Rekordiüritusest konkreetsemalt.
-
- Huviline
- Postitusi: 169
- Liitunud: 02.04.2007 00:34 16
- Asukoht: Tallinn
ei tea midagi...eks oleneb kuidas organiseerida. kui on eelregistreerimine, kus on teada auto mark ja aasta, siis saab autod järjekorras ära nummerdada. kui sõiduks läheb, siis võetakse vastavalt sellele järjekorda. enne peab kõigile puust ja punaseks ette tegema, kuidas asjad käivad.
kindla eesmärgi peab küll paika panema, aga samas ma arvan, et tuleks üritada võimalikult palju. kes teab millal järgmine kord sellise hulga kokku saab...
kindla eesmärgi peab küll paika panema, aga samas ma arvan, et tuleks üritada võimalikult palju. kes teab millal järgmine kord sellise hulga kokku saab...
Julgen veel piuksatadaergo555 kirjutas:räägite siin ulme aegadest
asi tuleb hommiku vara ette võtta ja suvel ju pikad päevad (ööd valged)

Tõsised fännid jah tulevad ja on valmis mida iganes tegema ja kui tahes kaua ootama, enamus inimesi näevad selles ürituses "funi". Ja oodata autos mingit kindlat raadiosagedust kuulates kuni keegi 5 tundi (kui 1 auto = 1 minut) autosid sorteerib, registreerib, numbreid jagab, järjekorda sätib ... ei ole fun.
Siis hakkavad inimesed rumalusi tegema ... kes jooma, kes sõõrikuid joonistama, kes diskot tegema, kes läheb ära lähimasse randa.
Lisaks tuleb veidigi pikema ürituse puhul organiseerida söök, jook.
Kui tahta rekordina pikimat ühte marki sõidukite rivi, siis tuleb need lihtsalt saabumise järjekorras rivvi panna ja sõit ära teha. Küll edevamad on varem kohal, valmis kauem ootama ja saavad oma autodele rivi ees kohad

Peale rekordiüritust võivad siis asjast huvitatud neid masinaid sorteerida, pildistada, misiganes kujundeid kokku panna, afterparty't pidada, kolonnis pool Eestit läbi sõita

