
BMW kavatseb koondada 8100 töötajat.
-
- Huviline
- Postitusi: 247
- Liitunud: 10.02.2006 00:15 43
- Asukoht: Tartu - 56305508
- Kontakt:
-
- Huviline
- Postitusi: 228
- Liitunud: 27.10.2007 14:21 03
Sa vist ei kujuta ette kui vähe tegelikult masinad teevad.Kustas kirjutas:Masinad ehitavad neid autosid, vahet pole kes seal nuppu vajutab. Vale oleks ka arvata, et venemaal toodetud BMW'd on lada kvaliteediga.
Once you buy a BMW you will notice that over the years you will slowly become a certified mechanic, your trunk will be filled with coolant, rags and ATF fluid but your life will feel PERFECT
- Annely
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 1829
- Liitunud: 24.10.2007 16:32 01
- Peamine sõiduk: BMW
- Asukoht: Tallinn
Masinad väänavad keredetailid kokku ja komplekteerivad auto kere ilma avatäideteta (küljes pole kapotti, uksi, klaase, tagaluuki). Kõik ülejäänu on ikkagi inimeste teha ja kõik käib aja peale ehk sellist varianti pole, et üks nokitseb kauem kui teine. Töö käib liikuva liini peal ja kui liin jõuab oma tee lõppu, siis peab töö tehtud olema....
Olgem ausad, need inimesed on osavad! Mitte, et hiinlased ei võiks osavad olla, aga ikkagi. Ega hiina maine pole asjata nii madal
Olgem ausad, need inimesed on osavad! Mitte, et hiinlased ei võiks osavad olla, aga ikkagi. Ega hiina maine pole asjata nii madal

Mis mõttes madal? Suur osa asju toodetakse Hiinas ja pole nende asjade kvaliteedil häda midagi.Elli kirjutas:Ega hiina maine pole asjata nii madal
Oluline on, et tootearendus ja kvaliteedijuhtimine oleks korralikult paigas, usinaid ja osavaid töökäsi on Hiinas ilmselt rohkem kui mujal. Nende töökäte sotsiaalsetest hüvedest ma muidugi parem ei räägi.
Olgem ausad, pigem ostaks siiski Hiinas tehtud asju kui Lätis, Leedus, Poolas, Ukrainas, Venemaal vms tehtuid

