Ikka autocrossing
Tore on vahepeal teada saada, et kui kulutada kogu aur auto ehitamise peale, ei oska seda hiljem ohjata
Üritus võiks kindlasti suurem olla, iseasi, kuidas see läbi lükata.
Paar sõbralikku soovitust suurema osalejaskonna saamiseks
1. tehke seda ikkagi suvel - praegu jäävad pooled juba külma/vihma pärast tulemata
2. kõik võidusõidukalduvustega asi võiks olla eraldi klassis.
Igasugu rahvaralli wrx-id, slikkidega ja tühjaks tõstetud golfid ei ole tänavaautod Samamoodi ei maksa ühte patta panna rahvaralli sõitjat ja tavaautojuhti. Või kasvõi eraldi arvestuses. Järgmine kord tuleb sul kokku
25 arbuusi ja tavajuhtid hakkavad jagama kohti 31-50

Nagu infost lugeda võis, oli asja eesmärk tavaautojuhtidele amatöörvõistlus, mitte 1+ M eelarvega subarufännide arveteklaarimine.
Nende rahvaralli autode ülevaatused (torud sees nt) on aga puhas fiktsioon, nagu me kõik teame. Seega ülevaatus ei saa olla klassidesse jagamise alus.
3. Kes poole võistluse peal leiavad teise sõitja (teise nime all) - need lähevad ikka stardijärjestuse lõppu, mitte ei trügi tühjadele numbritele vahele. Vaatad mandaadis, et 50 autot ja 45 on juba läinud, paned auto sooja ja järsku ilmub vahele tühjadele kohtadele mingi 20 tonti kinniteibitud numbritega
4. Kiiruse vähendamise taskud sirgetele võiks siiski põhirajale kurikatega maha märkida, mitte neid seisukohti kasutada - usun, et keegi ei rõõmusta velgede äralõhkumisega, kuna seal on siiski päris kõrge piirdeserv. Pealegi on selle ohutus ise kahtlasem asi kui 150ga kurvi minemine - kogu see koht on mingit paska (muld, rohi, kummitükid, kivid) täis ja äärmiselt libe ning auto katusele keerata on seal lihtsam kui suures kurvis. Või vähendada sirge kiirust nt 36m slaalomi mahamärkimisega. See lõhub igapäevaautot kindlasti vähem.
Muidu sügav kummardus korraldajatele
