E39:Ragin esisillas
E39:Ragin esisillas
Oskab äkki keegi midagi tarka öelda E39 2,5 1999a .Rooli keerates või pidurdades käib siis raksakas või selline kolks läbi,õõtshoovad ja stabikakondid vahetatud . Muide juurde võib märkida et kunagi äärekivisse sõites ,alumiinium talad või kuida neid nimetada mis seal all on et seal üks mõra sees. Käisin ülevaatuspuktis kontrollis ,aga seal kül targemaks ei saanud.
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
võiksid pidurdus mehhanisi üle vaadata!mina ntks sain üks kord ka sama seisu üllatuseks,kui avastasin et esimene supord ühe poldiga kinnia ja see oli ka aint paari keerme võrra kinni keeratud,kolksus ja vahest kragises!ja teistkorda kettalt kild välja jne!jann0 kirjutas:Ega jah peab UM-ist läbi hüppama. Ülevaatuspunktis ütles et õõtshoovad,mis ma nädal aega tgasi vahetasin, et natuke loksuvad ,ega nad midagi jaga ja seal.
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
kohapeal mittetöötava mootoriga teeb ka häält kui rattaid keerata??jann0 kirjutas:jah kohapeal keerates , hooga järsku pidurdades, sai uuritud et amordi laager pole kindlalt ja amort ka kahtlane tundub et hääl tuleb kuskilt roolilattist või sealt kandist,ma loodan et on midagi lihtsamat neljapäev kanalile vaatan üle,kui siis ise aru ei saa ,siis UM-i.
Mis sul siis kolksus seal? Roolilatt natuke jah kallis lõbudantee kirjutas:Kui äärekivisse lasid, roolilati ots ei saanud haiget? Olen analoogse asja läbi elanud, ei ragisenud, kuid rooli keerates tegi vahel koledat kolksu. Vahetasin mõttes juba roolilatti, kui viga ilmsiks tuli ja kergendatult hingama pani.

Märgatavalt ei vaju alla, tavaliselt on otsmine keerd katki, see on väike vahe kõrguses. Aga ujuma võib sul teda panna 146 erinevat põhjust
, alates kehvadest kummidest, kuni erinevate pukside, sharniiride, rooliotste ja erineva muu kamaga. Ja ujumise põhjus ei pruugi üldse olla esisillas.

3 takti: imeb, surub ja kohe läheb!
Tavaliselt siiski roolikeeramisel krigina põhjuseks on amorditugilaagrid, need on kuivale jäänud ja ilmselt seest juba ka roostes ja kulunud !!!, ja kui nad on kulunud siis võivad ka loksuda, seda kuuled ka pidurtamisel.
Sain aru, et sul hoopis kuskilt autokeskelt tuleb see hääl ?
Kui eksin siis paranda.
Aga kui tuleb keskelt see hääl, siis võib olla ka vabalt roolikardaanirist (ristid)
Kusjuures rooliloksu, ei pea üldse olemagi.
Lihtsalt määre on oma elu ära elanud ja rist kuival, kui rist kuival siis tavaliselt lähevad need väga kiiresti rooste seest ja jälle krigin olemas.
Ja muideks, sul võivad ka amordid omadega pees olla, ka siis hakkab krigisema ja samuti on pidurtusel meeletu kolks sees.
Minu jutt põhineb, minu enda kogemustel. Olen vahetanud päris palju selliste sümptomidega autodel amorte. Ning samuti ka minu eelnevas jutus mainitud osasid. Peale nende vahetust alati olnud vaikus majas
Sain aru, et sul hoopis kuskilt autokeskelt tuleb see hääl ?
Kui eksin siis paranda.
Aga kui tuleb keskelt see hääl, siis võib olla ka vabalt roolikardaanirist (ristid)
Kusjuures rooliloksu, ei pea üldse olemagi.
Lihtsalt määre on oma elu ära elanud ja rist kuival, kui rist kuival siis tavaliselt lähevad need väga kiiresti rooste seest ja jälle krigin olemas.
Ja muideks, sul võivad ka amordid omadega pees olla, ka siis hakkab krigisema ja samuti on pidurtusel meeletu kolks sees.
Minu jutt põhineb, minu enda kogemustel. Olen vahetanud päris palju selliste sümptomidega autodel amorte. Ning samuti ka minu eelnevas jutus mainitud osasid. Peale nende vahetust alati olnud vaikus majas

Kolksus ja paukus tegelikult roolilati ots, mis andis müra kogu roolisüsteemile.jann0 kirjutas:Mis sul siis kolksus seal? Roolilatt natuke jah kallis lõbudantee kirjutas:Kui äärekivisse lasid, roolilati ots ei saanud haiget? Olen analoogse asja läbi elanud, ei ragisenud, kuid rooli keerates tegi vahel koledat kolksu. Vahetasin mõttes juba roolilatti, kui viga ilmsiks tuli ja kergendatult hingama pani.
- Kristjan.K
- Huviline
- Postitusi: 231
- Liitunud: 17.10.2006 16:33 22
ATF ja süstal, mine auto alla, ja torka nõel kõik võimalikkesse munakutesse (rooliotsad, ja sharniiride rattapoolsed otsad) lase õli täis ja imesta kui vaikselt auto jälle keerama ja õõtsuma on võimeline.
See pole vb kõige parem lahend, aga tunduvalt odavam, kui uued sharniirid jms osta. Mul muidugi auto ei ujund ka maanteel ega midagi, stabiilne ja juhitavus super.
See pole vb kõige parem lahend, aga tunduvalt odavam, kui uued sharniirid jms osta. Mul muidugi auto ei ujund ka maanteel ega midagi, stabiilne ja juhitavus super.

Original BMW Teile