E34 Probleem kelladega
E34 Probleem kelladega
Mure siis selline.
Et kui auto on külm ja hakkad kohapealt ära sõitma paneb spidokas 240-ni ja kui auto on piisalvalt kaua soe olnud hakkab ta ise enesest korralikult näitama ja tahomeetriga sama lugu ,
et kas keegi oskab öelda milles viga ?
Et kui auto on külm ja hakkad kohapealt ära sõitma paneb spidokas 240-ni ja kui auto on piisalvalt kaua soe olnud hakkab ta ise enesest korralikult näitama ja tahomeetriga sama lugu ,
et kas keegi oskab öelda milles viga ?
Sama jama...
Mul on autol sama jama(525 89`) ainult et mul ei loe kas soe või külm auto..kellad pendeldavad kuidas ise tahavad...kõige rohkem näitab vahest 2tuhandet pööret ja vahest täitsa lambist hakkavad kõik tööle...ning see kompuuter seal paneb seal segast vilgub ja dioodid kaovad jne...kui keegigi oskab aidata oleks väga tänulik:)Tahaks ikka näha kiiruse ja bensiini näidikut:P
Alustage sellest, et vaatate üle kellade taga olevad pistikute ühendused. Ei mäleta, aga äkki võis selliseid anomaaliaid tingida ka kellades leiduvad akud, mis siis tühjaks on saanud.
Kõik massid/toited peaksid korralikud olema. Sest kui kusagilt mass puudub, üritab ta saada massi läbi teise instrumendi/näidiku, mis siis tingib ka suvalisi näite.
Kõik massid/toited peaksid korralikud olema. Sest kui kusagilt mass puudub, üritab ta saada massi läbi teise instrumendi/näidiku, mis siis tingib ka suvalisi näite.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
taoline jama
Autoks 525 E34 92a ja 141 kw.
Huvitav on see et niiske või väga külma ilmaga kellad valetavad. Kui sõita näiteks 140 näitab spido 30 ja tahhokas alla tuhande pöörde. Suts üle tuhande on juba piirajas. Samas kui natukene sõita ja auto soojaks läheb on kõik korras (eelnevalt tuleb muidugi süüde hetkeks välja keerata). Pole probleemile lahendust siiani leidnud. Mõned väidavad et mingi niiskuse kala.
Huvitav on see et niiske või väga külma ilmaga kellad valetavad. Kui sõita näiteks 140 näitab spido 30 ja tahhokas alla tuhande pöörde. Suts üle tuhande on juba piirajas. Samas kui natukene sõita ja auto soojaks läheb on kõik korras (eelnevalt tuleb muidugi süüde hetkeks välja keerata). Pole probleemile lahendust siiani leidnud. Mõned väidavad et mingi niiskuse kala.
tere.ma kasutaks ka seda teemat et enda probleemi lahata.autoks 525tds kui tallata kohalt minema lööb spido seier end nulli ja kui pedaali lahti lasta tõuseb seier ka ja kõik ok.samas vaikselt minna töötab kõik korralikult.siis kui spido jamab töötavad ylejäänud asjad korralikult.ise mõtlesin et kas asi kuskil yhenduses või tegu mingi seieri impulsiga.auto aastaks 95 lõpp
mul E34 TDS'il kukub tahho ära kui auto vähe soojeneb,võtab pikslid ka kaasa.Paugu annad armatuurile siis tuleb tagasi aga mitte kauaks,pikslitele ei mõju tagumine.Armatuurivalgustus on ka nagu erektsioon,vahel on ja vahel pole.Togimine jälle aitab.Tundub olevat tüüpviga.Ma arvan et siinkohal aita muu kui kellade vahetus.
Difri küljes oleva kiiruseanduri vigaev kirjutas:tere.ma kasutaks ka seda teemat et enda probleemi lahata.autoks 525tds kui tallata kohalt minema lööb spido seier end nulli ja kui pedaali lahti lasta tõuseb seier ka ja kõik ok.samas vaikselt minna töötab kõik korralikult.siis kui spido jamab töötavad ylejäänud asjad korralikult.ise mõtlesin et kas asi kuskil yhenduses või tegu mingi seieri impulsiga.auto aastaks 95 lõpp
- Tarmo_N
- Huviline
- Postitusi: 1257
- Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
- Telefon: 51975325
- Asukoht: heinola-viljandi.
hm.massi viga mis muud.kellad ei saa massi.tavaliselt on pistikute jooted mis kellade seest lahti lähevad kui kellasid maha võetakse.kui kellade plokk pooleks teha siis tasub vaadataneid jooteid kuhu pistikud joodetud on.kui joote keskel hall ring siis kontakti pole.aitab joote kolb ja jootepasta.korraks paned kolvi jootele ja kohe korras.keeruline jutt aga aitab.
powered by bmw e39 530d touring ja e34 525tds touring.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
no minul siis selline probleem et kui hommikul auto tööle panna hakkab ainult tahhokas tööle ja see ka liigub nagu jumal juhatab , kütusenäidik ka ei tööta kui auto soojened hakkab tahhokas ilusti liikuma ja kütust näitab ka. spidokas ei ole mul veel kordagi tööle hakanud 
Ka skeegi teab kuidas näidikute plokki välja saab???

Ka skeegi teab kuidas näidikute plokki välja saab???
The most powerful letter in the world.......M
- mastergut
- Huviline
- Postitusi: 785
- Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Rakvere
- Kontakt:
panen ka siia ühe mure. Tegemist sõbra autoga,sellel ka kõik kellad panevad segast. Suurem mure on aga see et kui süüte võtad välja siis jäevad osad tuled põlema ja aku on mõne ajapärast tühi. Kas tohib üldse spidokas voolu olla kui süüde väljas? autoks on 535 e34
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
Kondekad ära kuivand. Omal vahetasin, nüüd ok. E34 525. Aga mul muu mure, nimelt odomeeter kiilus kinni. Keerad süüte välja ja odomeeter põleb öö läbi ja kui sõidad ei liigu numbrid alumisel real. Seal kus üldist kilometraasi loeb, töötab. Ja veel see, et kui süüte välja keerad ja tuled sisse jätad, näitab LIGHTS ON. Kui ära kustutad tuled on see kiri ikka seal kuni udukad sisse korra lülitad või süüte sisse keeran. Võtsin üheks ööks aku klemmid maha, proovisin resetti teha niiviisi aga ei aidanud. Ja see viga oli enne kondekate vahetust. Oskab keegi aidata??
No nii. Nüüd teeb armatuur süüte sissepanemisel testi.
No nii. Nüüd teeb armatuur süüte sissepanemisel testi.
BMW 750i E32 220kw 92a.
-
- Huviline
- Postitusi: 2472
- Liitunud: 08.10.2008 17:33 14
- Peamine sõiduk: E65 FL
- Telefon: 56997849
- Asukoht: Jüri
Re: E34 Probleem kelladega
Maadlen ka selle näidikute diskoga, tundub jah massi viga, aga kustkohast kerest plokk üldse massi saab ? Vahepeal ei näita plokk midagi, siis jooksevad kellad põhja ja näitavad suvaliselt, ja kõik lambid vilksatavad põlema jne....
Re: E34 Probleem kelladega
kas need tuled jne jamavad vaid siis kui auto käivitad, ainult alguses st ?karl1 kirjutas:Maadlen ka selle näidikute diskoga, tundub jah massi viga, aga kustkohast kerest plokk üldse massi saab ? Vahepeal ei näita plokk midagi, siis jooksevad kellad põhja ja näitavad suvaliselt, ja kõik lambid vilksatavad põlema jne....
kui nii, siis mul oli sama jama... põhjuseks oli see kellade tagumise poole vms ära oksüdeerumine, et oli kuskilt niiskust saanud ja nii ta siis igakord diskotas, kui käivitasin auto.
2000 a. 320d, e46
-
- Huviline
- Postitusi: 2472
- Liitunud: 08.10.2008 17:33 14
- Peamine sõiduk: E65 FL
- Telefon: 56997849
- Asukoht: Jüri
Re: E34 Probleem kelladega
Viisin nüüd ploki tuttava elektriku kätte, vaatab üle.
Nüüd viimane seis oli see, et ükski näidik ei töötanud enam, samas lambid ( airbag, suunatuled jne) toimisid õieti...
Diskotas sõidu ajal vahest, käivitamisega midagi uut ei toimunud....
Samas tahaks teada ikkagi, kustkohast näidikuplokk massi võtab ?
Nüüd viimane seis oli see, et ükski näidik ei töötanud enam, samas lambid ( airbag, suunatuled jne) toimisid õieti...
Diskotas sõidu ajal vahest, käivitamisega midagi uut ei toimunud....
Samas tahaks teada ikkagi, kustkohast näidikuplokk massi võtab ?