Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Külmaga autot käima pannes on kuulda 1-2 sek. tugevat klõbinat, seejärel kaob ära. Aga vaiksem klõbin on alati, isegi kui mootor soojaks läheb, nagu diislil käib mootor... kas asi on ainult hüdrotõukurites?
teine probleem on selles, et mootoril on käies kolin kapoti all aga kui sidurit vajutada kaob ära...
Mis mootoriga tegu ? Omal hakkas ka e36 (1.8) klõbisema . Sai loodetud, et pääseb hüdrotõukurite vahetusega aga jah reaalsus oli valusam : Hüdrotõukurid, nookurid ja nukkvõll. Rahakott peale seda ettevõtmist ca. 7000 kr kergem.
Kui aga mootor suurem kui reasneljane , siis tuleb arvestada veel suurema väljaminekuga.
Nagu mainiti: Hüdrotõukurid, nookurid ja nukkvõll. Endal läksid ka kõik need vahetusse ja klõbin kadus. See on M40 tüüpviga. Piisab kui üks asi kulunud, et klõbin tekiks
Mul ka kummaliselt nagu väheke diiselmootori häält meenutav heli mootoris kuigi UM-is öeldi et kõik OK aga endale tundub siiski kuidagi imelik see diisli moodi heli. Autoks siis E46 328
Täna sai ka oma auto remonti viidud. Klõbises nagu traktor. Nukkvõll pidavat ilus olema, seega minu õnneks ainult tõukurid vahetada. Autoks siis e46 316 77kw. Eks siis homme paistab kui suur kirves selga lüüakse. Õnneks mitte väga suur, arvestades et nukkvõll on okey.
Teisele probleemile lahendus.
Kontrolli käigukastis õli. Arvatavasti seal on õli vähe ja ei jõua käigukasti otsalaagrini. Mul oli endal sama viga ja peale käigukasti õli vahetamist kadus hääl ära.
Survelaager ei tohiks olla kuna siduri vajutamisel peaks ta veel rohkem häält tegema.