e46 pöörded kõiguvad?
pinniks veel Jürgenit veidi. Kas auto jõudlus paranes mingilmääral? Madalalt peaks nüüd tunduvalt paremini tõmbama. Ja mida see "sissesõidu aeg" täpsemalt tähendab? Kolbide liikumist ei ole ju võimalik kontrollida, vanos rakendub automaatselt enamuses pööretevahemikus st. töötab koguaeg täiskoormusel. Või olen mina asjast valesti aru saanud.
e46 328i m-tech I
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
Krt selle jõudluse paranemise kohta kindlalt midagi öelda ei saa, kuna pole dünos käinudraul123 kirjutas:pinniks veel Jürgenit veidi. Kas auto jõudlus paranes mingilmääral? Madalalt peaks nüüd tunduvalt paremini tõmbama. Ja mida see "sissesõidu aeg" täpsemalt tähendab? Kolbide liikumist ei ole ju võimalik kontrollida, vanos rakendub automaatselt enamuses pööretevahemikus st. töötab koguaeg täiskoormusel. Või olen mina asjast valesti aru saanud.


Pontiac Firebird 5,7 -78
nii, paar nädalat tagasi siis sai asi UM uuesti üle vaadatud, külmale mootorile pandi siis juhtmed järgi. Konstateerisid olukorda, kuid midagi ei paistnud, et paigast ära oleks. Lasti siis uus soft peale mootori juhtplokile. Iseenesest kadus termomeetri näidiku sinise ala pealt kõikumine ära, kuid liikus sinna näidiku esimese kolmandiku lõpuossa. Samas kõikumise iseloom muutus nii palju, et natuke väiksema amplituudiga on see ning vähem arv kordi tahhoka seier võbeles. Iseenesest see kestab suhteliselt lühikest aega võrreldes eelneva olukorraga, niiet suht märkamatu. Väljas oli -4 Tõenäoliselt siis miski hetk katsun ka rõngad ära vahetada ikkagi.
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 14.12.2007 16:24 31
E46 328 1999
Lugesin siin sellest vanosest ja minugi isendil samad sümptomid UM-s tehti lühikontroll aga seal oli kõik ok. Täpselt nagu eelpool mainitud külmalt käivitades kõiguvad vahest isegi 300rpm peale viskab aga kohe tõstab jälle pöörded yles siuke tunne nagu pooks hetkeks kinni. Samas niikui veits sinisest alast välja saab probleem kaob. Täheldanud olen ka seda et probleem just siis kui auto terve öö seisnud ja siis esimese käivituse ajal kui juba korra hommikul soojaks sõitnud ja õhtul uuesti käivitad ja töölt koju sõidad siis ka kylmas alas seda probleemi ei esine (mootori jääksoojus vms).
Krt, sa sõnusid mu auto ära, kuna umbes nii palju need tihendid vastu pidasidki.thend kirjutas:äkki oli et peavad vastu 800kmkuid mis oli siis see hind, milega said need rõngad enda näpuvahele?




Pontiac Firebird 5,7 -78
ju siis ei ole needki tihendid kuigi head, või siis oli viga paigalduses? Miks nii vähe vastup peavad? Tõesti, selle jutujärgi võidki neid tihendeid vahetama jääda. Mismoodi ta selle vanose lekke teada sai ja ära fikseeris? Kas um-il ei ole sellist võimalust? Äkki siis oleks ikka mõttekam vanos ise uus osta, ning eab vastu ehk 100 000 km? Kallis ta on, kuid kui nii edasi vahetama jääd, siis tuleb sama välja.
2006 118D :)
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
Diagnoosida sai seda vist arvutiga. Jälgides, kas vanos keerab nukkasid või kas on veakoodi sisse lugenud, et nende liikumist ei toimu )võrdleb nuka- ja vändaandureid). Kuna vanoseid liigutatakse õlisurvel ning elektrooniliselt juhitakse selle nn juhtõli klappi siis nende tihendite lekkimisel vist siis lihtsalt puudub vajalik surve, et vanost keerata.
Ei tea täpselt.
Ei tea täpselt.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Tihendite kvaliteedi kohta ei oska midagi öelda ja vahetuse kohta ka midagi, kuna ise ei vahetanud vaid lasin vahetada.thend kirjutas:ju siis ei ole needki tihendid kuigi head, või siis oli viga paigalduses? Miks nii vähe vastup peavad? Tõesti, selle jutujärgi võidki neid tihendeid vahetama jääda. Mismoodi ta selle vanose lekke teada sai ja ära fikseeris? Kas um-il ei ole sellist võimalust? Äkki siis oleks ikka mõttekam vanos ise uus osta, ning eab vastu ehk 100 000 km? Kallis ta on, kuid kui nii edasi vahetama jääd, siis tuleb sama välja.


