Kas foorumikasutajad on liikluses kukupaid?
Midagi hullu liikluses ei korralda, sõidan stabiilselt teistega samas tempos (järelikult rikun seadust). Maanteel üle 100 ei lase, suvel 110 alas max 110-120.
Suunda näitan alati ja jalakäijad lasen ka üle kui võimalik.
Külavaheteedel, kus liiklust ega politseinikke ei ole sõidan vastavalt teeoludele ja võimetele, aga siiski mõistlikkuse piirides.
R4 on madalatel pööretel suht tuim, seetõttu võin vahest fooritagant startides endast kahtlase (rullnokliku) mulje jätta
Ketsi ja külge asfaldi peal majanduslikel põhjustel ei lase.
Suunda näitan alati ja jalakäijad lasen ka üle kui võimalik.
Külavaheteedel, kus liiklust ega politseinikke ei ole sõidan vastavalt teeoludele ja võimetele, aga siiski mõistlikkuse piirides.
R4 on madalatel pööretel suht tuim, seetõttu võin vahest fooritagant startides endast kahtlase (rullnokliku) mulje jätta
Ketsi ja külge asfaldi peal majanduslikel põhjustel ei lase.
Teeks nagu teema algataja, siis lühikese kokkuvõtte mind huvitanud küsimuse kommentaaridest. Vähemalt foorumlane on keskmine eesti autojuht, kes ületab aegajalt kiirust, vahetevahel juhtub kummi vilistama(mitte siis rullnoka kombel parklas tiire tehes), vahel ka proovib oma masinast mõnu tunda, kui see tundub talle ohutu koht olema. Vähemalt foorumlasi ei saaks küll rullnokluses süüdistada, aga foorumlane pole ka keskmine BMW kasutaja . Minul on igatahes hea meel sellise seltskonnaga suhelda, jõudu ja ohutut liiklemist teile!
3 takti: imeb, surub ja kohe läheb!
-
- Huviline
- Postitusi: 3725
- Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
- Peamine sõiduk: Metroo
- Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja
foori värve tunnen ja järgib - vahel satub mõni kollane kui näen et seisma suudan jäända alles keset ristmiku. sebra tähendus ka selge. foori taga hullu ei pane ja maanteel ka ilus 100 kuna trahve piisavalt olnud ja ka igapäeva liikuriks marurahulik vito oma 60 kw ringi pajaga . täna sain ka siis rahvavanelase tiitli kuna liiklesin 30nega sujuvalt mööda pärnu kõrval tänavaid, kuna ei harrasta kodanike ülekastmist sopa ja muude vedelikega mis peale vihmasid on.
Viimati muutis prelude20, 13.04.2008 12:20 07, muudetud 1 kord kokku.
P2ris k6ike ei tohi kah v2lja lobisedaLeho525tds kirjutas:ja kuhu siis ausus jäi detailsemaltno_name kirjutas:vastasin sageli, kuna 50 alas ei s6ida kunagi 50 -ga, pigem 60-70 ga. samas teinekord hoopis kiiremini, ja sama 90 alas..see 90 suhteliselt harva minu kiirus.
Kummi oteselt fooritagant ei vilista 2ra minnes, kuid parema teekattega kurvi saab kylgees ikka v6etud aegajalt
- Annely
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 1829
- Liitunud: 24.10.2007 16:32 01
- Peamine sõiduk: BMW
- Asukoht: Tallinn
Valisin vastusevariandi "vahetevahel", sest:
* kummi ei vilista - ei oska (aga vahest foori taga näitan teistele autodele tagatulesid küll lihtsalt kiirendus on hea)
* külg ees ei sõida - ei oska
* kiirust ületan - maanteel max +10, linnas +5 km/h
* tean, mida tähendab pidevjoon - mitte kunagi ei tee möödasõitu, kui maas on üks või kaks pidevjoont!
