





Kuigi pildid kehva kvaliteediga, v6ib sealt välja lugeda, et pragu on murdekohal juba ammust ajast olnud (üks osa murdekohast on oksüdeerunud, roostes vmt - ühes6naga pruunikas).
täpsustaks... kasulikum oleks pinki panna... puurida auk ja keerata keere. peale seda tuleks võtta see (nimi ei tule meelde) pikk keerme latt ja lõigata sealt sobiv jupp...... keerata see jupp sinna auku sisse, ning autole alla keerata.võll kirjutas:keevitus kahtlane , äkki puurida murdunud kohast auk ja vint keerata kolm neli cm. ja polt sisse keerata ,poldil pea maha ja paika -edu kui on abi.
utiili minemise vältimiseks see teema tehtud ongi (kaotada on üks p6him6tteliselt korralik amort).marek320 kirjutas:katki ta ju on, ja kaotada ple midagi, igunii lääb utiili
äkki kirjeldad seda teist v6imalust?raivar kirjutas:mida saab ikka temaga teha ..Kuid keevitada pole mõtet..
On teien võimalus kui kas see tasub ära ma ei oska öelda..Külaltki keerukas operatsioon.
helistan sulle äkki homme....patrik kirjutas:mul on nii juhtunud
ja ma olen otsa keevitanud
sõidab siiamaani
montaazhile tegelikult ei saa midagi ette heita - m6ra oli sees ja ootas ainult aega millal l6plikult ära murduda. see jahutuse asi teeb mullegi muret ja igale jorsile, kes muidu hea keevitaja oleks, seda tööd ei julge usaldadaalar kirjutas:see pidi üks vägev montaaž olema.......aga eks jah annab ikka keevitada vaata aint, et korralikult maha jahutad.
see v6imalus on alati, et kurvis mingi asi saba annab.Erik_G kirjutas:jah keevitada annab kindlasi aga mõlesin prääga sellele et kui sul kuskil kurvis see keevitus saba annab on minek ka ära vast hakka riskima.või kui keevitad lase mingil spetsjomm vennal teha...
horisontaalasendis on ta pildilMart_R kirjutas:soon, mis asendis pildi peal amort on? Kas võlli jämedam osa läheb veel amordi sisse?
mul pisike mõte tekkis oma inseneri ajus....
&võll kirjutas:keevitus kahtlane , äkki puurida murdunud kohast auk ja vint keerata kolm neli cm. ja polt sisse keerata ,poldil pea maha ja paika -edu kui on abi.
need vist ei ole antud kontekstis väga head m6tted, aga aitähefekt kirjutas:täpsustaks... kasulikum oleks pinki panna... puurida auk ja keerata keere. peale seda tuleks võtta see (nimi ei tule meelde) pikk keerme latt ja lõigata sealt sobiv jupp...... keerata see jupp sinna auku sisse, ning autole alla keerata.
kui terve see läikiv osa peab mingis olukorras liikuma amordi sisse, siis minu idee ei maksa.soon kirjutas:horisontaalasendis on ta pildilMart_R kirjutas:]soon, mis asendis pildi peal amort on? Kas võlli jämedam osa läheb veel amordi sisse?
mul pisike mõte tekkis oma inseneri ajus....amort on peaaegu täiesti välja t6mmatud, seega suur osa sellest jämedamast varda osast läheb veel amordi sisse (amordi käik on kogu selle läikiva osa ulatuses, kuipalju sellest reaalselt kasutatakse, seda ma ei oska öelda).
äkki enne patendi panemist räägid ka oma m6tetest?
keevituskoht on jah tugevam aga probleem on keevituse ümber oleva metalliga mis kuumenedes muudab oma omadusi ja selleks, et see võimalikult vähe muutuks ongi jahutus oluline- teatavate sulamite puhul on jahutus suhteliselt keeruline- tean, et sellises asutuses nagu Tamsalu EPT on vendasid, kes saaks sind aidata- hinda ei oska öelda aga usutavasti mitte väga kallis. Pead ei anna!Sander kirjutas:Korralik keevitus koht on tugevam kui metall selle ümber, seda õpetas mulle mu onu, onu sai seda teada koolis, kus soome spets keevitaja neid õpetas; võeti tõstuki käpp, mis lõigati pooleks, seejärel keevitas õpetaja selle kokku, keevitas pool tundi järjest, kui käpp oli maha jahtunud, pandi ta pressi alla, kus teda hakati painutama, lõpuks murdus käpp pooleks, aga mitte keevituskohast, keevituskohale tehti röntgen, seal pold ühtegi õhumulli ega mikropragu. Vot nii keevitavad profid. Aga miks hea keevituskoht on tugevam kui metall selle ümber, ma ei tea, onu seletas mulle aga, ma ei ole metallide omadusi kunagi õppinud ja ei saanud sellest aru.