e21 323i mootori probleem
e21 323i mootori probleem
tervist,
probleem on selline: mootor ajab paksu halli suitsu ja käib ebaÃŧhtlaselt.
diagnoosiks vajalikud andmed:
-kÃŧÃŧnlad on pidevalt märjad, kuigi mootor läheb hÃĩlpsasti käima
-segukruvi reguleerimine ei anna suurt tulemust - mootori rÃŧtm muutub aga kÃŧÃŧnlad ja suits jäävad samasse seisu.
-Ãĩlikorgi eemaldamine ei muuda mootori tÃļÃļrÃŧtmi (karteri tuulutus?)
-Ãĩli pÃĩleb ära karterist, karterisse satub ka bensiini.
-auto on ~6 kuud seisnud, enne seda mootor tÃļÃļtas.
milles vÃĩib olla viga?
sysi.
probleem on selline: mootor ajab paksu halli suitsu ja käib ebaÃŧhtlaselt.
diagnoosiks vajalikud andmed:
-kÃŧÃŧnlad on pidevalt märjad, kuigi mootor läheb hÃĩlpsasti käima
-segukruvi reguleerimine ei anna suurt tulemust - mootori rÃŧtm muutub aga kÃŧÃŧnlad ja suits jäävad samasse seisu.
-Ãĩlikorgi eemaldamine ei muuda mootori tÃļÃļrÃŧtmi (karteri tuulutus?)
-Ãĩli pÃĩleb ära karterist, karterisse satub ka bensiini.
-auto on ~6 kuud seisnud, enne seda mootor tÃļÃļtas.
milles vÃĩib olla viga?
sysi.
vot seda ei taibanud vaadata -> see ainus elektriline pihusti, saab lihtsalt välja lÃŧlitada pistikust juhtme eemaldamisega.ei sulgu järsku?
k-jet peaks kÃŧtust andma pihustitesse täpselt niipalju kui on Ãĩhku mootorisse imetud. seda sulgumist nagu ei kujutagi nii piltlikult ette, et kuidas see toimuma peaks (kui peaks).vÃĩi teised pihustid?
vaherÃĩhuregulaatori membraan kinni?
rÃĩhuregulaatori kolb kinni?
vaherÃĩhuregulaator on see, mis on peale bensiinipumpa ja enne filtrit? kui jah, siis kuidas seda kontrollida. igatahes kui pump tÃļÃļ lÃĩpetab, tuleb mingi osa kÃŧtet tagasi (vÃĩtsin paagi kÃŧljest vooliku lahti, pihustasin sinna kÃŧtet, panin starterit, pump lÃļÃļb edasi ja siis kui pump seisma jääb, siis tuleb veidi kÃŧtet Ãŧles tagasi. see vÃĩib ka normaalne olla, ma ei tea).
rÃĩhuregulaator on siis juhtrÃĩhuregulaator, mis paikneb ploki kÃŧljes? kui jah, siis ka seda ja selle tÃļÃļd ei oska ma kontrollida

liigub jah.ÃĩhumÃĩÃĩdik liigub ilusti?
rÃĩhuregulaator on det. nr 2 kohal (sÃļÃļturi sees, 16 vÃĩti) ettevaatust lahtivÃĩtmisel, vedru!
http://www.elcats.ru/bmw/parts.asp?seci ... r=19820200
vahe(juht)rÃĩhuregulaator on det nr 1
http://www.elcats.ru/bmw/parts.asp?seci ... r=19820200
tuleb ettevaatlikult osandada, membraan on nende tutside vastas, kus kÃŧtus kulgeb(seespool, 4 lapikpeaga kruvi)
enne tuleb bi-metall ja soojenduselement eemaldada
peapihustid vÃĩivad lahtises seisus kinnikiilunud olla(vähetÃĩenäoline)
http://www.elcats.ru/bmw/parts.asp?seci ... r=19820200
vahe(juht)rÃĩhuregulaator on det nr 1
http://www.elcats.ru/bmw/parts.asp?seci ... r=19820200
tuleb ettevaatlikult osandada, membraan on nende tutside vastas, kus kÃŧtus kulgeb(seespool, 4 lapikpeaga kruvi)
enne tuleb bi-metall ja soojenduselement eemaldada
peapihustid vÃĩivad lahtises seisus kinnikiilunud olla(vähetÃĩenäoline)
suur tänu, truumu!
igatahes vahetan ma siis WURi ja kogu pritsepea ajutiselt teise vastu välja (hea, et nuga laenab tÃļÃļkorras asju;)). see on lihtsalt esialgu lihtsam ja otstarbekam (kogu kompoti vahetamine).
eks siis paitstab, AGA
kas see vÃĩib pÃĩhjustada selle Ãĩlikao? vÃĩi siis et see pressib kÃŧtuse karterisse, kus toimub segunemine (Ãĩli viskoossus väheneb suuresti) ning seetÃĩttu satub Ãĩli silindrisse?
igatahes vahetan ma siis WURi ja kogu pritsepea ajutiselt teise vastu välja (hea, et nuga laenab tÃļÃļkorras asju;)). see on lihtsalt esialgu lihtsam ja otstarbekam (kogu kompoti vahetamine).
eks siis paitstab, AGA
kas see vÃĩib pÃĩhjustada selle Ãĩlikao? vÃĩi siis et see pressib kÃŧtuse karterisse, kus toimub segunemine (Ãĩli viskoossus väheneb suuresti) ning seetÃĩttu satub Ãĩli silindrisse?
ma arvan, et vÃĩibsysi kirjutas: kas see vÃĩib pÃĩhjustada selle Ãĩlikao? vÃĩi siis et see pressib kÃŧtuse karterisse, kus toimub segunemine (Ãĩli viskoossus väheneb suuresti) ning seetÃĩttu satub Ãĩli silindrisse?
mudugi peaks igaks juhuks kompressioonid Ãŧle mÃĩÃĩtma, äkki rÃĩngad kinni jäänud