* fooritulesid tunnen - punane on punane, isegi vilkuva kollasega ei pressi ristmikule
* STOP märki tunnistan - kui ikka stop, siis stop, seda ka raudteed ületades
* suunatuld näitan - ka siis, kui ühtki kaasliiklejat silmapiiril pole
* jalakäijad lasen üle tee, porise vihmaveega neid üle ei kalla
* turvavöö on alati peal, laps alati turvatoolis ja vöö peal
* pargin õigesti ja never invakohale
* jne kõik elementaarsed viisakusreeglid on endiselt meeles, kuigi koolis sai käidud palju aastaid tagasi
------------------------
Ise arvan, et kõige suurema tõuke normaalseks liiklemiseks sain Skandinaaviast. Seal on enamus autojuhte sündinud inglid, liiklus on rahulik ja mõistlik, linnas lülitad suuna sisse ja kohe lastakse sind vahele; jalakäijad on pühamad kui autod; maanteel ei blokita ilma põhjuseta teed ja tõmmatakse tee äärde, et kiiremad mööda lasta; pornoparkimist ei harrastata (see muidugi riigi teene ka, sest olemas on piisavalt parkimiskohti) jne. Seal on julge sõita, ei pea kogu aeg paanikas ringi vaatama (nagu Tallinnas).
* kummi ei vilista - ei oska (aga vahest foori taga näitan teistele autodele tagatulesid küll lihtsalt kiirendus on hea)
* külg ees ei sõida - ei oska
* kiirust ületan - maanteel max +10, linnas +5 km/h
* tean, mida tähendab pidevjoon - mitte kunagi ei tee möödasõitu, kui maas on üks või kaks pidevjoont!
* fooritulesid tunnen - punane on punane, isegi vilkuva kollasega ei pressi ristmikule
* STOP märki tunnistan - kui ikka stop, siis stop, seda ka raudteed ületades
* suunatuld näitan - ka siis, kui ühtki kaasliiklejat silmapiiril pole
* jalakäijad lasen üle tee, porise vihmaveega neid üle ei kalla
* turvavöö on alati peal, laps alati turvatoolis ja vöö peal
* pargin õigesti ja never invakohale
* jne kõik elementaarsed viisakusreeglid on endiselt meeles, kuigi koolis sai käidud palju aastaid tagasi
------------------------
Ise arvan, et kõige suurema tõuke normaalseks liiklemiseks sain Skandinaaviast. Seal on enamus autojuhte sündinud inglid, liiklus on rahulik ja mõistlik, linnas lülitad suuna sisse ja kohe lastakse sind vahele; jalakäijad on pühamad kui autod; maanteel ei blokita ilma põhjuseta teed ja tõmmatakse tee äärde, et kiiremad mööda lasta; pornoparkimist ei harrastata (see muidugi riigi teene ka, sest olemas on piisavalt parkimiskohti) jne. Seal on julge sõita, ei pea kogu aeg paanikas ringi vaatama (nagu Tallinnas).
Tuleb tunnistada, et kunagi meeldis kummi ka vilistada kuid enam ei harrasta, pigem meeldib ka linnaliikluses kiirendada umb kuni 70km/h ja siis pidur ja kiirus tagasi 50-60km/h kuid kui vahest hommikul mnt on tühi ja päike hakkab tasapisi särama ja tuju ka hakkab tasapisi rokkima siis võtan vahest selle trahvi riski ja lasen kiiruse sinna 150km/h kanti Minu poolt siis aus vastus! ahhh jaaa talved mööduvad ka vahelduva külgees libisemisega!
e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a
Annely, millises Skandinaavias sina küll käisid? Ainuke sinu sõnade kohta käiv asi on parkimine ja jalakäijad loomulikult. Spidomeetri järgi sajaga sõites, hakkad tavaliselt rekkadelegi jalgu jääma.Normaalselt sõidavad Rootsis mingi 95 % + 10-20. Selle kiirusega sõites jääd umbes igale neljandale autole jalgu. Ma ei taha Eesti hullumeelseid õigustada, lihtsalt selline see elu on. Norras sõidavd 90% autojuhtidest lubatud kiiruse piires. Tahad kiiremini sõita? Haagi ennast mõnele rekkajuhile juhile sappa, need liiguvad seal kõige kiiremini. On loomulikult üksikuid hullumeelseid, aga neid on saja kohta vast paar tükki.
