rool väriseb (<-->), kui kiirus 60-80km/h. [lahendatud
rool väriseb (<-->), kui kiirus 60-80km/h. [lahendatud
ühesõnaga lasin ära vahetada esimesed amordid, šarniirid, piduriklotsid ja kettad ning tagasilla esimesed puksid. pärast seda tekkis rooli imelik vasak-parem värin (rool keerab kuni 0,5-1cm), just siis, kui kiirus on 60 ja 80 vahel.
keegi tark teadis rääkida, et tõenäoliselt kruviti tagumised rattad esimeste asemele ja seal on rehvis mingi muhk või jama, mida taga lihtsalt tunda ei olnud.. on see võimalik? või on midagi "veermiku vahetusega" nihu läinud?
tänud, kui teadjaid leidub!
ahjaa 320 e36 kui kedagi huvitab
keegi tark teadis rääkida, et tõenäoliselt kruviti tagumised rattad esimeste asemele ja seal on rehvis mingi muhk või jama, mida taga lihtsalt tunda ei olnud.. on see võimalik? või on midagi "veermiku vahetusega" nihu läinud?
tänud, kui teadjaid leidub!
ahjaa 320 e36 kui kedagi huvitab
Viimati muutis ivokund, 07.04.2008 22:53 03, muudetud 1 kord kokku.
Mis aparaadiga tegu - mudel, vl aasta - ehh, mudel ju esimeses kommis kirjas, ei vaadand kohe? Viimase (ja selle talve esimese) suure lumega täheldasin oma masinal (X3, 3.0D, 2004 a.) kummalist nähtust, mida soovin lasta samuti tsekata UM-s: libedaga aktiveerus ja asus aktiivselt tööle X-drive ehk vilgutas armatuuril 4-veo märki. Pole saanud varem asja järgi proovida, kuna masin enda valduses alles eelmisest suvest, aga tänu suuremale lumele ja libedale siis alles nüüd avanes esimene võimalus. Peale 4-veolise rezhiimi tööd kui taastus nn normaalvedu, siis täheldasin samuti sellist "väristamist" üle 60-se kiiruse juures. Mingi paari-kolme minutilise värina järgi taastus normaalne ehk siis tasane ja ühtlane "veeremine". Algul süüdistasin Tallinna ebatasaseid tänavaid, kuid eelmiel nädalavahetusel käisin siis natsa ka veel üsna lumisel metsateel ja nö heinamaa peal kergelt ohv-rõudi proovimas ehk siis sõitsin linnamaasturi jaoks piisavalt "künklikul" ja lumisel maastikul. Lülitasin siis pideva 4-veo sisse ehk dünaamilise stabiilsuskontrolli DSC välja. Ilma selle funktsioonita kippus masin lumisel maastikul hätta jääma, aga DSC väljalülitamine andis aparaadile ikka "tõukejõudu" juurde Nüüd siis tagasi "värina" juurde - peale 4x sõitu uuesti siledal ja heal teel jäi masin (ja rool) värisema täpselt nii nagu ka eelpool kommija kirjutas. Paraku paari minutilise sõidu järgi ei taastunud enam ühtlane vedu. Eks ehmusin pisut ära. Jätsin masina seisma - tegin nö restardi, arvates, et ehk asi elektroonikas, kuid värin jätkus. Sõitsin siis tasakesi linna poole ja ca pooletunnise sõidu järel enam ei värisenud. Ei saagi aru, milles probla, aga kuna nii-kui-nii seisab ees UM-sse minek, siis palun neil ka asja järgi vaadata.
Kas keegi on midagi sarnast kogenud?
Kas keegi on midagi sarnast kogenud?
X1 E84 2.0d 2011 a.
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt: