Mootoriõli lisamine diiselkütusele
Mootoriõli lisamine diiselkütusele
Endine omanik rääkis, et ta on kord kuus lisanud kütusele ca 100 gr mootoriõli. Kas jätkaks tema traditsiooni?
Tänades,
P
Tänades,
P
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- teritaja
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 19.12.2003 11:00 21
- Peamine sõiduk: f11 xdrive
- Asukoht: võru-tartu
vanadel traktoritel vist tehti jah nii, kuid tänapäeva autole tekitad sellega ainult pihustite vahetuse, vähemalt volvo common-rail ja uute vag motode pump-pihustid sellist lollust küll ei kannata eriti kaua.Kairi kirjutas:Mina lisan igal tankimisel u 200g kahetaktilist, et auto ikka kauem teenks
pigem valage ikka diisli lisandit.
ja mida on diisli lisandites vähem/rohkem kui 2 taktilises õlis? Või mida teeb lisand rohkemat kui kahetaktilise õli?teritaja kirjutas:vanadel traktoritel vist tehti jah nii, kuid tänapäeva autole tekitad sellega ainult pihustite vahetuse, vähemalt volvo common-rail ja uute vag motode pump-pihustid sellist lollust küll ei kannata eriti kaua.Kairi kirjutas:Mina lisan igal tankimisel u 200g kahetaktilist, et auto ikka kauem teenks
pigem valage ikka diisli lisandit.
Ma vastan sinu eest... mõlemal juhul on tulemus see, et määritakse liikuvaid osti paremini, kuna meie diisli kvaliteet on suht nutune... targemad diisli spetsid väidavad, et tegelikult oleks kasulik lasta kytusel seista... kahjuks meie tanklatel ei ole aega oodata ja panevad asja kohe myyki... inimestel kellel on aga võimalus soovitati osta kytust varuga, et kytus saaks seista umbes 2 nädalat... täpsemalt miks see hea on ei tea aga mingid protsessid pidid aja möödudes kytuses toimuma mis selle kvaliteeti parandab
Pigem ärge valage midagi. Lugege kasutusjuhendit ja toimige vastavalt.teritaja kirjutas:vanadel traktoritel vist tehti jah nii, kuid tänapäeva autole tekitad sellega ainult pihustite vahetuse, vähemalt volvo common-rail ja uute vag motode pump-pihustid sellist lollust küll ei kannata eriti kaua.Kairi kirjutas:Mina lisan igal tankimisel u 200g kahetaktilist, et auto ikka kauem teenks
pigem valage ikka diisli lisandit.
530d kasutusjuhendis on lause "No additives may be used, as these could cause damage to the engine."
Uuematel mootoritel pole üldiselt üldse mingid lisandid lubatud. Ja põhjusega.
Pumba õlitus pumba õlituseks - pihustid on tänapäeva autodel täpismehaanika ja mõeldud diiselkütuse jaoks. Vanad mootorid jah "söövad" kõike.
Ärge toppige igasuguseid lisandeid, tankige normaalset kütust.
Indrek
Minul eelmine omanik kasutas ka kahetaktilist õli ning sama tegin ka mina. Kui pihustid hakkasid streikima ning remonti viisin, öeldi, et need on seest pruuniks värvunud. Kas see võis olla veest, õlist või kütusest ei oska kahjuks öelda. Natuke nad veel sõitsid, aga päris elulooma neist igatahes enam ei saanudki.
Enam pole uutele kasutatud pihustitele õli juurde lisanud.
Ühed targad soovitavad, teised keelavad.
Kus on see kesktee siis


Ühed targad soovitavad, teised keelavad.
Kus on see kesktee siis


ise küsin ise vastan: sai siis valatud kuskil 200g õli 30l peale ja tulemuseks on tühikäigul 525tds eriti pehme töötamine ja ka sinna 1.5k rmp peal- kuid kui kiirendada siis muutub see ilus diislihääl kuidagi kahtlaseks(teravamaks)- seega enam suuremaid koguseid peale valama ei hakka... normaalne 05.- kuni 1l 100l kohta.Danil523 kirjutas:Teeb ta head küll- kohe tunda.... käivitus, minek, mootoritöö...piq kirjutas:rumal küsimus !
mis se õli lisamine ka head teeb ?
Küsimus on selles et palju oleks max. õli kogus diislikütuse kohta(
(max kogus mille juures ei tee paha mootorile- pumbale (tihenditele) ega ummista kat-i)
kuid e34 524TD -l ei saagi aru kas 1l, 2l .... sees

