probleemid piduriga e28
probleemid piduriga e28
Selline probleem siis , et kui järsult pidurit vajutada siis piduripedaal on väga jäik ja ei liigu eriti! umbes mingi sekundi pärast vajub piduripedaal allapoole ja siis pidurdab norm nii nagu toimima peaks!
sellel pildil küll seda palli pole
http://www.elcats.ru/bmw/parts.asp?seci ... r=19860700
http://www.elcats.ru/bmw/parts.asp?seci ... r=19860700
selle kollase ringi juures ta asub, allpool.
link
mis se pallike maksta võiks?
http://www.elcats.ru/bmw/parts.asp?seci ... r=19860700
http://www.elcats.ru/bmw/parts.asp?seci ... r=19860700
selle kollase ringi juures ta asub, allpool.
link
mis se pallike maksta võiks?
...
Pidurivõimu akumulaator läbi. Kui selle ära vahetad saad teada, et su autol on ka pidurid. UM-is maksab asi ca. 2800.-. Korras kasutatud töötavat on üsna raske leida.
Heh.. see on küll huvitav - eriti sellisel juhul kui see on 528. Ma küll ei ole hasartmängukalduvustega kuid hirmus tahtmine oleks kihla vedada, et see asi on sul olemas. Kas midagi "kahe silma vahele" ei jäänud...? Mootoriruumis, vasakul pool, kuskil roolivõimu õlianuma ja piduri peasilidri ning paisupaagi vahelisel alal ümmargune "muna" kus on küljes 2 andurit - üks peal teine küljel...?
ei olnud ka minu autol sellist vidinat peal...(täpselt sama mudel ja aasta, mis Reinul)Flipper kirjutas:Heh.. see on küll huvitav - eriti sellisel juhul kui see on 528. Ma küll ei ole hasartmängukalduvustega kuid hirmus tahtmine oleks kihla vedada, et see asi on sul olemas. Kas midagi "kahe silma vahele" ei jäänud...? Mootoriruumis, vasakul pool, kuskil roolivõimu õlianuma ja piduri peasilidri ning paisupaagi vahelisel alal ümmargune "muna" kus on küljes 2 andurit - üks peal teine küljel...?

kuigi oli ABS, ehk sellepärast siis?
Noh... see on juba kindlaks tehtud, et see sul läbi on sellega, et su pidur töötab täpselt nii nagu sa ütlesid.
Kui kavatsed panna kasutatud pidurivõimu akumulaatori siis selle kasutatud osa seisukorda saab kontrollida ainult siis kui see on autol küljes, mootor töötav ja süsteemiga ühendatud. Neid "mune"vedeleb nii mõneski "aianurgas" või romulas kuid 99,9 % nendest on läbi. Isiklikult leidsin, et odavam tuleb osta kohe uus kui, et hakata seda tööd mitu korda tegema. Kui sa vahetad oma katkise kellegi teise katkise vastu siis sellel pole ju mõtet - lisaks maksta selle eest 400.- või 800.- + töö ja närvid. Lisaks on see väga oluline asi turvalisuse seisukohalt nii, et jah... Kui leiad töötava vana siis on muidugi hea kuid seda tööd ei taha mitu korda teha ma ütlen.
Kuidas ära võetakse.. üldiselt pead sa ta oma kronsteini küljest lahti võtma, voolikud loomulikult lahti ühendama, siis paned selle kuskile korralike kruustangide vahele ja keerad lahti. Akumulaator koosneb kahest osast. Alumine ehk siis akumulaator ise ja ülemine klappide süsteem kuhu kinnituvad voolikud ja andurid. Nii... See "muna" võib olla üsna kõvasti kinni. Kui paned uue või kasutatud korraliku vana tagasi siis ära unusta panemast uut o-rõngast. Uuel akumulaatoril on see kaasas, seda tihendit on võimalik ka eraldi osta. Nojah ja siis keerad korralikult kinni ja paned oma kohale tagasi, õlivoolikud külge, kallad pidurivõimu reservuaari vajaliku koguse (automaatkasti)õli juurde ja kogu moos. Süsteem on iseõhutav... kuid pärast külgeühendamist võiks töötava mootoriga mõned korrad rooli vasakule-paremale kruttida, natuke piduripedaali sõtkuda ja vaadata mida teeb õli roolivõimu reservuaaris - kas tulevad "mullikesed" ja kuidas õlitase on.
