E39 530 D 2003a probleem käivitamisel
E39 530 D 2003a probleem käivitamisel
Tere,mu autol on selline viga küljes,et ühel hetkel enam käima ei lähe.Seisab pool päeva ilma ,et midagi temaga teeks ja siis lähed ja annad võtit ja asi toimib.
Sai ka arvuti järgi pandud kui esimene kord selline jama juhtus ,näitas kütuse madalat rõhku.Kuid hommikul oli rõhk kuskilt tagasi tulnud.
Kas kellelgi on sarnast asja juhtunud ja mida oled teinud selle parandamiseks?
Sai ka arvuti järgi pandud kui esimene kord selline jama juhtus ,näitas kütuse madalat rõhku.Kuid hommikul oli rõhk kuskilt tagasi tulnud.
Kas kellelgi on sarnast asja juhtunud ja mida oled teinud selle parandamiseks?
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
arvuti tahapanemisest ei piisa, tuleb normaalsesse diagnostikasse minna!
kui rõhk oli kadunud ja siis äkki müstiliselt tagasi tuli..
no otsinud seda rõhu kadumise põhjust siis kui teda polnud, ega kui auto töötab, on teda tunduvalt raskem remontida kui katkist
aru ma ei saa, terve maailm neid "arvutimehi" täis, mis kasu sest on kui maksate neile ja tulemust pole?
kui rõhk oli kadunud ja siis äkki müstiliselt tagasi tuli..
no otsinud seda rõhu kadumise põhjust siis kui teda polnud, ega kui auto töötab, on teda tunduvalt raskem remontida kui katkist
aru ma ei saa, terve maailm neid "arvutimehi" täis, mis kasu sest on kui maksate neile ja tulemust pole?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 71
- Liitunud: 05.07.2006 20:04 43
ei hakanud uut teemat tegema,panen siis ka oma mure siia.autoks siis samamoodi e39 ja kolmene disla.Ühel heal päeval hakkas ka pihta et soojalt ei tahtnud enam tööle minna,külmalt aga laksust.Käisin siis Patriku juures ära ja mitte yhtegi elektroonilist viga polnd,kontrollis pihusteid ka,polnud nagu ka väga viga(lekkimise kohapealt nagu).koos siis avastasime et see kütusevoolik mis läheb filtrist kõrgsurve pumpa,hakkasid mootori seiskamisel mullid jooksma,selgus siis et volla katki.nii palju veel ka patrik nägi et kui starterit anda,siis ilmselt see surve mis pihustiteni jõuab,tõusis nagu vähe aeglaselt.vooliku vahetamise järgi tundus isegi et auto korras,aga paari päeva pärast jälle jama käes.
ise nagu ei paku peale kõrgsurve pumba midagi välja,aga lambist ei tahaks nagu ka seda vahetada.Kas peaksin UM-is ka veel käima?seal muidugi öeldaxe niikuinii et vaheta terve kone ära :)Ega nad tegelt arvutiga ilmselt rohkem ei näe ju ka kui Patrik,aga äkki kogemusi rohkem seoses pumbaga!?
ise nagu ei paku peale kõrgsurve pumba midagi välja,aga lambist ei tahaks nagu ka seda vahetada.Kas peaksin UM-is ka veel käima?seal muidugi öeldaxe niikuinii et vaheta terve kone ära :)Ega nad tegelt arvutiga ilmselt rohkem ei näe ju ka kui Patrik,aga äkki kogemusi rohkem seoses pumbaga!?
-
- Huviline
- Postitusi: 71
- Liitunud: 05.07.2006 20:04 43
-
- Huviline
- Postitusi: 71
- Liitunud: 05.07.2006 20:04 43
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4509
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
to copy1:
Aga kui "arvuti" küljes oli, mis veakood(id) olid salvestunud?
Kas 1260 "Presupply pressure monitoring"?
Selle veakoodi korral, sõltuvalt rõhu kõrvalekaldest, korrigeerib aju sissepritse mahtu(et vähegi autoga liigelda saaks) või kui rõhk liiga madalal, ei käivitu mootor üldse.
BMW vähemalt väidab, et paagisisese pumba rikke korral mootor jääb endiselt tööle. Inline-pumba(põhjaalune) rikke korral aga mitte. Mootor siis M57.
P.S. Normaalne "arvuti" näitab ekraanil ka reaalajas(live data) ühe parameetrina kütusepumpade poolt tekitatud rõhku.
Aga kui "arvuti" küljes oli, mis veakood(id) olid salvestunud?
Kas 1260 "Presupply pressure monitoring"?
Selle veakoodi korral, sõltuvalt rõhu kõrvalekaldest, korrigeerib aju sissepritse mahtu(et vähegi autoga liigelda saaks) või kui rõhk liiga madalal, ei käivitu mootor üldse.
BMW vähemalt väidab, et paagisisese pumba rikke korral mootor jääb endiselt tööle. Inline-pumba(põhjaalune) rikke korral aga mitte. Mootor siis M57.
P.S. Normaalne "arvuti" näitab ekraanil ka reaalajas(live data) ühe parameetrina kütusepumpade poolt tekitatud rõhku.
tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 71
- Liitunud: 05.07.2006 20:04 43
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
normaalne arvuti näitab et rõhud püsti enne kõrgsurvepumpa. käima vedamisel kerkib rõhk aeglasemalt kui tavaliselt. sama veaga auto oli ka täna minu juures. temal oli viga nii süvenenud et hakkas lausa välja lülitama kiirendadesPeeterA kirjutas:to copy1:
Aga kui "arvuti" küljes oli, mis veakood(id) olid salvestunud?
Kas 1260 "Presupply pressure monitoring"?
Selle veakoodi korral, sõltuvalt rõhu kõrvalekaldest, korrigeerib aju sissepritse mahtu(et vähegi autoga liigelda saaks) või kui rõhk liiga madalal, ei käivitu mootor üldse.
BMW vähemalt väidab, et paagisisese pumba rikke korral mootor jääb endiselt tööle. Inline-pumba(põhjaalune) rikke korral aga mitte. Mootor siis M57.
P.S. Normaalne "arvuti" näitab ekraanil ka reaalajas(live data) ühe parameetrina kütusepumpade poolt tekitatud rõhku.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 71
- Liitunud: 05.07.2006 20:04 43
-
- Huviline
- Postitusi: 71
- Liitunud: 05.07.2006 20:04 43
Mul nüüd asi korras.Lõpus veel juhtus nii et sõiduajal suri välja,kui pedaali põhja vajutasin... aga käidud sai siis Testremis ja viga oli surve anduris.veateadet nagu iseenesest ei näidanud aga rikkis ta oli... ligi kolm kilo uus jupp UM-ist ja korras. Imelik vaadata oma autot kohe,et nii ruttu läheb käima 
