ja teine vajutus lülitab uuesti sisse.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

Reimers66 kirjutas:sealt lugesin ja lugesin sain aru ikka et kui 10sec hoida siis läheb täiesti offi veojõud :? ja et maha saada siis peab auto uuesti käivitama
Sellisest lähenemisest on ka juttu olnud ja kehtib selline pikem hoidmine siis e60, e65, (vb. olid M-id) ka puhul.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Vasta