P.S. Kui sa oled näiteks pannud kasutatud pidurivõimu akumulaatori oma autole külge koos kõikide protseduuridega ja sulle tundub, et "noh.. nagu läks natuke paremaks aga eriti nagu aru ei saa" siis võid kindel olla, et see on sama läbi kui sinu eelmine. Uue või ütleme... terve puhul on vahe nagu öö ja päev. Eksida ei ole võimalik. Kui ostad kasutatud siis soovitavalt ürita see leida masinalt kus see on veel küljes (ühendatud nagu peab) ja mootorit peab olema võimalik käivitada (ehk see peab töötama). Vastasel korral on tegemist lolli mängimisega.
Kui kavatsed panna kasutatud pidurivõimu akumulaatori siis selle kasutatud osa seisukorda saab kontrollida ainult siis kui see on autol küljes, mootor töötav ja süsteemiga ühendatud. Neid "mune"vedeleb nii mõneski "aianurgas" või romulas kuid 99,9 % nendest on läbi. Isiklikult leidsin, et odavam tuleb osta kohe uus kui, et hakata seda tööd mitu korda tegema. Kui sa vahetad oma katkise kellegi teise katkise vastu siis sellel pole ju mõtet - lisaks maksta selle eest 400.- või 800.- + töö ja närvid. Lisaks on see väga oluline asi turvalisuse seisukohalt nii, et jah... Kui leiad töötava vana siis on muidugi hea kuid seda tööd ei taha mitu korda teha ma ütlen.
Kuidas ära võetakse.. üldiselt pead sa ta oma kronsteini küljest lahti võtma, voolikud loomulikult lahti ühendama, siis paned selle kuskile korralike kruustangide vahele ja keerad lahti. Akumulaator koosneb kahest osast. Alumine ehk siis akumulaator ise ja ülemine klappide süsteem kuhu kinnituvad voolikud ja andurid. Nii... See "muna" võib olla üsna kõvasti kinni. Kui paned uue või kasutatud korraliku vana tagasi siis ära unusta panemast uut o-rõngast. Uuel akumulaatoril on see kaasas, seda tihendit on võimalik ka eraldi osta. Nojah ja siis keerad korralikult kinni ja paned oma kohale tagasi, õlivoolikud külge, kallad pidurivõimu reservuaari vajaliku koguse (automaatkasti)õli juurde ja kogu moos. Süsteem on iseõhutav... kuid pärast külgeühendamist võiks töötava mootoriga mõned korrad rooli vasakule-paremale kruttida, natuke piduripedaali sõtkuda ja vaadata mida teeb õli roolivõimu reservuaaris - kas tulevad "mullikesed" ja kuidas õlitase on.
P.S. Kui sa oled näiteks pannud kasutatud pidurivõimu akumulaatori oma autole külge koos kõikide protseduuridega ja sulle tundub, et "noh.. nagu läks natuke paremaks aga eriti nagu aru ei saa" siis võid kindel olla, et see on sama läbi kui sinu eelmine. Uue või ütleme... terve puhul on vahe nagu öö ja päev. Eksida ei ole võimalik. Kui ostad kasutatud siis soovitavalt ürita see leida masinalt kus see on veel küljes (ühendatud nagu peab) ja mootorit peab olema võimalik käivitada (ehk see peab töötama). Vastasel korral on tegemist lolli mängimisega.