E34 katuseluuk koliseb
E34 katuseluuk koliseb
Tere, mul selline tõsine mure et autos sõites jubedalt häirib katuse luugi kolin et kysimus ongi siis järgmine et kas keegi oskaks asjalikku nõu anda kus või kuidas või kes oskaks seda asja seal niimodi korda teha et asi toimima ka hakkab niii nagu peaks, koliseb just see luugi osa kus kaks luuki kokku saavad ja just see lae polstri osa , pakun et see enamus suure katuse luugiga e34 touringu omanike probleem, aga jah oleks väga õnnes kui saaks asja korda või vähemasti head nõu et asi ise kasvõi korda teha. Ette tänades:)
e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
E34 touringu katuseluuk.
Mul sama mure, et kat. luuk koliseb, aga pole jõudnud veel probleemiga tegeleda. Asjalik nõu kuluks ära küll.
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
kui laupäeval üritusele tuled võin sulle seletada katuseluugi kohta ja natukene ise ka uurida, äkki leiab vea üles. Endal katuseluugi jama läbitud, natukene veel koliseb aga pole enam hullu.
terv
erich
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
laupäeval üritan ka kohal olla saurixi parklas, kui ilm vähegi lubab, mul suvekad all nii, et liigseid riske ei hakka võtma 

e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
Krt, ikka jubedalt häirib kui nagu ülejäänud auto on tiptop vaikne niikuis peab ja siis ühel hetkel hakkab peakohalt mingi klõgin tulema
kui ilmad ilusaks lähevad siis peaks kokku koguma probleemsed "katuseluugid" ja nende omanikud ja läheks ühes koos mõne teadja-mehe juurde ja hakkaks kõik parandama oma touringut
tuleks täitsa hea ja mõnus remondi-pääw 



e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
Mul ka suur luuk kolises. Viga iseenesest oli väga lihtne- luugi plekkpaneelid
on nurkadest kinnitatud mutritega nii, et iga nurga kõrgust saab eraldi reguleerida ja
kaks mutrit oli lihtsalt lahti tulnud, tagumise paneeli esimene serv kolises vastu luugiraami.
Pingutasin need ära ja korras. Vea leidmiseks võtsin ära sisemised luugipolstrid,
panin luugi kinni ja rusikaga luuki seestpoolt kopsides oli kohe aru saada, mis koliseb.
Enne kokkupanekut on hea kõik liugpinnad puhastada (sinna tekib mõnus kititaoline löga)
ja uuesti määrida. Ja kuna luugi polstrid olid niikuinii maas, pesin need ka sooja vee ja
pesupulbriga ära ning kleepisin esimese plekkpaneeli alla viltmati, tuulemüra jäi vaiksemaks.
on nurkadest kinnitatud mutritega nii, et iga nurga kõrgust saab eraldi reguleerida ja
kaks mutrit oli lihtsalt lahti tulnud, tagumise paneeli esimene serv kolises vastu luugiraami.
Pingutasin need ära ja korras. Vea leidmiseks võtsin ära sisemised luugipolstrid,
panin luugi kinni ja rusikaga luuki seestpoolt kopsides oli kohe aru saada, mis koliseb.
Enne kokkupanekut on hea kõik liugpinnad puhastada (sinna tekib mõnus kititaoline löga)
ja uuesti määrida. Ja kuna luugi polstrid olid niikuinii maas, pesin need ka sooja vee ja
pesupulbriga ära ning kleepisin esimese plekkpaneeli alla viltmati, tuulemüra jäi vaiksemaks.
Krt sa tallinnast pärit, ehk peaks kokku saama ükspääw ja oleks hea kui näitaksid mulle kohe nagu puust-ja punaselt ette, ma ise miskit leiutama hakkan siis läheb see asi sinna samusesseiaanek kirjutas:Mul ka suur luuk kolises. Viga iseenesest oli väga lihtne- luugi plekkpaneelid
on nurkadest kinnitatud mutritega nii, et iga nurga kõrgust saab eraldi reguleerida ja
kaks mutrit oli lihtsalt lahti tulnud, tagumise paneeli esimene serv kolises vastu luugiraami.
Pingutasin need ära ja korras. Vea leidmiseks võtsin ära sisemised luugipolstrid,
panin luugi kinni ja rusikaga luuki seestpoolt kopsides oli kohe aru saada, mis koliseb.
Enne kokkupanekut on hea kõik liugpinnad puhastada (sinna tekib mõnus kititaoline löga)
ja uuesti määrida. Ja kuna luugi polstrid olid niikuinii maas, pesin need ka sooja vee ja
pesupulbriga ära ning kleepisin esimese plekkpaneeli alla viltmati, tuulemüra jäi vaiksemaks.

e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
Proovida ju võib, ega ta hullemaks ikka ei lähe. Ma tiksun aegajalt Keila vahet ka
Peale värvimises käimist mul luuk ei teinud piiksugi, kuigi enne töötas. Aitas see, et hoidsin nuppu mingi 10sek sees (a vb oli kinni v lahti asend, krt ei mäleta enam) ja hakkas ise tööle, ju elektroonika oli lolliks läindaveiko kirjutas:mul on veel see, et peale kolina ta ***** ei tööta ka
[quote="iaanek"]Proovida ju võib, ega ta hullemaks ikka ei lähe. Ma tiksun aegajalt Keila vahet ka
[quote="aveiko"]
Aga siis lepime mingi aja ja koha kokku ehk
mulle sobib iga-aeg välja arvatud tööpäevadel kuni 16ni aga sealt edasi sobib jällle kõik!
Kle kas olen sind ka vast näinud keila vahel, ehk peatusid oma autoga mingil ajal haigla lähedal(eramajade ees)?
[quote="aveiko"]
Aga siis lepime mingi aja ja koha kokku ehk

