E34 manuaal või automaat?
E34 manuaal või automaat?
Mõtlen 3 või suurema liitrisest mootoriga isendist. Aga suurem osa neist on automaadiga ja valik jääb väga ahtaks kui tahta manuaali.
Kas maksab üldse automaadi peale mõelda kui soov ikka saada võimsust kapoti alla. Ega sellises vanuses automaatkast võib vist igasugu üllatusi teha. Või on teisiti ja tasub loota et ta on siiski töökindel?
Kas maksab üldse automaadi peale mõelda kui soov ikka saada võimsust kapoti alla. Ega sellises vanuses automaatkast võib vist igasugu üllatusi teha. Või on teisiti ja tasub loota et ta on siiski töökindel?
Oleneb automaadist. Kõige töökindlam on mehhaaniline (ilma reziimideta) neljakäiguline, mark ZF 4HP22. See on all E23/24/28/30/34.
Sellest on ka mõnedel mudelitel elektrilise juhtimisega kast, lisatähisega EH (nt 3.5 mootori otsas).
Töökindluselt järgmine on ZF 4HP24, mis on 22 tugevdatud versioon 750/850 jaoks. Kuna on elektrilise juhtimisega, siis allub hästi igasugu elektrilistele gremlinitele.
Viletsapoolseks peetakse 5-käigulisi, 5 HP 18, seal sees mõned tehase kalad ja remontimine on vanaga võrreldes ülikallis. Need on tavaliselt 24V mootorite otsas. Mingil aastal neid fiksiti. Nagu mootoritega - lisakäik ja reziimidega mängimine annab juurde vähem kui kaotus töökindluses. Mingit vahet kiirenduses neil ei ole.
Kellele satub USA-st toodud 24V bemm, siis neil on peal Opel Omega kast
, 4 käiguline 4L30E. See on suht õnnetu oma viletsasti lakitud ajudega ja tihendivabade anduritega auto põhja all.
E34 peal soovitaksin riski vähendamise mõttes M30 ja 4HP22 kombinatsiooni. Neid on kas 530i või 535i. Nii mootori kui kastiga purki astudes (kuigi tõenäosus on madalam) ei taba sind vähemalt finantskrahh- juppide ja keerukuse vahe on kordades, kiirenduse vahe olematu.
Sellest on ka mõnedel mudelitel elektrilise juhtimisega kast, lisatähisega EH (nt 3.5 mootori otsas).
Töökindluselt järgmine on ZF 4HP24, mis on 22 tugevdatud versioon 750/850 jaoks. Kuna on elektrilise juhtimisega, siis allub hästi igasugu elektrilistele gremlinitele.
Viletsapoolseks peetakse 5-käigulisi, 5 HP 18, seal sees mõned tehase kalad ja remontimine on vanaga võrreldes ülikallis. Need on tavaliselt 24V mootorite otsas. Mingil aastal neid fiksiti. Nagu mootoritega - lisakäik ja reziimidega mängimine annab juurde vähem kui kaotus töökindluses. Mingit vahet kiirenduses neil ei ole.
Kellele satub USA-st toodud 24V bemm, siis neil on peal Opel Omega kast

E34 peal soovitaksin riski vähendamise mõttes M30 ja 4HP22 kombinatsiooni. Neid on kas 530i või 535i. Nii mootori kui kastiga purki astudes (kuigi tõenäosus on madalam) ei taba sind vähemalt finantskrahh- juppide ja keerukuse vahe on kordades, kiirenduse vahe olematu.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Kas sellest punasest (mis BRC-s seisis mõnda aega) mitte seda ei tehtud?: http://www.carrating.org/car.php?918priitv8 kirjutas:Üks punane E34 oli kindlasti isegi müügis, aga sellest on tänaseks juba oma kaks aastat möödas vist.
Tjah, hiljuti lugesin just saksa E34 foorumist, kus ka nende 540i-de teemal juttu tehti, et sedaankerega toodeti neid manuaalkastiga 800tk ja Touringuid veel 500. Niiet kokku räägime me 1300-st autost!garageboy kirjutas:E34 4.0 Manuaale minuteada on 1 minul, 1 see punane, siis veel 1 raibe pidi olema... mida vahepeal müüdi tekstiga "liigub nagu vormel". Kuid kindlasti võib neid veel rohkem olla
Bottom-line: see on rariteet!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
on kÃŧll pähe tulnud, aga väga kahju on mÃŧÃŧa, kuna ikkagi turuväärtus on madalam ja auto nii heas korras on ja väga hästi hooldatud ja suht erakordne siis ei näe pÃĩhjust. Oleneb mis hinda muidugi pakutakse aga paraku on kÃŧll nii et aasta määrab hinna, samas paljud 1998-2000 autod on palju kehvemas korras ja kÃŧsitakse palju suuremat summat... ma ei viitsi isegi mÃŧÃŧmise teemat korraldada, kuna on teada et summad mis auto eest vÃĩidakse pakkuda on väikesed, kui autoga ise lähemalt oled tutvunud siis saad aimu kui korralikult seda hobust hoitud on:)
Auto ise on 1995 aasta keskpaiku, 1995 aasta lÃĩpus lÃĩpetati minuteada E34 540 toodang. Mul on individual, igasuguste lisadega mida tavaliselt 540 ja rääkimata 540 manuaalil pole ammugi mitte:)
Auto ise on 1995 aasta keskpaiku, 1995 aasta lÃĩpus lÃĩpetati minuteada E34 540 toodang. Mul on individual, igasuguste lisadega mida tavaliselt 540 ja rääkimata 540 manuaalil pole ammugi mitte:)
OT: aga garageboy - individual ei viita sellele, et auto tervikuna mingi indivuduaalne tehtud, vaid et sellele autole on valitud individuaal sarjast mingi konkreetne lisa. On see värv, naha kombinatsioon vÃĩi midagi muud. Uuri järgi, mis su autol individuaalset on, mida tavalisest lisaseadmete nimekirjast valida polnud.
Kusjuures oleks nÃĩus maksma kÃĩrgemat hinda kui turuhind. Olen otsinud korralikku 535 vÃĩi siis 540. 535 leiab veel ja selle eelis oleks lihtsama tehnikaga mootor, aga needki mida vaadanud olen on tÃļÃļdanud väga kahtlase väärtusega. Aga no 540 on selline et hea kui Ãŧldse leiab mingi automaadiga variandi, manuaali pole Ãŧldse mÃĩtet otsida. Eestist kaugemale vaadanud veel eriti pole.
Tean et auto24's mÃŧÃŧakse juba pikemat aega Ãŧhte automaadiga 540, mille hinnaks praegu 65000. Seda oma silmaga aga näinud pole.
Tean et auto24's mÃŧÃŧakse juba pikemat aega Ãŧhte automaadiga 540, mille hinnaks praegu 65000. Seda oma silmaga aga näinud pole.
jah need 60000 on kuskil 92aasta ringis. Täitsa usun et selle auto tegelik väärtus võib olla kuskil 120000 kandis, ainult et reaalsel turul ei ole tal sellist väärtust, sest keegi ei maksa seda summat. Kui siis ainult selline ostja kes just otsib mingit konkreetset mudelit.
Eks peab vaatama siis kuskilt lääne poolt. Seal neid ikka rohkem ja on lootus leida ka Autot, mitte selliseid nagu siin Eesti turul müügil on.
Eks peab vaatama siis kuskilt lääne poolt. Seal neid ikka rohkem ja on lootus leida ka Autot, mitte selliseid nagu siin Eesti turul müügil on.