525 tds väga tuim
525 tds väga tuim
Mure siis 525 tds 97a aut. minekuga. Edasi hakkab alles 2500 pöörde juures minema aga startides uimab jubedalt. Soojalt käivitamise viga ka küljes ehk siis tahab pikemalt ketramist.
Tean, et aut kastiga autod ongi tuimemad aga paroovisin sarnase autoga sõita ja minek oli hoopis teravam.
Tean, et aut kastiga autod ongi tuimemad aga paroovisin sarnase autoga sõita ja minek oli hoopis teravam.
Eeldusel, kui auto ikka korras on!
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Toksimise all pead Sa mida silmas? Süütenurga sättimist?
Üldjuhul pidi nendel masinatel kett venima ja mis pidi vist selleni viima, et seda süüdet ei saagi enam päris paika ja ka nukk vist siis natukese juba paigast.
Ei pretendeeri täielikule tõesusele.
ÜLe tasuks ka vaadata ülelaade osad. Et ega ei aja sinist tossu tagant?(õli põlemisest). Kas tuleb musta üleliia( vähene õhk)?
Intelcooler puhtaks teha ja võib ka diagnostikut külastada!
Üldjuhul pidi nendel masinatel kett venima ja mis pidi vist selleni viima, et seda süüdet ei saagi enam päris paika ja ka nukk vist siis natukese juba paigast.
Ei pretendeeri täielikule tõesusele.
ÜLe tasuks ka vaadata ülelaade osad. Et ega ei aja sinist tossu tagant?(õli põlemisest). Kas tuleb musta üleliia( vähene õhk)?
Intelcooler puhtaks teha ja võib ka diagnostikut külastada!
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Ei mitte pumba enda keeramist,vaid pea nihutamist küttehulga reguleerimise eesmärgil.Kuuldatavasti pidi imesid tegema.
Endalgi plaanis asja natuke uurida,minekuga on väga hästi aga tühikäik on jama(kipub välja surema kui natuke norida,eriti vaikselt ukerdades või foori taga)
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... =toksimine
Endalgi plaanis asja natuke uurida,minekuga on väga hästi aga tühikäik on jama(kipub välja surema kui natuke norida,eriti vaikselt ukerdades või foori taga)
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... =toksimine
Nimelt saab pumba pea liigutamisega muuta kütte hulka, mis lastakse peale. Kõrgsurve pumbal on pea(see on see osa, kust küljepeale tuleb juhtmepundar) ja on kaan. Vaja on liigutada pead salongi poole. Selleks on vaja: keerata lahti pead kinnihoidvad torx poldid. selleks on mõttekas kõigepealt anda nendele poltidele mingi tömbi esemega paar pauku, et nad lahti põruksid seejärel keerad lahti kõik neli torxi lahti ja siis kinni tagasi(kolm on madalamal ja üks on kaanepeal) Siis käivitad mootori ja keerad torxid peaaegu lahti ja koksd millegiga pea pihtaradika poolt. Kaan liigub võibolla mingi 0,3 mm ja sellest võib juba piisada. Kui pöörded väga tõusevad ja hüppma hakkavad siis sai palju. vahepeal võib anda tuuri. Kõige parem asend on nii et toksad kaant nii kaugele kui hakkavad pöördedtõusma ja kõikuma, siis on vaja suts tagasi ja asi korras. poldid kinni ja proovisõidule. Kui ajab palju musta siis võib tagasi liigutada, aga minek on surnust üles äratatud. Olen niimodi päästnud kahe TDS mured pumbaga(pöörete kõikumine ja välja sureine koormuse taha tulemisel) Ja olen ka kolm 2,4 äratanud. See nipp aitab ka pika käivituse vastu.
NB osadel peadel on nn fikseerimise punn, vasakul keskel. see on vaja enne toksimiste välja puurida.
Keeruline jutt, aga suhteliselt lihtne teostus.
Selle väljasuremise vastu pidi ka selline rohi olema, et tõstetakse natukese tühikäigu pöördeid. Seal pumbas pidi mingine pendel olemas, mis siis kulutab kontaktraja ära sealt altpoolt, et kui nüüd natukese pöördeid tõsta, siis on ta korralikult raja peal. Aga proovi see enda variant ennem ära ja anna teada. Sest selle suuremate tühikäigu pööretega hakkavad automaadil "käiku" sisse pannes suuremat/ebameeldivamat jõnksu tegema.
Oli endalgi vahel nii, et tõmbasid automaadil "käigu" sisse, siis suri välja.
Aga endal jäi proovimata see tühikäigu värk, kuna pump juba vahepeal vahetatud. Vanal tõmbas võlli seest pooleks
Oli endalgi vahel nii, et tõmbasid automaadil "käigu" sisse, siis suri välja.
Aga endal jäi proovimata see tühikäigu värk, kuna pump juba vahepeal vahetatud. Vanal tõmbas võlli seest pooleks