Ma arvan, et BMW tootmise Hiinasse kolimine oleks mõistlikum mõte kui Eestisse

Indrek
Meie, ehk BMW omanike seisukohast on kurvim see, et kokku hakatakse hoidma ka materjalide ja R&D pealt. Kuidas see võiks toote kvaliteedile mõjuda, ma parem ei mõtlegi.
Sel teemal on Saksas päris pikk arutelu käimas:
http://www.e39-forum.de/thread.php?threadid=25625&sid=
Sel teemal on Saksas päris pikk arutelu käimas:
http://www.e39-forum.de/thread.php?threadid=25625&sid=
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ma usun et 10-20 aasta pärast tehakse enamikke laiatarbe autosid juba kuskil Aasias.
Mis BMW kvaliteeti puutub, siis Saksa TÜV raportite puhul on see enamikel mudelitel esisaja teises pooles ehk Renault jmt sisuliselt samadele kohtadele kandideerimas ...nii et ega sel kvaliteedil enam eriti kuhugi langeda pole, põhi on niigi üsna lähedal.
Muide hiljutises Terevisiooni intervjuus ütles Juhan Parts, et Hiinas on 200 mln töötut! See on ikka metsik kasutamata ressurss (sisuliselt võrdne sellega kui kogu Kesk-Euroopa rahvastik oleks töötud), pole ime et hiinlane on valmis töötama olematu palga eest, peaasi et tööd üldse oleks.
Mis BMW kvaliteeti puutub, siis Saksa TÜV raportite puhul on see enamikel mudelitel esisaja teises pooles ehk Renault jmt sisuliselt samadele kohtadele kandideerimas ...nii et ega sel kvaliteedil enam eriti kuhugi langeda pole, põhi on niigi üsna lähedal.
Muide hiljutises Terevisiooni intervjuus ütles Juhan Parts, et Hiinas on 200 mln töötut! See on ikka metsik kasutamata ressurss (sisuliselt võrdne sellega kui kogu Kesk-Euroopa rahvastik oleks töötud), pole ime et hiinlane on valmis töötama olematu palga eest, peaasi et tööd üldse oleks.
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Minu meelest pole BMW kunagi taotlenud, et me toodame ilgelt vastupidavaid autosid. Esikohal on sõidurõõm, mugavus jms ja selle eest tuleb ka lõivu maksta.skyline kirjutas: Mis BMW kvaliteeti puutub, siis Saksa TÜV raportite puhul on see enamikel mudelitel esisaja teises pooles ehk Renault jmt sisuliselt samadele kohtadele kandideerimas ...nii et ega sel kvaliteedil enam eriti kuhugi langeda pole, põhi on niigi üsna lähedal.
Sellised "meil on vastupidavam kui teil" on rohkem riisikatele jt kuuluvad loosungid.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
aga võiks ju!raimo_r kirjutas:Minu meelest pole BMW kunagi taotlenud, et me toodame ilgelt vastupidavaid autosid. Esikohal on sõidurõõm, mugavus jms ja selle eest tuleb ka lõivu maksta.skyline kirjutas: Mis BMW kvaliteeti puutub, siis Saksa TÜV raportite .... põhi on niigi üsna lähedal.
Sellised "meil on vastupidavam kui teil" on rohkem riisikatele jt kuuluvad loosungid.
Transpordi võimalus Eestis kui Euroopas Ford Transit Jumboga(täispikk-täiskõrge) 14m3
Info Ps või 50 44 952
Info Ps või 50 44 952
-
- Huviline
- Postitusi: 288
- Liitunud: 28.06.2006 21:41 43
- Peamine sõiduk: BMW 530i E60
- Asukoht: Jälgimäe
- Kontakt:
Täiesti nõus ülaltoodud väitega, et kõik oleneb kvaliteedi kontrollist ja firma poliitikast kui kalliks see kõik läheb.Indrek_M kirjutas:Mis mõttes madal? Suur osa asju toodetakse Hiinas ja pole nende asjade kvaliteedil häda midagi.Elli kirjutas:Ega hiina maine pole asjata nii madal
Käin välja sellise väite: Sõidan praeguseks 13 aastat vana autoga mille parandamisse olen ikka suhteliselt vähe investeerinud. Samas on mu auto peaaegu ideaalses korras. Ja linnas sõidab samasuguseid E38-id päris palju. Võtaks nüüd sama aasta nt. Peugeot mudeli 406,407,607 (ma võin eksida numbritega vabandust) Ja siit ka küsimus, et palju on neid korras masinaid linnaliikluses näha? Ma kaldun arvama, et enamus neist mis veel liiguvad kolisevad ja logisevad. Ja ei kannata mingit kriitikat. Kas Te sõidaksite 13 a. vana mõne muu autoga???Jätame kõrvale igasugu Lamborginid ja Infinitid. OK Mercedes on ka väga luksikas auto ja ta püsib samamoodi väga kaua vastu nagu BMW-gi.
53 036 056 Jan
Kui nt. uskuda, kui palju ADAC teeservas BMW-dele abi osutas, siis pole siin häbeneda midagi:
http://www.adac.de/Auto_Motorrad/pannen ... eID=179723
http://www.adac.de/images/Pannenstatist ... 179730.pdf
http://www.adac.de/Auto_Motorrad/pannen ... eID=179723
http://www.adac.de/images/Pannenstatist ... 179730.pdf
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Mis seda ADACi statistikat puudutab, siis Auto Bild halab juba mitu aastat, et seda ei saa usaldada. Põhjus selles, et mitmed tootjad pakuvad omalt poolt uutele autodele mitmeteks aastateks tasuta 24h autoabi ning nii ei jõua paljud juhtumid statistikasse.priitv8 kirjutas:Kui nt. uskuda, kui palju ADAC teeservas BMW-dele abi osutas, siis pole siin häbeneda midagi:
http://www.adac.de/Auto_Motorrad/pannen ... eID=179723
http://www.adac.de/images/Pannenstatist ... 179730.pdf
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Asi on ju suhtarvudes? Kui ikka aastas vastatakse 1 miljonile väljakutsele, siis on valim piisavalt suur et statistikat teha. Samuti võid vaadata ADAC lehelt põhjuste jaotusi. Valdav enamus on seotud aku- ja elektriga. Kas see aga just auto (mitte)kvaliteedist räägib, on iseasi. Selge muidugi see, et BMW elektritarve on röögatu keskmise katusega taburetiga võrreldes.skyline kirjutas:Mis seda ADACi statistikat puudutab, siis Auto Bild halab juba mitu aastat, et seda ei saa usaldada. Põhjus selles, et mitmed tootjad pakuvad omalt poolt uutele autodele mitmeteks aastateks tasuta 24h autoabi ning nii ei jõua paljud juhtumid statistikasse.priitv8 kirjutas:Kui nt. uskuda, kui palju ADAC teeservas BMW-dele abi osutas, siis pole siin häbeneda midagi:
http://www.adac.de/Auto_Motorrad/pannen ... eID=179723
http://www.adac.de/images/Pannenstatist ... 179730.pdf
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!