Kui naeladega auto paeks koju jõudma siisl oomulikult võtan selle, aga täna õhtul pean kindlasti linnas ära käima, eks see siis näha ole kui hull on, vbla lähen rongiga.toots kirjutas:Mehed,ärge pullige nende suvekatega,mul tuttav pani ka suveveljed 1-sel alla ja tulemus käes,ei saanud hommikul fooritaga pidama ja libises teisele vennale tagant sisse,õnneks väga hullu ei juhtunud aga oleks võinud...
Tere lumi !
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Sellise lögaga suht ohtlik liigelda jah vist. Asi võib naljast suht kiiresti väga ohtlikuks muutuda.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Absoluutne lollusdiislijoodik kirjutas:Väike vahelugemine (Teedeinstituudi uuring naastrehvidest 2005) http://www.mnt.ee/atp/failid/Naast05.documptsik kirjutas:Piisab ühest valearvestusest ja oled puus. Suverehvid ikka natuke vara alla panna, kui õues kõigu 0 kraadi ümber- tee on isegi ehk jääs juba.
Olge ikka ettevaatlikud nende suvekatega
Milles on järgmised märksõnad:
-puhtal asfaldil on naastrehv ohtlikum kui suverehv
-suvrerehvil ja lamellrehvil jää peal praktiliselt vahet pole


- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
toivoku kirjutas:nägu, suvekummiga ma ei saaks kohaltki minema.
diislijoodik kirjutas:Toonitan üle, et suvrehvil ja suverehvil on mustrites oluline erinevus.
....
Nii, et palun mitte üldistavat võltsmoraali.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Ma lähen surmatunnistusele allakirjutama, kui eestis naast keelatakse. Meil on ka sel talvel olnud palju jääd.
Ja ma tahaks ikkagi miinuskraadidega neid suverehve näha, mis talverehvidest paremad on.
Ütlen ausalt- pole ühtegi õnnelikku lamelliomanikku kohanud ning need lamellid on enamjaolt àla testiulemuste võitjaid.. Ma ei usu, et oleme veel lammelide jaoks valmis.
Ja ma tahaks ikkagi miinuskraadidega neid suverehve näha, mis talverehvidest paremad on.
Ütlen ausalt- pole ühtegi õnnelikku lamelliomanikku kohanud ning need lamellid on enamjaolt àla testiulemuste võitjaid.. Ma ei usu, et oleme veel lammelide jaoks valmis.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Mis mõttes vahe? Loomulikult on vahe kas sõidad korraliku Michelini Pirelli või Nokiaga mitte nangkang ja muud imelikud rehvid . Siiski on see absoluutne vääratus misiganes inimeste poolt,et nad võrdlevad talve kummi suvekummiga asfaldi peal. Talverehvi segu on juba kindalasti igatepidi pehmem kui suve rehvi oma( näide kunagisest srist kus taga olid talve rehvid ja diisel ei põletanud kummi nendega suvekatega vabalt) ma olen99% kindel,et ma saan kuiva asfaldi peal oma talvekatega ennem pidama kui keskpäraste suvekatega. Seeon laus lollus minu arvates, miks me muidu ei sõida talvel ringi suvekatega?
. Ma piisavalt palju jäärada sõitnud,et tegin vahet 3 kuud sõitnud michelini lamellidel ja 1 kuu vanadel kumhodel. Kumhod olid selgelt üle. Ka see on laus debiilsus minu arvates,et lamell peab paremini kui nael.
Naela läheb keskmiselt vaja nii 2-3 korda aastas eksole? Aga kui on neid vaja tollel hetkel ja neid all ei ole siis on pizdets või mis? Täna sõitsin uute naeladega ringi mööda harjumaad ja ees kimas lamellidega jaguar, kas ta uisutas või mitte? Mööda mina sõita ei julgenud sest äkki läheb poisil käest ära krt seda teab.