Kle kas olen sind ka vast näinud keila vahel, ehk peatusid oma autoga mingil ajal haigla lähedal(eramajade ees)?
e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
abiks touringu touringu katuseluugiga maadlevatele:
http://www.erikred.net/touring_sun_roof.pdf
kui te oleksite silmad lahti hoidnud siis sama dokument jooksis lähiajal kah siit ühest teemast läbi
See osa mis seal kirjas ei ole hargneb lihtsalt ja loogiliselt, kui kellelgi väga suuri probleeme tekib siis võite siia teemasse postida, üritab aidata.
terv
erich
http://www.erikred.net/touring_sun_roof.pdf
kui te oleksite silmad lahti hoidnud siis sama dokument jooksis lähiajal kah siit ühest teemast läbi

See osa mis seal kirjas ei ole hargneb lihtsalt ja loogiliselt, kui kellelgi väga suuri probleeme tekib siis võite siia teemasse postida, üritab aidata.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Siiamaani mul luuk toimetas igati eeskujulikult, isegi vist ei kolisenud...või ei osanud ma seda märgata. Täna huvipärast proovin...mitte üks mats ei edasi ega tagasi...kui nuppu edasi tagasi liigutada ei käi ka mitte kõige väiksemat "plõksu" kuskil, kui aga keskele vajutada siis on kuulda, et elektroonika klõpsatab korraks ja kõik
Mis nüüd järsku sedasi paari päevaga juhtuda sai? ....vahepeal oli küll aku ca. pool päeva maas ja peale seda ma vist nüüd esimest korda proovisingi teda , kas siis võimalik et ilma akuta seistes on miski elektriblokk unustanud oma toimingud ära ja tahaks kuidagi seadistamist
(kuskilt justkui loetud, et mingi "aju" tuleb kuidagimoodi luugiga tuttavaks teha)
PS. see luugi nupu tuli toimetas kah kuidagi imelikul - teinekord põles ilusti, siis oli jälle tükimat aega pime, ei saanudki aru millal ta pidi ja millal mitte põlema...vist parkidega? Aga luuk töötas igaljuhul iga ilmaga...töötas
/märkasin hiljem, et Iaanek oli "iseenesest" seima jäänud luugi korda saanud pikema nupu hoidmisega...seda ei osand küll proovida...aga homme proovin, ehk aitab/

Mis nüüd järsku sedasi paari päevaga juhtuda sai? ....vahepeal oli küll aku ca. pool päeva maas ja peale seda ma vist nüüd esimest korda proovisingi teda , kas siis võimalik et ilma akuta seistes on miski elektriblokk unustanud oma toimingud ära ja tahaks kuidagi seadistamist

PS. see luugi nupu tuli toimetas kah kuidagi imelikul - teinekord põles ilusti, siis oli jälle tükimat aega pime, ei saanudki aru millal ta pidi ja millal mitte põlema...vist parkidega? Aga luuk töötas igaljuhul iga ilmaga...töötas

/märkasin hiljem, et Iaanek oli "iseenesest" seima jäänud luugi korda saanud pikema nupu hoidmisega...seda ei osand küll proovida...aga homme proovin, ehk aitab/
E21 320; E30 320; E28 524TD; E34 524TDA; E34 525 TDS T
Tehnosüsteemide ehitus ja pinnasetööd, ekskavaatorid, kallurveod http://www.multiprofiil.ee/
Tehnosüsteemide ehitus ja pinnasetööd, ekskavaatorid, kallurveod http://www.multiprofiil.ee/
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
abiks minu poolt antud link, seal sulaselges inglise keeles kirjas et peale aku mahavõtmist tuleb luuk initsialiseerida. toimib see nii et hoiad luugi nuppu sulgemis asendis ~20 sekundit. Selle ajaga õpib aju ära mootorite "lõpu" asukohad.
terv
erich
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Igaljuhul sügavad kummardused, usun ,et saan siis asja jälle toimima
......vat inglise keelega mul õige sitad lood, isegi kui seal see "sulaselges inglismannide keeles" kirjas oli (ja ma seda teadnud oleks) siis mina oleks seda juttu, mitu päeva kokku veerinud 


E21 320; E30 320; E28 524TD; E34 524TDA; E34 525 TDS T
Tehnosüsteemide ehitus ja pinnasetööd, ekskavaatorid, kallurveod http://www.multiprofiil.ee/
Tehnosüsteemide ehitus ja pinnasetööd, ekskavaatorid, kallurveod http://www.multiprofiil.ee/
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
ehh, pole hullu mulle lihtsalt jäi mulje et ei vaevuta isegi antud linki kasutama. Ega endal on saksmannide keelega sama s**t lugu, peaks vist aastaks saksa prakikale minema.
Vähemalt hea et abiks olin.
Ahjaa endal tekkis kah üks küsimus targematele enne kui lammutama hakkan. Kuhu suunduvad tagumised äravoolud, endal sain pugeja ainult ~30cm sisse. Enamvähem oli ikka kuulda kus on aga huvitab just see kuidas see toru lahendatud seal on. Esimesed jooksid ilusti karpideni välja.
terv
erich
Vähemalt hea et abiks olin.
Ahjaa endal tekkis kah üks küsimus targematele enne kui lammutama hakkan. Kuhu suunduvad tagumised äravoolud, endal sain pugeja ainult ~30cm sisse. Enamvähem oli ikka kuulda kus on aga huvitab just see kuidas see toru lahendatud seal on. Esimesed jooksid ilusti karpideni välja.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power