niisiis.
sai jälle nädalavahetus garaazhis mööda saadetud.
vahetatud sai järgepidi viga otsides:
-pritsesüsteem (pea, WUR, pihustid ja kõik muu mis sellega koos käib)
-süütesüsteem (küünlad-juhtmed-jagaja-pool)
kontrollitud sai tagasivoolu jms. loomulikult tehtud järjekordne õlivahetus, mille käigus voolas välja ~7 liitrit bensiini ja õli segu :S
muuseas probleem oli segus (way liiga rikas)
aga auto käib
ei suitse, läheb poolest pöördest käima ja on muidu okei.
KUID:
auto käib ~5 silindriga. huvitav fenomen selle juures on aga see, et silinder number 6 küünal on märg, teised okei. viga võiks olla pihustites, aga pihustit vahetades jäi olukord samaks, kuid ka silindris number 1, millega pihusti vahetatud sai, jäi küünal märjaks. (enne oli ok küünal).
igatahes nädalavahetus sai otsa ja nüüd tuleb igasugu k-jeti juhendeid lugeda ja teie arvamusi kuulata.
ahjaa, kompressiooni sai ka "mõõdetud". seda siis enne kõiki neid toiminguid (lihtsalt, et teada saada kas on kuskil 0 või pole). külmalt mõõtes
olid numbrid vahemikus 9.5-10.5.
sai jälle nädalavahetus garaazhis mööda saadetud.
vahetatud sai järgepidi viga otsides:
-pritsesüsteem (pea, WUR, pihustid ja kõik muu mis sellega koos käib)
-süütesüsteem (küünlad-juhtmed-jagaja-pool)
kontrollitud sai tagasivoolu jms. loomulikult tehtud järjekordne õlivahetus, mille käigus voolas välja ~7 liitrit bensiini ja õli segu :S
muuseas probleem oli segus (way liiga rikas)
aga auto käib

KUID:
auto käib ~5 silindriga. huvitav fenomen selle juures on aga see, et silinder number 6 küünal on märg, teised okei. viga võiks olla pihustites, aga pihustit vahetades jäi olukord samaks, kuid ka silindris number 1, millega pihusti vahetatud sai, jäi küünal märjaks. (enne oli ok küünal).
igatahes nädalavahetus sai otsa ja nüüd tuleb igasugu k-jeti juhendeid lugeda ja teie arvamusi kuulata.
ahjaa, kompressiooni sai ka "mõõdetud". seda siis enne kõiki neid toiminguid (lihtsalt, et teada saada kas on kuskil 0 või pole). külmalt mõõtes

- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Eiei, justnimelt klapikambri kaant aeti, seda mäletan hästi kuna ise ajasin pidevalt ploki kaanega sassi.truumu kirjutas:pole ka kuulnud, et klapikambri kaanest kaob ainult 1 sile ära...
maybe mõtles Kristjan plokikaane tihendit?
vigane küünlajuhe võib ka trikke teha...
Aga ega ma ei julgegi väita et asi selles on.
Lihtsalt seda määriti meile pähe mingis paranduses, paldiski mnt ääres, kus ark ülevaatus on.
Samas võeti seal lahti, vaadati, et küünlad kuivad ja öeldi et selles asi ei ole.
samas kui tihend 1 kohapealt läbi laseb natukene, kas sellest ei või siis aint 1 sil. ra kaduda?
ma pole seda asja niiväga uurind, niiet parandage kui midagi valesti

Edastan lihtsalt infot mis kunagi minuni jõudnud on

Muidugi, ma ei tea kas seal on suurt vahet aga ma räägin M50B25 (sai õieti? E34 525i 24v:)) mootorist.
noh sellega teine teema, õli satub küünlale ja hakkab üle peksma...Kristjan_K kirjutas: Eiei, justnimelt klapikambri kaant aeti, seda mäletan hästi kuna ise ajasin pidevalt ploki kaanega sassi.
Aga ega ma ei julgegi väita et asi selles on.
Lihtsalt seda määriti meile pähe mingis paranduses, paldiski mnt ääres, kus ark ülevaatus on.
Samas võeti seal lahti, vaadati, et küünlad kuivad ja öeldi et selles asi ei ole.
samas kui tihend 1 kohapealt läbi laseb natukene, kas sellest ei või siis aint 1 sil. ra kaduda?
ma pole seda asja niiväga uurind, niiet parandage kui midagi valesti:)
Edastan lihtsalt infot mis kunagi minuni jõudnud on
Muidugi, ma ei tea kas seal on suurt vahet aga ma räägin M50B25 (sai õieti? E34 525i 24v:)) mootorist.