E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Mul tuttav UM'is natuke tõstis tühikäiku,aitas aga kõikumise probleemi ikka ära ei lahendanud ja tarbijate taha ühendamisel tõmbab korraks hinge kinni.Teinekord seistes,pidur peal,lased pedaali lahti,tõmbab ka hinge kinni ja võib ka välja surra.Ja just pedaali lahti lastes.Päris 1000 peale ei tahaks ka tõsta. Eks ma annan teada oma tulemustest kui peaks asi sinnamaani jõudma,mul muidu tegu manuaaliga aga muus osas peaks sama olema.
Muidugi, tegu ju ikkagi nö väiksema diisliga ja nö vanema põlvkonna automaadiga. Kui minekut tahta, siis sellele ka BMW mõelnud - M 

E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Suhteliselt reibas on teine küll jah.
Siinsel kasutajal, oli vist nimega bmwturbo, oli 525tds manuall ja asi liikus väga reipalt tema käes
Siinsel kasutajal, oli vist nimega bmwturbo, oli 525tds manuall ja asi liikus väga reipalt tema käes

E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Üldjuhul, kui tahad asja korda saada, ning kett ikkagi veninud. Tuleks see vahetada koos pingutus taldadega.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Oml selliste sümptomitega vahetati e39 530d-l ära õhulugeja....samas missugust jama hakkab korraldama nuka/vändaandur?
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Sai endal ka korrigeeritud natuke seda kaane asendit,kõikumise probleemid kadusid ja käivitumine läks ka paremaks.Samas tahma tuleb rohkem,kui kohapeal piirajasse lasta,viskab pahmakaid jne.Muidugi sai üsna lõppu ka asi keeratud.Tundub et ei pääse pumba vahetusest aga noh vähemalt saab natuke aega jälle rahulikult sõita.Küttekulu seieri järgi ei tundub sama olevat,või isegi natuke parem ja jõnksutamist 1-2 käiguga ei toimu madalal pöördel.Minek tundub olevat sama või õrnalt kehvem
-
- Huviline
- Postitusi: 1011
- Liitunud: 10.03.2007 12:30 31
Kas vahetus, nagu töörahana või detailid?
detailid leiad ning nende toootekoodid bmwfans.info ja hinna (kui on laos olnud) http://www.bmw.ee/page.php?pgID=a40511c ... a&lang=est
detailid leiad ning nende toootekoodid bmwfans.info ja hinna (kui on laos olnud) http://www.bmw.ee/page.php?pgID=a40511c ... a&lang=est
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
-
- Huviline
- Postitusi: 1011
- Liitunud: 10.03.2007 12:30 31
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Mina lasin UM-s teha. Õhulugeja maksis mäletamist mööda mingi 4500 eeku. Vända/nuka andurit ei vahetatud.Rakvererax22 kirjutas:nuh jupid pluss töö, kui keegi on seda UM -is teha lasknudise seda vast teha ei oska ju(ei tea kui keeruline on), seepärast küsikski juppide pluss tööraha hinda?
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
-
- Huviline
- Postitusi: 1011
- Liitunud: 10.03.2007 12:30 31
Nukaanduril takistus ja õhulugeja osstilloskoobiga. Seda vist ei anna arvutiga diagnoosida. Saab aimdust ka vast korrasoleva lugeja vastu vahetada -proovimiseks.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Loomulikult on mootori korralikuks töötamiseks vajalik kütuse filtri korralik filtreeritavus. Kui sa jalaga gaasi surud, siis pump tahab paagist ka korraga rohkem kütust kätte saada, aga kui filter umbes, siis antakse sinna vähem kui mootori poolt nõutud, ehk toitesüsteem "jääb nälga"valts123 kirjutas:Tulles tagasi auto tuimsuse juurde, kas kütusefilter mängib ka siin suurt rolli?
Küljes on ka selline sümptom, et külma mootoriga auto mitte ainult ei värise kõvemini, vaid ka turtsub kohati, st. jätaks nagu hetkeks kütet vahele vms. ja nii ca 3 korda.

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG