Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Marko S
Huviline
Postitusi: 3571 Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
Peamine sõiduk: E39 530d
Asukoht: Tallinn
Kontakt:
Postitus
Postitas Marko S » 29.03.2008 11:12 25
Mure siis selline,et V8 väljalaske kollektoril (ma ei tea kas R6 sama) on sees topelt pronksseinad.Need on lahti (vähemalt vasakult poolt).Et mis varianti oleks võimalik kasutada,et ta ka püsivalt kinni jäeks ? Ühekorra olen juba summuti sellepärast alt ära võtnud,lõin ääred kõveraks ja kokku tagasi.Kestis umbes 2 kuud ja nüüd jälle kõriseb.Ma ei tea,kas pronksi saab kuidagi joota/keevitada näiteks ?
Mul endal tekkis selline idee,ma ei tea kas see ka hea on.Et puurida kollektorisse 1-3 auku,tõmbneedi ja summutipastaga kinni.Aga arvestades seda kuumust seal,siis ma arvan,et see tõmbneet ei pea seda kuuma vastu.
Äkki oskab keegi head nõu anda mida teha ? Hetkel kollektorite vahetuse peale ei mõtle,selleks ju vaja mootor maha tõsta.
Tänud ette!
Marko
redline
Huviline
Postitusi: 2181 Liitunud: 08.02.2006 19:04 31
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:
Postitus
Postitas redline » 29.03.2008 11:26 26
tõmbeneet sulab ära jah, sest see ju alumiinum
BMW POWER
Huviline
Postitusi: 1310 Liitunud: 04.01.2007 13:53 38
Asukoht: TLN
Kontakt:
Postitus
Postitas BMW POWER » 29.03.2008 11:47 12
ega seal sul muud üle ei jää kui augud sisse puurida ja kinnikeevitada
Bmw sõidurõõm
Serka
Huviline
Postitusi: 574 Liitunud: 22.02.2006 21:52 40
Asukoht: tallinn
Postitus
Postitas Serka » 29.03.2008 11:53 55
Ma just tegelen sõbra V8 sama murega,sumps juba maas ja proovime keevitada kuidagi kinni.Minu omal jäi pidama.
Marko S
Huviline
Postitusi: 3571 Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
Peamine sõiduk: E39 530d
Asukoht: Tallinn
Kontakt:
Postitus
Postitas Marko S » 29.03.2008 12:32 36
Serka730 kirjutas: Ma just tegelen sõbra V8 sama murega,sumps juba maas ja proovime keevitada kuidagi kinni.Minu omal jäi pidama.
Kui kauaks ? Millega sa jootsid/keevitasid ?
Kui pidama jääb,siis peaks sinu juurde külla tulema.Sumpsi mahavõtt on 20 minutit
Serka
Huviline
Postitusi: 574 Liitunud: 22.02.2006 21:52 40
Asukoht: tallinn
Postitus
Postitas Serka » 29.03.2008 12:33 08
Tavalise keevitusega
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11707 Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:
Postitus
Postitas AARE540 » 29.03.2008 14:07 14
redline kirjutas: tõmbeneet sulab ära jah, sest see ju alumiinum
On ka terasneete olemas.
eero
Huviline
Postitusi: 5634 Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:
Postitus
Postitas eero » 29.03.2008 16:00 32
AARE530 kirjutas: redline kirjutas: tõmbeneet sulab ära jah, sest see ju alumiinum
On ka terasneete olemas.
Kas keegi täpselt ka teab, mis on alumiiniumi sulamistemperatuur ja palju seal kuuma tegelikult on või lahmite umbes?
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11707 Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:
Postitus
Postitas AARE540 » 29.03.2008 17:13 09
Eks see neetide teema on seal üldse siuke kahtlane, seal peaks ikka rohkem keevituse abi kasutama
Cardo
Huviline
Postitusi: 4237 Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri
Postitus
Postitas Cardo » 29.03.2008 17:16 00
Alumiiniumneet sulab kohe üles ja neet, kas needil ei jää mitte auk keskele ?
jootmine jääb ka kahtlane, kuna joodis kuumaga pehmeneb.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Marko S
Huviline
Postitusi: 3571 Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
Peamine sõiduk: E39 530d
Asukoht: Tallinn
Kontakt:
Postitus
Postitas Marko S » 31.03.2008 10:30 55
Aga huvitav on see,et see pronkssein on sinna kuidagi keevitatud/joodetud.Aga kuna väga hästi ei pääse vaatama,mis ja kuidas ta seal on,siis on raske ka seletada.
Ma natukene uurin,et kui palju kuuma kannatab terasneet.
Aga palju v-kolle sees võiks olla temperatuur oskab äkki keegi öelda ?
veekaheksa
Huviline
Postitusi: 408 Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
Telefon: 5295728
Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
Kontakt:
Postitus
Postitas veekaheksa » 31.03.2008 12:01 26
Ma arvan, et kollektor on ise vast ikka malmist, mitte pronksist. Ja terasneet jääb lahjaks - pakun. Ikka keevitus - kui seegi on võimeline aitama.
All good things come to those who wait.
eero
Huviline
Postitusi: 5634 Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:
Postitus
Postitas eero » 31.03.2008 12:02 23
Kollektor on terasplekist 540-l.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Marko S
Huviline
Postitusi: 3571 Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
Peamine sõiduk: E39 530d
Asukoht: Tallinn
Kontakt:
Postitus
Postitas Marko S » 31.03.2008 14:23 04
veekaheksa kirjutas: Ma arvan, et kollektor on ise vast ikka malmist, mitte pronksist. Ja terasneet jääb lahjaks - pakun. Ikka keevitus - kui seegi on võimeline aitama.
nagu eero ütles on tegemist terasplekiga,kuid selle sees on topeltsein mis on pronksist (vähemalt värvus on sama)
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459 Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN
Postitus
Postitas Silwer » 31.03.2008 14:33 12
Marko S kirjutas: Aga palju v-kolle sees võiks olla temperatuur oskab äkki keegi öelda ?
Normaaloludes 250 kuni 680 kraadi. Mootori tuunimisel soovitatakse hoida EGT alla 750.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
priitv8
Huviline
Postitusi: 8450 Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city
Postitus
Postitas priitv8 » 31.03.2008 17:24 35
Kusjuures peaks olema isegi roostevaba.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108 Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu
Postitus
Postitas raimo_r » 31.03.2008 17:30 18
Väljast on küll roostevaba moodi.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531 Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu
Postitus
Postitas Ragnar » 31.03.2008 17:30 34
malm kollektorid on kõigil pruunid seega kui see oleks süsinkterasest oleks samuti aga ikka haljast osa oli ka märgata. (enda vanast räägin siis)
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108 Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu
Postitus
Postitas raimo_r » 31.03.2008 18:03 33
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Marko S
Huviline
Postitusi: 3571 Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
Peamine sõiduk: E39 530d
Asukoht: Tallinn
Kontakt:
Postitus
Postitas Marko S » 01.04.2008 10:49 43
Ma raimo kahjuks saksikeelt ei jaga
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108 Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu
Postitus
Postitas raimo_r » 02.04.2008 12:18 17
Seal polegi midagi tõlkida. Pildid on lihtsalt näitamaks, et see roostevaba teras olema peaks.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||