Lihtsalt minu point - üritus peab olema selgelt ühele eesmärgile orienteeritud. Kui see saavutatud, siis võib pühenduda alam-eesmärkidele. Mitte teha korraga kompotti kõigest.
Indrek
- Tiit525
- Klubiliige
- Postitusi: 433
- Liitunud: 07.11.2006 00:10 11
- Peamine sõiduk: BMW X5 3,0D
- Telefon: 358401771916
- Asukoht: Rakke, Alajärvi
- Kontakt:
Lisaksin sellise asja, et võimalikud pildid õhust, lennuki tunnihind koos piloodiga 3200 eek, kopter kallim, täpselt ei mäleta. Võin organiseerimise enda peale võtta, ainult fotograafi siis vaja kes lendamist ei karda, omal puuduvad oskused ja vahendid ning tahaks rohkem seal rivis olla.
ei taha teist autot
gsm +358401771916
gsm +358401771916
Jäi nagu meelde, et keegi klubis tegeles õhust pildistamisega. Seega otsisin üles;
KristjanT kirjutas:Ma tegelen ka mudelitega - täpsemalt raadioteel juhitavate kopteritega.
Ja siis teen veel nendega aerofotosid ja -videosid kah.
Täpsemalt: http://www.helicam.ee/
Paar pilti kah:
Terv,
K.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
hmm. 30D peaks normaalse objega pilti tegema küll. iseasi palju see väike kopter tassida suudab (paremad objektiivid on raskemad)
Viimati muutis vull, 16.03.2008 10:23 03, muudetud 1 kord kokku.
siiski oleksin mina rohkem peterburi tee asemel pärnu maantee poolt.
Peterburi teel linnast välja sõit ja üleüldine seisukord kehva , pärnu maantee heas korras ja kanama viaduktilt(saue sild) hea pildistada nii linnapoole kui maapoole , kuna mõlemale poole väga väga pikad sirgad mida peterburi maanteel ei ole minu teada peale jägala vidaukti.Ja keegi ütles et pärnu maantee on vähe aega nelja realine, kuidas nii, laagrist haruteeni on ikkagi päris pikk maa ja pärnu maanteel lai teeserv kuhu saab ka vajadusel rivi seisatada ilma kedagi segamatta kui tekib mingeid ootamatuid probleeme.
Peterburi teel linnast välja sõit ja üleüldine seisukord kehva , pärnu maantee heas korras ja kanama viaduktilt(saue sild) hea pildistada nii linnapoole kui maapoole , kuna mõlemale poole väga väga pikad sirgad mida peterburi maanteel ei ole minu teada peale jägala vidaukti.Ja keegi ütles et pärnu maantee on vähe aega nelja realine, kuidas nii, laagrist haruteeni on ikkagi päris pikk maa ja pärnu maanteel lai teeserv kuhu saab ka vajadusel rivi seisatada ilma kedagi segamatta kui tekib mingeid ootamatuid probleeme.
Vaata Pärnu maanteega on see probleem, et seal ei ole kuskilt paldiski ja keila poolt tulevaid rekkaid ümber suunata ja kui aus olla siis jääb viaduktist kuni ääsmäeni see maa lühikeseks. Ja kokkuvõttes oleks meil vaja ka kogu see kolonn ümber keerata kui esimene katse peaks ebaõnnestuma.Andres523 kirjutas:siiski oleksin mina rohkem peterburi tee asemel pärnu maantee poolt.
Peterburi teel linnast välja sõit ja üleüldine seisukord kehva , pärnu maantee heas korras ja kanama viaduktilt(saue sild) hea pildistada nii linnapoole kui maapoole , kuna mõlemale poole väga väga pikad sirgad mida peterburi maanteel ei ole minu teada peale jägala vidaukti.Ja keegi ütles et pärnu maantee on vähe aega nelja realine, kuidas nii, laagrist haruteeni on ikkagi päris pikk maa ja pärnu maanteel lai teeserv kuhu saab ka vajadusel rivi seisatada ilma kedagi segamatta kui tekib mingeid ootamatuid probleeme.
Mis puutub Peterburi maanteed, siis me ei olegi plaaninud sõita selle osal kus on teeolukord halb. Arutlus alles käib ja mitte midagi pole kindlat veel.
- Annely
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 1829
- Liitunud: 24.10.2007 16:32 01
- Peamine sõiduk: BMW
- Asukoht: Tallinn
Kasutasin Regio kaarti Delfi keskkonnas, tulemuseks sain:
1. Peterburi maantee: Maardu - Viitna 59km - see on siis lõik, mis on kaherealine ja vägagi sirge (nii sirge, et roolis võib igavusest magama jääda) + lisakilomeetrid enne Maardut. Mõned viaduktid on ka täitsa olemas. Esmapilgul tundub, et seal segaks tavaliiklust vähem, võin vabalt eksida.
2. Pärnu maantee: Laagri (Maksimarket) - Ääsmäe ca 24km.
Ülalmainitud numbrid on lihtsalt infoks ja ei oma sügavamat tähendust. Võibolla on kasu, võibolla mitte
1. Peterburi maantee: Maardu - Viitna 59km - see on siis lõik, mis on kaherealine ja vägagi sirge (nii sirge, et roolis võib igavusest magama jääda) + lisakilomeetrid enne Maardut. Mõned viaduktid on ka täitsa olemas. Esmapilgul tundub, et seal segaks tavaliiklust vähem, võin vabalt eksida.
2. Pärnu maantee: Laagri (Maksimarket) - Ääsmäe ca 24km.
Ülalmainitud numbrid on lihtsalt infoks ja ei oma sügavamat tähendust. Võibolla on kasu, võibolla mitte

- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Maanteeamet annab loa ikka, kahjuks ainult ei tule see tasuta. Mis tähendab seda et tekib osalustasu ja vähemalt 90% eelmises teemas kõvatanud tulijatest langeb ära.
Korraldajetel jõudu ja jaksu, kahjuks ei saa ise väga tegeleda sellega logistilistel põhjustel aga kui kunagi vaja siis kohapeal olen nõus ikka aitama
terv
erich
Korraldajetel jõudu ja jaksu, kahjuks ei saa ise väga tegeleda sellega logistilistel põhjustel aga kui kunagi vaja siis kohapeal olen nõus ikka aitama
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
- iisak
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
- Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
- Kontakt:
Osalustasu tuleb niikuinii. Ürituse eelarve kisub 6-kohaliseks.erikred kirjutas:Maanteeamet annab loa ikka, kahjuks ainult ei tule see tasuta. Mis tähendab seda et tekib osalustasu ja vähemalt 90% eelmises teemas kõvatanud tulijatest langeb ära.
Korraldajetel jõudu ja jaksu, kahjuks ei saa ise väga tegeleda sellega logistilistel põhjustel aga kui kunagi vaja siis kohapeal olen nõus ikka aitama
terv
erich
Või te mõtlesite,et korraldajad kannavad ise kõik kulutused?
......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
Iisak, see risk jääb ju alati, et kui vastav summa kokku ei tule, mis siis saab, läbirääkimistel peaks selle üritama sisse rääkida, et arvestaks mingi % kogutud rahast.
Teiseks väga vabandan, et oma nina siia topin, aga mis on rekordi kriteerium, mitu autot, mitu meetrit või mida ?
Teiseks väga vabandan, et oma nina siia topin, aga mis on rekordi kriteerium, mitu autot, mitu meetrit või mida ?
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Pigem väljendasin ennast varem väga valesti. Mõttes oli rohkem see et osalustasu läheb liiga suureks. Ei ole arvanudki et korraldajad peaksid selle korraldamisega seotud kulutused oma taskust välja võluma. Loodame siis ikkagi et sellest tuleb midagi head ja selleks ajaks üritab siis 2 BMW'ga väljas olla
terv
erich
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
mis tsirkus sinna treila peale kokku siis aetakse, et summa 6kohaline tuleb?
vaevalt keegi mingi bändi eest üldse maksta tahab. selleks on omad üritused.
põmst võiks olla rohkem tagasisidet, et mis ja kus, mitte et "jääge vait" vms. vähe imelik tundub
kui juba summa välja käiakse, siis peaks ka muud juttu saama rääkida.

vaevalt keegi mingi bändi eest üldse maksta tahab. selleks on omad üritused.
põmst võiks olla rohkem tagasisidet, et mis ja kus, mitte et "jääge vait" vms. vähe imelik tundub

kui juba summa välja käiakse, siis peaks ka muud juttu saama rääkida.
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Maantee kinni panemine sellises mastaabis minu kogemuste järgi langeb juba sinna 25-50keek juurde, sealt arvutage ise edasi.
terv
erich
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Mingit tsirkust me korraldama ei hakka, eesmärgiks on siiski rekordi üritamine. Ka osalustasu ei tule üle mõistuse suur, kuna siis ei tuleks keegi kohalegi.
See 6-kohaline on kõigest esialgne arvestus, aga kui me selle väiksema saame, siis veelgi parem. Lisaks on tänapäeval kõik väga kallis. Näiteks kogu üritus tuleb ilmselt õhust filmida ja lennutunnid maksavad teatavasti päris palju. Vaja on professionaalseid fotograafe ja filmimehi, kes kõik tahavad raha. Ja kuna me tahame rekordit teha, siis me ei saa riskida isehakanud filmimeestega või fotograafidega, kellel võib mida iganes juhtuda.
Ja kallid kaaslugejad, andke korraldajatele aega, kuna kõik on alles algstaadiumis.
See 6-kohaline on kõigest esialgne arvestus, aga kui me selle väiksema saame, siis veelgi parem. Lisaks on tänapäeval kõik väga kallis. Näiteks kogu üritus tuleb ilmselt õhust filmida ja lennutunnid maksavad teatavasti päris palju. Vaja on professionaalseid fotograafe ja filmimehi, kes kõik tahavad raha. Ja kuna me tahame rekordit teha, siis me ei saa riskida isehakanud filmimeestega või fotograafidega, kellel võib mida iganes juhtuda.
Ja kallid kaaslugejad, andke korraldajatele aega, kuna kõik on alles algstaadiumis.
Liiklust me kindlasti sulgema ei hakka, vaid suuname ikka teisele reale ümberOliver525 kirjutas:Eriti ei usu et maanteamet loa annab liikluse sulgeda nagu siin ennist lugesin..(aga mine sa tea),kuna ise tegelen liikluskorralduse,ning liiklusmärkidega siis arvan nii!!! Aga tore oleks kui annaks ,aitaksin ka ise kaasa rekordiürotusele.


Mina leian, et osalustasu annab korraldajatele just pigem garantii, et kõvatajad kohale tulevad kui raha makstud. muidu on nii, et paljud vihma korral näiteks mõtlevad, et ei viitsigi end toast välja ajada ja siis ilmuvad vaid pooled kohale.. ma arvan, et mingi 200.- ei ole kellegi jaoks üle mõistuse suur summa..erikred kirjutas: Mis tähendab seda et tekib osalustasu ja vähemalt 90% eelmises teemas kõvatanud tulijatest langeb ära.
Kui pöörad näo päikese poole, jäävad varjud seljataha.
E53 X5 4,6is
E53 X5 4,6is
Liiklusmärke ei tohi kindlasti omavoliliselt paigaldada ja selle jaoks vaja nö. kinnitatud projekti. Antud projekte teeb näiteks AS Signaal ja igasugune liikluse sulgemine või ümber suunamine on tasuline. On võimalik asju natuke teistmoodi tõlgendada ja tänu sellele on ka tasu väiksem, aga eks ootab vastuse ära. Olen omal nahal antud teema mitu korda läbi elanud väga edukaltmaris kirjutas:
Liiklust me kindlasti sulgema ei hakka, vaid suuname ikka teisele reale ümberloodame, et selle üheks päevaks ikkagi saame, kuna teetööde puhul ju tehakse seda alatihti! ja seda, et sa liiklusmärkidega tegeled, paneme kõrvataha
![]()


Maris, sa peaks neid asju ju teadma

Osalustasu pole küll hea mõte. Eesmärk on ju ikkagi, et inimesed sõidaks igast eestimaa otsast kokku oma rohkem või vähem januste autodega. Kuskil saaremaa või setumaa nurgast edasi-tagasi sõit on juba päris korralik välja minek sellise ürituse jaoks. Osalustasu võtab küll osalejaid kõvasti vähemaks. Ning mis tehakse kõvatajatega, kes tulevad kohale raha maksmata, kas nemad jäetakse kõrvale ja riskitakse rekordi mittesündimisega? Tobe olukord võib tekkida kui rekordit ei tule kuna osasid autosid ei lubatud rivisse. Pigem võiks teha motiveerimiseks mingi tagatisraha, et kes kohale tuleb saab raha tagasi ja muude kulude katmiseks sponsoreid otsida.
Üritusel on hetkel 0 sponsorit !
Kõik, kes osalustasu maksta ei taha, seadke sammud oma tööandja poole ja paluge neil üritust toetada.
Näiteks 10.000.- ei tohiks olla üle jõu käiv summa. Toidupoes läheb pikemaks ajaks süüa ostes juba üle 1000.- krooni.
Reklaamipinda on nii särkidel, stardikohas kui ka autode numbritel.
Esimestel on valikuvõimalus suurem!
Kõik, kes osalustasu maksta ei taha, seadke sammud oma tööandja poole ja paluge neil üritust toetada.
Näiteks 10.000.- ei tohiks olla üle jõu käiv summa. Toidupoes läheb pikemaks ajaks süüa ostes juba üle 1000.- krooni.
Reklaamipinda on nii särkidel, stardikohas kui ka autode numbritel.
Esimestel on valikuvõimalus suurem!
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
- Marko S
- Huviline
- Postitusi: 3571
- Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
- Peamine sõiduk: E39 530d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kujuta ette kui sa oleksid meie asemel ja peaksid kinni maksma õhuaparaadi 3 tundi (näiteks) + igasuguse rendi jms asja ja see summa ei ole üldsegi väike.Osalustasu kohalt niipalju,et ilma ei saa kuidagi.Kes tahab üritusel osaleda,leiab selle raha.Jääbvadki igasugu tillinäppijad eemale .pets520 kirjutas:Osalustasu pole küll hea mõte. Eesmärk on ju ikkagi, et inimesed sõidaks igast eestimaa otsast kokku oma rohkem või vähem januste autodega. Kuskil saaremaa või setumaa nurgast edasi-tagasi sõit on juba päris korralik välja minek sellise ürituse jaoks. Osalustasu võtab küll osalejaid kõvasti vähemaks. Ning mis tehakse kõvatajatega, kes tulevad kohale raha maksmata, kas nemad jäetakse kõrvale ja riskitakse rekordi mittesündimisega? Tobe olukord võib tekkida kui rekordit ei tule kuna osasid autosid ei lubatud rivisse. Pigem võiks teha motiveerimiseks mingi tagatisraha, et kes kohale tuleb saab raha tagasi ja muude kulude katmiseks sponsoreid otsida.