525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
No pööretega on jah nii, et vahest hakkab heast peast gaasi juurde andma, aga kui sidur alla vajutada, siis tuuritab mingi 3000ni mõned korrad ja siis sureb välja. Sellisel juhul läheb alati võtmest käima. Minul selle 4-nda silindri anduri lahtiühendamine soojale käivitusele igatahes ei mõjunud.
Äkki keegi oskab öelda, kuidas paagipumba kätte saab? Ise oskasin küttetaseme anduri ära võtta, aga pump veel kuskil allpool? On ta mingite kruvide või klõpsudega seal sees kinni? Ega sinna midagi enam sisse ei näe, kui käsi augus juba. Arvan või loodan, et minul viga selles peitub, sest bensukaga oli mul sama jama, et soojalt käima ei läinud, aga külmalt läks, kui paagisisene pump otsi hakkas andma ja mu diisel sureb 20L paagis iga kord välja ka.
Äkki keegi oskab öelda, kuidas paagipumba kätte saab? Ise oskasin küttetaseme anduri ära võtta, aga pump veel kuskil allpool? On ta mingite kruvide või klõpsudega seal sees kinni? Ega sinna midagi enam sisse ei näe, kui käsi augus juba. Arvan või loodan, et minul viga selles peitub, sest bensukaga oli mul sama jama, et soojalt käima ei läinud, aga külmalt läks, kui paagisisene pump otsi hakkas andma ja mu diisel sureb 20L paagis iga kord välja ka.
Goodyear kirjutas:Paagisisene pump on üsna hästi kätte saadav, kakud pagasniku põjhapolstri maha ja seal on pisike luugike, mis kinnitatud poldikestega, keerad kaane maha ja siis ongi pump näha, juhtmed ja vollad lahti ja asi tahepuhastad ära ja masin liigub jälle nagu loom
mismoodi sa seda paagisisest pumpa puhastad ?
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Vii auto spetsialisti kätte, pump keeratakse paika ja asi vask.ooDDoo kirjutas:Mul siis probleem sellinne et tahaks pumpa panna paika aga ei tea mille järgi panna. äkki kellelgi on mingit informatsiooni selle kohta. Ja mainin siis veelkord et vaja keerata paika pump mitte pumba kaas.. tänud neile ette kes viitsivad probleemi süveneda.
Eespool kuskil kirjutasin, mis trikke mu 525td tegi (tuurid kõikusid, soojalt ei käivitu jms tüüpvead). Igatahes, jäi mul siis umbes 1,5 kuuks seisma. Vahepeal oli aku tühjaks saanud, võtsin siis ükspäev aku maha, panin ööseks laadima ja hommikul proovisin käima. Ja ma ei tea, mis värk on, aga töötab väga kenasti...tuurid ei uju enam (no kõrvaga on natuke kuulda, et päris ühtlane ei ole, aga tahhokas seisab ühel kohal), soojalt käivitub ja üldse nagu korras auto
On see siis pumba viga ikkagi või on mingi elektrikala,sest auto oli vahepeal ju ilma vooluta?

On see siis pumba viga ikkagi või on mingi elektrikala,sest auto oli vahepeal ju ilma vooluta?
Mul siis selline mure.Mõtlesin,et etteande pump läib.Võtsin paagist välja ja hoopis sõel oli umbes.Panin uue sõela.Hommikul kui mootor veel külm oli.Panin süüte sisse töötas ilusti.Nüüd kui mootor soe ja süüte sissekeeramisel pump ei tööta.Igaks juhuks lasin otse voolu peale,siis töötas.Mis reguleerib selle pumba tööd üldse?Kas mootori temperatuur mõjutab?Ja sooviks teada etteande pumba relee ja kaitsme täpset asukohta.
Tänan.
Tänan.
Audi kasutatud varuosasid müün 56311608
Üks E34 525TDS Touring ka juppidena müüa
Üks E34 525TDS Touring ka juppidena müüa
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
mis käiguga? 1. läheb küll, 2. pole enam nii tore, 3 on jah seal 1000p/min suht jõuetu, 4. käiguga sõidad nagu räppar. 5 pole proovida tahtnud
terv
erich
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Ma mõtlen kohapealt minna, seda muidugi et 4-ga ei jaksa 
jah nagu soldat mainis, et peab 1500 ikka ära andma, kui käib kohapeal 800 vms pööret ja fooris roheline süttib, lased siduri ja annad gaasi korraga siis võid kindel olla et sureb kohe välja, enne peab gaasi ikka andma ca1500-2000 ja siis alles võid sidurit lasta
(no see suhteline ka et kas tahad kiirendamisega minema või vaikselt aga rasvaselt öeldes peab nii palju pöördeid andma, et ei oleks väljasuremis ohtu)
imelik et 524TD oli 1000rpm peal kõige võimsam, see ei tahtnud kohe kuidagi välja surra...
kuidas teistel selle asjaga on? automaadi mehed ei saa siin kahjuks sõna võtta...