Naela läheb keskmiselt vaja nii 2-3 korda aastas eksole? Aga kui on neid vaja tollel hetkel ja neid all ei ole siis on pizdets või mis? Täna sõitsin uute naeladega ringi mööda harjumaad ja ees kimas lamellidega jaguar, kas ta uisutas või mitte? Mööda mina sõita ei julgenud sest äkki läheb poisil käest ära krt seda teab.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Aga palun väga teeme ära miks mitte, mul naelteta naelad alla vaja panna .diislijoodik kirjutas:Kas paneme homme joonele (mu kärul suvekad all)?ma olen99% kindel,et ma saan kuiva asfaldi peal oma talvekatega ennem pidama kui keskpäraste suvekatega.Tegelikult ei viitsi, aiman ette sinu kaotust
. Täna tuli linnas 1 korralik piruett teha, mis talvekatega oleks lõppenud päris pahasti, kuna masin poleks roolile nii hästi kuuletunud.
Mind paneb imestama sinu naiivsus,et sa usud kõike mis sulle ette kirjutatakse, oled sa asja praktikas proovinud? Ma ei saa näiteks 18 tolli 265 laiade suvekatega maja eest minemagi, samas sama laiade talvekatega ei ole üldse probleemi.
Kunagi vaidles mu sõber kah autokoolis õpetatule vastu,et talle õpetati et ennem saab pidama mitte plokkis ratastega kui plokkis ratastega, 2 korda tõestasin ja oligi vsjoo.
Viimati muutis toivoku, 07.03.2008 00:41 02, muudetud 1 kord kokku.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
see oleks ka minu mõte samas autodel pidurid erinevad ja täna ei toimu seda kindlasti kuna ebakainena ma ei sõidaumptsik kirjutas:Ma tulen teie sõitu pealt vaatamatoivoku kirjutas:100-st?:Dumptsik kirjutas:OT: kui saaks hääletada, annaks toivokule 5 punktiEi tahaks kiirendust testida vaid äkkpidurdust..

