Mida arvate United Motors-i teenindusest <- Lugesin läbi ja tõdesin, et kogu omapoolse
kiidulaulu jätkuks, tuleb nüüd tõsist pahameelt avaldada.
09.10.09 - tuvastati autol totaalselt umbes piduri vaakumvõimendi äravoolukanal (sõlm, mis igal õlivahetusel on kohustuslik hooldada/puhastada eeskirja järgides)
Samal päeval teavitasin ka United Motors AS-i teenindust juhtunust, lootuses, et auto võetakse kontrolli, paraku sellist abi nendepoolt ei pakutud ja lubati 12.10.09 minu kaebus teeninduse juhatajale Toomas Rumberg-le edastada.
Tema pidavat siis ühendust isiklikult võtma. Omaltpoolt sai ka kirjalik pöördumine tehtud 09.10.09 - kus kirjeldasin juhtunut ja esitasin omapoolse kahjunõude.
12.10.09 võtsin ikkagi ise ühendust teeninduse poolega ja vastuseks jällegi, et ootame/vaatame ja võetakse ise ühendust(kusjuures endiselt ei soovitud autot näha)
Peale lõunat saabus lõpuks e-mail kus herr Toomas Rumberg välistas nendepoolse eksimuse ..
Auto käis hoolduses viimati kolm kuud tagasi, et siis selle ajaga ladustus "värskelt hooldatud/puhastatud" äravoolukanalisse sellisel hulgal okkaid, lehti jms. mis kokkuvõtteks juba muda meenutava olluse sinna moodustas.
Lisaks suutis tänu ummistusele tekkinud veehulk kahjustada ka piduri vaakumvõimendi sisemust sellisel määral, et see korralikult roosteseks muutunud oli - seda siis kolme kuuga ..
Minule tundub see ilmselge liialdus, ning esinduse hoolimatu suhtumise tulem. Niipalju siis usaldusest margiesinduse ja margipõhiste spetsiifiliste sõlmede hoolduse kohapealt ..
Juhtub - loomulikult, paraku vähesed on valmis seda tunnistama.
Enim tuska tekitabki just seik, et ilma autot eelnevalt kontrollimata oli United Motors AS- i teenindus veendunud nendepoolt korrektselt teostatud hoolde programmist.
Halenaljakas on see, et hoolimata juhtunust, sooviksin ka edaspidi oma automuredega nende poole pöörduda ..
