155 kw vs 160 kw
155 kw vs 160 kw
oskab mulle keegi rääkida mis on 3.5 l 155 kw ja 3.5 l 160kw mootorite vahe? kas ainult katalüsaatorist oleneb need kw'id või on veel midagi erinevat? kas 155 kw mootori sisu istub ka 160 kw mootori üks-ühele sisse?
sry kui selline teema juba olemas on , kuid ei leidnud.
sry kui selline teema juba olemas on , kuid ei leidnud.
e28 on tore auto 

surveastmed on erinevad(kolvid ja põlemiskamber on veidike erinevad)
http://www.bigcoupe.com/phpBB2/viewtopi ... 35c8457d81 sellest peaks abi olema
http://www.bigcoupe.com/phpBB2/viewtopi ... 35c8457d81 sellest peaks abi olema
kui ümber tahad laduda 155kw->160kw
Basically, all you need is:
1. A set of 6 "Euro" 10:1 compression pistons for the M30B34 engine (92mm bore) - they have a dome on top, "piano"-shaped, while the 8:1 pistons have a dish on top.
2. A 264 degree camshaft (p/n 11319058576) for the 10:1 compression M30B34 engine or any M30B35 / M30B30 engine (can be found on six cylinders 535i/530i E34, 735i/730i E32 and late 635CSi E24).
3. A Bosch Motronic ECU 0 261 200 061.
4. The 10:1 compression M30B34 exhaust manifolds (quite a rare find), or better the M30B35 / M30B30 exhaust manifolds, and upgrade of the exhaust pipes to 50mm (2").
And that's all. These are the only differences between the 8:1 and 10:1 compression M30B34 engines. No, contrary to urban legends, you will NOT need to replace the wiring harness. The wiring from the 8:1 compression M30B34 engine works perfect.
With only this stuff your M30B34 engine will transform from 185HP / 290Nm to 218HP / 310Nm. The performance upgrade is nice and will make your E28 more dynamic. As long as you don't expect turbo-like or M5-like level of performance, you will be very pleased with this upgrade.
Tahad saada 5kw võimsuse lisa selle tegevusega?
Ei näe mõtet. Tee sellele mootorile kapitaal remont ja võimu jagub küllaga.
Ei näe mõtet. Tee sellele mootorile kapitaal remont ja võimu jagub küllaga.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Kõik oleneb aastaarvust.Sisselaske klapid,-pordid ja põlemiskambri suurus võivad olla erinevad +mõningatel juhtudel on targad külasepad juba ennem vale kaane mootori külge kruttinud
Veesärk võib ka erinev olla(vanemad "õhukese" seinaga kaaned on üleüldse bs.)
Niiet kaliiber kätte ja mõõtma.
Kasutaja Aare on vast rohkem m30 mootoritega kokku puutunud.Ehk oskab tema pädevamat ülevaadet asjast anda.
Mina oma kirjatükis absoluutsele tõele ei julge hetkel rõhku panna!

Niiet kaliiber kätte ja mõõtma.
Kasutaja Aare on vast rohkem m30 mootoritega kokku puutunud.Ehk oskab tema pädevamat ülevaadet asjast anda.
Mina oma kirjatükis absoluutsele tõele ei julge hetkel rõhku panna!