jah nagu soldat mainis, et peab 1500 ikka ära andma, kui käib kohapeal 800 vms pööret ja fooris roheline süttib, lased siduri ja annad gaasi korraga siis võid kindel olla et sureb kohe välja, enne peab gaasi ikka andma ca1500-2000 ja siis alles võid sidurit lasta

imelik et 524TD oli 1000rpm peal kõige võimsam, see ei tahtnud kohe kuidagi välja surra...
kuidas teistel selle asjaga on? automaadi mehed ei saa siin kahjuks sõna võtta...
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Mulle on sihuke arusaam tekkinud et TDS ongi sihuke parasjagu kapriisene loom kohaltminekul. 1 variant on vaikselt meelitades, teine krapsakalt kohapealt minema. Sihukest harju keskmist minekut on väga raske viisakalt teostada. Kõik kes minu autoga sõitnud on on alati hädas. Ise pole kah pea kolme aastaga suutnud sihukest keskmist kohalt minekut selgeks saada.
Samas mingi 1500 pööret pole ikka olnud vaja anda vaikselt minnes, heal juhul 800 max. Kuskil on mul ka dynosheet TDS'i kohta mida hetkel üles ei leia, selle pealt mälu järgi ütlen et ega siis ei peagi veel minek lõbus olema.
Ma arvan et otsi keegi TDS'i omanik kes on oma kohaltminekuga rahul ja las proovib sinu autoga. Siis olenevalt sellest mis emotsioonid tekivad teab kas hakata mingit viga otsima või ei
terv
erich
Samas mingi 1500 pööret pole ikka olnud vaja anda vaikselt minnes, heal juhul 800 max. Kuskil on mul ka dynosheet TDS'i kohta mida hetkel üles ei leia, selle pealt mälu järgi ütlen et ega siis ei peagi veel minek lõbus olema.
Ma arvan et otsi keegi TDS'i omanik kes on oma kohaltminekuga rahul ja las proovib sinu autoga. Siis olenevalt sellest mis emotsioonid tekivad teab kas hakata mingit viga otsima või ei
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Jah ma ütlesingi, et suhteline see kui palju pöördeid vaja anda 
800-ga saab ka vabalt vaikselt kohalt ära aga kiirendamisest on asi kaugel...
Ainult TD-d on olnud head 1000rpm peal, pole ühegi TDS-iga sõitnud mis oleks eeskujulik 1000 juures
kas see siis tõesti nende eripärasus?
peaks autoplatsidele sõitma minema
kuigi kahtlustan, et neil sama teema...
Rohkem pole ühtegi manuaal TDS-i meest kes kommenteeriks oma mätta ostast?

800-ga saab ka vabalt vaikselt kohalt ära aga kiirendamisest on asi kaugel...
Ainult TD-d on olnud head 1000rpm peal, pole ühegi TDS-iga sõitnud mis oleks eeskujulik 1000 juures

peaks autoplatsidele sõitma minema

Rohkem pole ühtegi manuaal TDS-i meest kes kommenteeriks oma mätta ostast?
Mul ka sama lugu ja kohalt minnes,kui gaasi ikka ei anna,sureb pidevalt välja.soldat kirjutas:lisaks hakkab madala käiguga madala pöörde juures sõites teinekord katkuma ja üsnagi intensiivselt. Enda manuaali pean siis silmas.Automaadi kohta ei oska öelda,ei usu hästi et see katkuks.
Audi kasutatud varuosasid müün 56311608
Üks E34 525TDS Touring ka juppidena müüa
Üks E34 525TDS Touring ka juppidena müüa