Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
mind huvitab, et palju läheb umbes maksma küljekarpide vahetus, mingid enamvähem karbid saaks lammutusest vist suht soodsalt, aga palju töö iseenesest on? keegi ennem kokku puutund sellega äkki oskab öelda? hetkel hoiab karpi koos värv ja tagumise koopa juurest on 15cm auk sees
karbid ongi kõige suurem probleem, muidu kere ise tundub veel täitsa okei..
7om kirjutas:mind huvitab, et palju läheb umbes maksma küljekarpide vahetus, mingid enamvähem karbid saaks lammutusest vist suht soodsalt, aga palju töö iseenesest on? keegi ennem kokku puutund sellega äkki oskab öelda? hetkel hoiab karpi koos värv ja tagumise koopa juurest on 15cm auk sees
karbid ongi kõige suurem probleem, muidu kere ise tundub veel täitsa okei..
lammutusest ju osta... pigem otsi keredetaile müüv firma ja osta sealt b kat karbid, rasket pole seal midagi ,vana karp relaga maha, uus keevitusega asemele, natuke võibolla pahtlit, kivikaitsega üle, ja seest korrosioonitõrje ja valma , muidugi on ka lihtsam moodus olemas, nii öelda kohati lappida, näiteks nagu müügiks tehakse autosi... vaja läheb: pahtlit, plekki , neete ja needitange
A osa karp pidi jah kusagil 8000kr kanti maksma. Jõgeval aasta tagasi üks osav plekimees keevitas tuttaval kahelt poolt mõlemad tagumised karbi otsad ära (u 40cm pikkuses) 1500kr eest.
samas kui sul on enamus karpi terve siis ju võib kohati plekist väänata enamvähem karbi kuju ja siis vahele keevitada, ma võin sulle niipalju öelda et alla 2000 sa kindlasti ei saa!!! kui tahad ma võin sugulase käest uurida, mis hinda tema küsib, ma ise ei tegele enam autokeretöödega. aga ainus asi on see et ta asub jõhvis
Sai omal selline operatsioon just läbi tehtud
Kui keevitus olemas siis ei ole mingit probleemi.
Soovitan tehase keevituskohad läbi puuruda mitte relakaga maha lasta karp.
Mida sa täpsemalt tegid?Väänasid plekist uue karbi osa?Kas jäi paista ka?
Ma ise mõtlen et plekist suurema osa väänamine pole hea kuna sama kuju on suht raske saavutada. Ma isiklikult otsiks vist romulast mõne parema karbi kui mingi suurem osa tahab väljavahetamist.Poolautomaadiga(CO2) saab teist lasta küll.
Enda teiselt autolt võtsin ära, sai paar aastat tagasi avarii tehtud
Aga jah, vaata romulast kobedamad karbid välja ja vaheta ära. Paistma ei jää midagi, kui hästi paika sobitada
Allure, su avatar on liiga suur. Lisaks veel, et pole Sinu auto! Normaalne inimene ei teeks külmkapist küljekarpe. Ja neid on siiski müüa. Helistasin tuttavale, kes neid vahetas aga tema ostis need inimese käest 700.- eeguga. Too viimane oli nad Tartust kuskilt ostnud ja ei olnud kindlasti originaalid. Kustkohast täpsemalt, seda ma kahjuks ei tea.
Viimati muutis Karol, 22.03.2008 14:57 35, muudetud 1 kord kokku.
mina painutasin ka ise E34-le küljekarbid 1mm plekist. Alustuseks lõikasin vana karbi küljest 10cm jupi mille järgi sai täpselt painutatud samasugune vastava pikkusega asendus. muidugi ikka õigete vaheditega. B-varuosana pole jahh saada küljekarpi E34-le. Võimalus on ainult osta UM-st aga see tuleb koos uksepostiga kaasa.
rääkige inimesele et painutuseks ikka valtspinki ka vaja.vahest aitab ka nö karbi sirge osa vahetus tervenisyi juhul kui karbi aluspind ja usteavade alused kõvad.kõige parem jääb muidugi kui kogu karbi ära vahetad tuleb põhimõtteliselt 3 pikemat keevist teha ja ylejäänd lihtsalt punktida.peale värvi korrosiooni vaha terosoni 3tuhandet sisselasta ja korras.õnneks selliste parandustega tegelen viimasel jal vähe kõik mis läheb on ikka uus.
ev kirjutas:rääkige inimesele et painutuseks ikka valtspinki ka vaja.
Seda küll jahh. Seda ma õigete vahendite all silmas pidasingi. Tartus näiteks saab lasta painutada seda TET-KO töökojas, Vahi tänaval(kui see seal alles on veel, pole ammu sinna asja olnd). Minu meelest sai seal kõige pikem jupp painutada lasta 1 meetrine.
Originaal karp koosneb kahest osast, mida on võimalik ka eraldi tellida. Võimalus on saada nad kokkupanduna, siis tuleb see koos uksepostiga. UM'ist siis jutt.
Mul ka valmival autol samamoodi tehtud. Vana jupp ära ja siis sai ise vastav detail tehtud. Nüüd on tungi kohad ja kõik korrastatud ja uuesti ehitatud mida vaja oli. Aeganõudev töö - kuid tulemus ok
Üks tähelepanu vajav jutt veel... kui tagumised karbi otsad on läbi siis rooste liigub koopa seest ülesse poole... e. kui hakkad lammutama peaksid üle kontrollima ka tagumised koopad. Minu omal oli seal p.m ainult kivikaitse.
teema on tehtud 2.5a tagasi, äkki siis ei olnud b-osa saada?
aga jah, acari nimekirjas on lausa kommiraha eest olemas küljekarbid. ise "väänamine" tundub selle valguses küll rohkem nagu endale teatud kohta väänamine
aga mine tea samas, mida see küljekarp seal nimekirjas tegelikult võib tähendada. mingit plastikjunni võibolla hoopis...