M52 mootor teeb "tsuhh-tsuhh"
M52 mootor teeb "tsuhh-tsuhh"
Imelik pealkiri aga ma ei oska nagu teisiti kirjeldada seda häält.
Hääl tuleb kuskilt sisselaske kollektori juurest / selle alt. Ja tekib see hääl siis kui mootor soojaks on läinud.
Oskab keegi midagi arvata või on kellelgi olnud midagi sellist?
Mootoriks on siis M52B28.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kunagi nooruses sai mopeedi putitatud ja kui küünal oli maha keeratud, siis mootorit ringi ajades tegi ka tsuh-tsuh
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
THIS BLOW OFF VALVE CAN CREATE SOUND OF TURBO WITHOUT SPENDING COUPLE THOUSAND
Äkki see asi? Seal oli kuskil mingi helinäidis MP3 näol ka. Enam ei leia - muidu saaksid võrrelda.
Äkki see asi? Seal oli kuskil mingi helinäidis MP3 näol ka. Enam ei leia - muidu saaksid võrrelda.
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5629
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Et teeb woosh-woosh
Seda et, sisselaske kollektoris on üldiselt vaakum ja see läbi kollektori prao või defektse kollektori tihendi nüüd välja küll ei puhu.
Muidu käib ühtlaselt? Kollektorisse rõhk tekiks siiski ainult silindlist läbi sisselaskeklapi. Näiteks kui plokikaane tihend on kahe silindri vahelt ära.
Seda et, sisselaske kollektoris on üldiselt vaakum ja see läbi kollektori prao või defektse kollektori tihendi nüüd välja küll ei puhu.
Muidu käib ühtlaselt? Kollektorisse rõhk tekiks siiski ainult silindlist läbi sisselaskeklapi. Näiteks kui plokikaane tihend on kahe silindri vahelt ära.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Eile kui mootor oli soojaks läinud ja see tsuhh-tsuhh tekkis... tõstsin pöörded 2500-ni ja lasin alla ning tsuhh-tsuhh kadus. Kordasin paar korda ja tuli tagasi.eero kirjutas: Muidu käib ühtlaselt? Kollektorisse rõhk tekiks siiski ainult silindlist läbi sisselaskeklapi. Näiteks kui plokikaane tihend on kahe silindri vahelt ära.
Muidu käib mootor ka kuidagi jõnksutades (enamvähem samas taktis selle tsuhh-tsuhhiga, ka siis kui seda häält ei ole) aga väga raskesti aimatavalt.
Mingit blowoff junne peal ei ole ja selline see hääl ka ei ole.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5629
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
woosh kirjutas:Mõtlesin siin et soetan vahepeal M52B25-e sinna kapotialla ja hakkan B28-t korralikult korda tegema... Sel moel jääks auto liikvele ja saaks mootori korralikult korda teha.
seega uuriks nüüd, et mis ma pean lisaks mootorile endale ja ajule välja vahetama?
Äkki lihtsam asendus auto soetada selleks ajaks?
2X328 '95
noonii...
Eile sai vahetatud sisselaskekollektori tihend.
Puhastatud karteri tuulutus, õhufiltri korpus / torustik, sisselaske klapp, tühikäigu mootor.
Avastasin veel ka, et vaakumi kinnitus on katki. Paha...
Töö tulemus: tsuhh - tsuhh on kadunud. Küll aga on tekkinud muud hädad.
1. Tühikäigu pöörded on imelikud. St panen auto käima siis on normaalne. Kui aga tulen sõidust ja lasen kohapeal käia siis pöörded alla 1000 ei lähe.
2. Enne käiguvahetust on kuulda häält nagu kuskil miski imeks õhku... iga käiguga.
3. Ristmikul on paar korda tahtnud välja surra. St. Kiiruse langedes langevad ka pöörded eriti madalale.
Ideid?
Eile sai vahetatud sisselaskekollektori tihend.
Puhastatud karteri tuulutus, õhufiltri korpus / torustik, sisselaske klapp, tühikäigu mootor.
Avastasin veel ka, et vaakumi kinnitus on katki. Paha...
Töö tulemus: tsuhh - tsuhh on kadunud. Küll aga on tekkinud muud hädad.
1. Tühikäigu pöörded on imelikud. St panen auto käima siis on normaalne. Kui aga tulen sõidust ja lasen kohapeal käia siis pöörded alla 1000 ei lähe.
2. Enne käiguvahetust on kuulda häält nagu kuskil miski imeks õhku... iga käiguga.
3. Ristmikul on paar korda tahtnud välja surra. St. Kiiruse langedes langevad ka pöörded eriti madalale.
Ideid?