see et auto käsiraamat ei soovita on arusaadav, põhjus ju lihtsalt selles, et kõiki õlisi ei saa ära märkida mida on proovitud ja mis ei kahjusta mootorit .
teine põhjus on see ,et alati leidub mõni poolearuline, kes ei mõista õli ja kütuse koguste suhet mõõta ja kallab paari liitri kytte hulka paar liitrit õli.
ja kuna bmw vaevalt tahab kellegiga sel teemal vaielda (ka kohtus käia),siis ongi lihtsam kirjutada manuali ,et töötab ainult diisliga ja lisandeid ei tohi panna selle auto paaki.
samas teisalt on jällegi välja mõeldud need samad lisandid ja õli valamine ,
kindlasti on sellel ka mingi põhjus olnud ,miks paljud inimesed sellist varianti kasutavad(kui tulemust poleks ,siis milleks tola teha ?).
järgmine huvitav "kytuselisand" on ju samas ka biodiisel ja seda vist isegi on lubanud ka bmw enda diisel masinatele lisada mingi väikse % ulatuses (kui õigesti mäletan siis kuskil isegi soovitati seda lisada , pidi systeemi puhastama kenasti(seda mitte bmw puhul vaid yldiselt)).
Seega tundub, et asi on rohkem katsetamises kinni, kui just keegi mingi tähtsa dokumendi alusel ei ytle ,et alates sellest mootorist või aastast ei tohiks enam lisada midagi.
kui kellelgi leidub mõni natuke vanem masin(millest pole väga kahju) ja võimalus igasugu mõõteriistadega mõõtmisi korraldada , võiks selle asja ju ykskord ette võtta ja ära mõõta ,kas on vahet või ei ole .saaks kindlasti suht huvitava ja kahtlemata ka vajaliku artikli siia foorumisse lisaks
PS !natuke võibolla pikk jutt ja kuna pole asjatundja, vaid tean niipalju kui lugenud olen(mitte alati kindlatest allikatest) ,siis parandage palun minu rumalust kui ma eksinud olen . tänud
teine põhjus on see ,et alati leidub mõni poolearuline, kes ei mõista õli ja kütuse koguste suhet mõõta ja kallab paari liitri kytte hulka paar liitrit õli.
ja kuna bmw vaevalt tahab kellegiga sel teemal vaielda (ka kohtus käia),siis ongi lihtsam kirjutada manuali ,et töötab ainult diisliga ja lisandeid ei tohi panna selle auto paaki.
samas teisalt on jällegi välja mõeldud need samad lisandid ja õli valamine ,
kindlasti on sellel ka mingi põhjus olnud ,miks paljud inimesed sellist varianti kasutavad(kui tulemust poleks ,siis milleks tola teha ?).
järgmine huvitav "kytuselisand" on ju samas ka biodiisel ja seda vist isegi on lubanud ka bmw enda diisel masinatele lisada mingi väikse % ulatuses (kui õigesti mäletan siis kuskil isegi soovitati seda lisada , pidi systeemi puhastama kenasti(seda mitte bmw puhul vaid yldiselt)).
Seega tundub, et asi on rohkem katsetamises kinni, kui just keegi mingi tähtsa dokumendi alusel ei ytle ,et alates sellest mootorist või aastast ei tohiks enam lisada midagi.
kui kellelgi leidub mõni natuke vanem masin(millest pole väga kahju) ja võimalus igasugu mõõteriistadega mõõtmisi korraldada , võiks selle asja ju ykskord ette võtta ja ära mõõta ,kas on vahet või ei ole .saaks kindlasti suht huvitava ja kahtlemata ka vajaliku artikli siia foorumisse lisaks
PS !natuke võibolla pikk jutt ja kuna pole asjatundja, vaid tean niipalju kui lugenud olen(mitte alati kindlatest allikatest) ,siis parandage palun minu rumalust kui ma eksinud olen . tänud