Homme tuleb test õhtul

- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Huvitav millal osad inimesed õpivad mõttega lugema eelmisi postitusi ja seal sisalduvat infot?? Aga see ei ole praegu teemaks
Minu arvates on naelrehv, üks mõttetumaid asju meie kliimas. Talve alguses paarsada kilomeetrit läbitud naelrehvidega ja kogemus oli ausalt öeldes JUBE. Kõige hullem oli ikka kuiva asfaldi peal kus naela(Nokia) teelpüsimatus ajas mulle hirmu nahka. Samas Toivoku poolt kirutud Nankang surus ennast edukalt läbi 2cm lörtsist ja ka -5 kraadi peal käitus kuival asfaldil vähemalt 2 korda paremini kui naelrehv. Jää peal ei käinud ekstra proovimas aga mõnest libedast kohast sai üle küll. Edasi sai uhatud vast mingi 15 000 km lamelliga, selle aja jooksul oli 10km selline olukord kus naelast oleks rohkem kasu olnud.
Ka tänase lõuna eesti ilmaga, nii kinnisõidetud kui lahtine lumi, oli tore naerda naela meeste üle kes samamoodi oma naeltega ukerdasid. Las siis kannatavad seda undamist ja krõbinat ülejäänud aja kui asfalt väljas.
Jääme siis huviga ootama tulemusi nael vs suverehv puhtal asfaldil, millegipärast on arvata et diislijoodiku "kärul" on teatav edu.
terv
erich
Minu arvates on naelrehv, üks mõttetumaid asju meie kliimas. Talve alguses paarsada kilomeetrit läbitud naelrehvidega ja kogemus oli ausalt öeldes JUBE. Kõige hullem oli ikka kuiva asfaldi peal kus naela(Nokia) teelpüsimatus ajas mulle hirmu nahka. Samas Toivoku poolt kirutud Nankang surus ennast edukalt läbi 2cm lörtsist ja ka -5 kraadi peal käitus kuival asfaldil vähemalt 2 korda paremini kui naelrehv. Jää peal ei käinud ekstra proovimas aga mõnest libedast kohast sai üle küll. Edasi sai uhatud vast mingi 15 000 km lamelliga, selle aja jooksul oli 10km selline olukord kus naelast oleks rohkem kasu olnud.
Ka tänase lõuna eesti ilmaga, nii kinnisõidetud kui lahtine lumi, oli tore naerda naela meeste üle kes samamoodi oma naeltega ukerdasid. Las siis kannatavad seda undamist ja krõbinat ülejäänud aja kui asfalt väljas.
Jääme siis huviga ootama tulemusi nael vs suverehv puhtal asfaldil, millegipärast on arvata et diislijoodiku "kärul" on teatav edu.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Sa ajad stabiilselt segi libeda tee ja kuiva asfalti.toivoku kirjutas:Ma ei saa näiteks 18 tolli 265 laiade suvekatega maja eest minemagi, samas sama laiade talvekatega ei ole üldse probleemi.
Maja ees kuival asfaldil ei saa 265 laia suverehviga minema? Mis jutt see on?
Inimesed võiks alustuseks ikka läbi lugeda millest jutt on enne kui vastama hakkavad.
Viimati muutis Indrek_M, 07.03.2008 07:02 17, muudetud 1 kord kokku.
Indrek
Põhja-Eestis on hea naerda lamellimeeste üle - lumest pole haisugi aga see-eest on igal pool must jää ... või pigem lihtsalt jää. Õhtul märg asfalt, öösel miinuskraadid, hommikuks liuväli.erikred kirjutas:Ka tänase lõuna eesti ilmaga, nii kinnisõidetud kui lahtine lumi, oli tore naerda naela meeste üle kes samamoodi oma naeltega ukerdasid. Las siis kannatavad seda undamist ja krõbinat ülejäänud aja kui asfalt väljas.
Indrek
Kus kohasIndrek_M kirjutas:Põhja-Eestis on hea naerda lamellimeeste üle - lumest pole haisugi aga see-eest on igal pool must jää ... või pigem lihtsalt jää. Õhtul märg asfalt, öösel miinuskraadid, hommikuks liuväli.

E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
njaa..kui ma tallinnas elaks siis arvan poleks mul ka naastrehve vaja..aga maakohtades on asjalood teistmoodi,sellist asja nagu soolatamine v6i liivatamine meie teedepeal ei n2e, eriti hull on asi siis kui kylmetab ja vahepeal j2lle sulatab..kiilasj22 on all ja vesi peal..ja reeglina kes seal puid murdmas k2ivad on autod millel on lamellid all..mul pole mittemidagi lamellide vastu aga kuna pean pidevalt s6itma extreemsetes teeoludes leian et naastrehvid on ka vajalikud.vabandage t2pit2htede p2rast..arvuti ei toeta neid..
Jaanus_P kirjutas:Kus kohasIndrek_M kirjutas:Põhja-Eestis on hea naerda lamellimeeste üle - lumest pole haisugi aga see-eest on igal pool must jää ... või pigem lihtsalt jää. Õhtul märg asfalt, öösel miinuskraadid, hommikuks liuväli.. Sõidan hommikul mustamäe tee-kristiine keskus-liivalaia-tartu mnt.-peterburi mnt ja õhtul peterburi tee-järvevene-mustamäe tee. Seni ei ole küll märganud, et selle talve jooksul oleks vaja naelasid.

No ärme räägime Tallinna linnast, kuhu valatakse tänavatele tonnide viisi soola.
Põhja-Eesti pole ainult Tallinn. Näiteks Jüris - eile täielik liuväli, täna hommikul täielik liuväli. Saue - sama lugu. Eile Tartu mnt pidi Tallinna sissesõit ... nii kui pidurit puutusin, nii hakkas ABS kohe ragistama - must jää.
Indrek