Aare kirjutas:Algselt postitas Gristo
Vaata väheke nendes teenindustes ringi,mis sepad seal tööl tavaliselt on,nad ei tea seal mitte s***agi.
Minu mõte on see,et kui on võimalik ise ära teha,siis kuhugi teenindusse ma küll ei roni,hoian kasvõi 200.- kokku,asi seegi ja tean vähemalt kui korralikult mul asi tehtud on!
Ei taha siin mingeid remondi kohti solvata,kuid niipalju kui ma tean ja näind olen,siis ennem vii masin kuhugi vanema remondivenna kätte kui teenindusse
"Vanematel vendadel" on tihti oMadis K probleemid
nagu puuduvad eritööriistad, reguleerimisandmetest
ei teata halligi, samuti on bmw juures rida nüannse
mis näiteks opeliga vastupidised on. Tüüpkohad, mille
vastu on minul olnud autode osas eksitud ja just
selle pärast, et ei teata
1.eelsüütenurk
2.klapivahed
3.hammasrihm 127 või 128 hammast
4.tühikäigu reguleerimine
5.peale plokikaane ja sisselaskepoole lammutamist
mootor lonkab, ei tea miks küll:(
6. kardaani kummimuhv
Olen pidanud ise nelja bmw-d ning kõikide puhul
oli probleemiks VÄHESE KVALIFIKATSIOONIGA VÕI
MADALA KVALITEEDIGA (oskamatu) REMONT eelmise
omaniku/e käes:( Õlide "remondiimedest", mis
mu vist ülinõudlikule maitsele ei vasta, võiks
siin terve naljalugude sarja kirjutada. Samuti
on töökoja "põhivarustuses" alati olnud sitased
tunked ning hulk tühje õllepudeleid. Urgudesse
200 krooni kokku hoidma pole mõtet küll ronida.
Kokku hoiad esimese jamani:(