Pontiac Firebird 5,7 -78
Ei viitsinud kogu teksti läbi lugeda, aga mõningad tähelepanekud samalaadse probleemi puhul.
Pöörded kõikusid 500-1300 vahel külmalt, kohati suri auto isegi välja. Kuni veerandi tempini toimus see asi ja peale seda kadus ära. Vahetusse läks esialgu nuka andur, aga see tulemust ei andnud. Armatuuris süttis ka muidugi vahelduva eduga mootori kollane tuli.
Peale karterituulutuse klapi ja torude vahetust UM'is asi korras, pöördeid ei kõigu külmade ilmadega, kollane tuluke kustnud ja küttekulu ca. 1L väiksem.
Vot nii
Pöörded kõikusid 500-1300 vahel külmalt, kohati suri auto isegi välja. Kuni veerandi tempini toimus see asi ja peale seda kadus ära. Vahetusse läks esialgu nuka andur, aga see tulemust ei andnud. Armatuuris süttis ka muidugi vahelduva eduga mootori kollane tuli.
Peale karterituulutuse klapi ja torude vahetust UM'is asi korras, pöördeid ei kõigu külmade ilmadega, kollane tuluke kustnud ja küttekulu ca. 1L väiksem.
Vot nii

100% ju seda öelda ei saa, et asi vanoses. Keegi täpselt ju ei tea milles asi, igal vennal võib ju erinev probleem ka olla, kuigi sümptomid samad.tom1001 kirjutas:tänud
teie arutelust oli väga palju abi, et siis viga vanoses.
karterituulutus klappi diagnostiga ei tohiks näidata. mootor vist pidi imelikku häält tegema kui see umbes.
Um'i diagnostika seda välja ei näita, aga härra Truumu juures sai see selgeks tehtud lihtsal viisilthend kirjutas:Ega seda klappi vist ka um-diagnostika välja ei näita?

Õppind mehed ja head tööriistad

Maksma läks koos klapiga sinna 2000.- kanti.
Minul puudus igasugune imelik ääl, v.a see esimese veerandi mootori soojenemise ajal pöörete kõikumine ja sellest tulenev hääl.zaruljom kirjutas: karterituulutus klappi diagnostiga ei tohiks näidata. mootor vist pidi imelikku häält tegema kui see umbes.
millised olid need lisa voolikud, mis välja vahetamisele läksid? Saan ma õieti aru, et see mis vahetamist vajab, on detail nr1 ja kõik sellese ja selest tulevad voolikud?Üks versioon on seal külakliima jaoks ka. Kas siis äkki oleks mõistlikum see panna? Hinnavahe ka väikene muidugi.Äkki aitaks lihtsalt klapi vahetusest, ning voolikute/torude läbi pesust, kui muidugi päris mädaks ei ole see voolik muutunud.
2006 118D :)
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
Kuna pilt kaob ära, siis panen lingi siia:
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/h/e/54.png
1,2,3,4
Need voolikud on tavaliselt enda aja ära elanud ja vigased.
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/h/e/54.png
1,2,3,4
Need voolikud on tavaliselt enda aja ära elanud ja vigased.
Viimati muutis Ain, 11.03.2008 08:58 49, muudetud 1 kord kokku.
Ei tea, kas see võis mul ka seda kahtlaselt podisevad/müdisevat (meenutas diislit) häält ka teha. Oleks ka nagu sealt sisselaskekollektori alt tulnud see heli.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!