3 takti: imeb, surub ja kohe läheb!
Veel pool aastat tagasi olin suht mitte liikluseeskirjadest kinni pidav st. liiklushuligaan... aga siis hakkasid tulema trahvid ..alguses väiksed ning siis kohe päris pirakas ja võeti ära juhtimisõigus 2 kuuks ... Ja kui enam load ei kehtinud siis sai ikka ringi sõidetud ja nii juhtuski et vale kiirus ja mudane tee ja suured kurvid viisid mind teel välja ning nii minu eelmine auto otsa leidiski ja peale seda olin kuni lubade tagasisaamiseni jalamees kuid siis otsustasin bmw meeste sekka astuda ja peale seda enam ei sõida kiiresti ega ei riku liiklus reegleid va. mõned pisemad. Püüan enam mitte pahandustesse satud ja mõtelda ennem võimalikele tagajärgedele kui teen midagi seadusevastast.
cruise control on 100 peal ja jalg ei tõuse ka kiirust ületama. kui mõni ette uimerdama jääb, siis muidugi 4. käik sisse ja mööda
sellest ei saa küll aru, miks mõned turvavööd peale ei pane. nagu oleks vingem vend vms muud põhjust ei oska välja mõelda
ja muidugi maanteel on väga mõnus mingite opelite eest ära sõita, kes linnapiiril sulle tagumikku kinni võtavad ja mööda üritavad minna alati läheb nägu naerule kui peeglis mõni opel järjest kaugeneb
100km/h juures jõutakse muidugi järgi ja siis minnakse 120-ga mööda... siis mõnes kohas jääb ise millegi taha kinni ja siis passi selle taga...
sellest ei saa küll aru, miks mõned turvavööd peale ei pane. nagu oleks vingem vend vms muud põhjust ei oska välja mõelda
ja muidugi maanteel on väga mõnus mingite opelite eest ära sõita, kes linnapiiril sulle tagumikku kinni võtavad ja mööda üritavad minna alati läheb nägu naerule kui peeglis mõni opel järjest kaugeneb
100km/h juures jõutakse muidugi järgi ja siis minnakse 120-ga mööda... siis mõnes kohas jääb ise millegi taha kinni ja siis passi selle taga...
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
jackpuuk, millises riigis küll sina käid, kus sotiga rekkadele jalgu jääd Annely jutt näiteks Rootsi kohta küll kehtib, kui mitte 100, siis 90% küll. Just saabusin Rootsist kaks tundi tagasi, olin ka seal rekkal tööl ja ei saa küll öelda, et minu 25 meetrine kolakas üle 90 välja jooksis. Kui teemasse veel rääkida, siis üldjoontes minu suhtumine ja käitumine on vähemalt 80% sama kui Annelyl
Nu oli üks trahv väikese kiiruseületuse eest, aga ei midagi suurt. Aga trahv oli selline, mis sunnib nüüd rohkem spidoka näitu jälgima. Samas nüüd on juba mul välja kujunenud nagu mootori hääle järgi kiiruse tajumine. Kuulan mis hääl on ja tajun kiirust. Pärast vaatan spidokat ja nii ongi.
Kõik see areneb kui pidevalt roolis olla ja ma arvan, et pole ainuke kellel see taju olemas.
Üldiselt ma ei taha nagu mingi 5 minutilise ajavõidu eest lubadest mingi pooleks aastaks ilma jääda. Sõidan linnas 55-ga ja maantel 95-ga. Kui keegi taga tõmbleb, siis näitan suunda (et nagu mine mööda) ja kogu moos.
Miks ma peaks mingi tüübi pärast kes mu taga kiirust ületada soovib, kiirust ületama? Kui tal on kiire, siis minugi poolest sõitku mööda. Mina sõidan nii nagu ettenähtud ja pole mitte mingit tahtmist kiirust ületada. See 55 ja 95 on põhimõtteliselt selline asi, et pole mingi kiiruseületus vaid normaalne kulgemine. Küll selliseid nähtud kes hullu kiirusega mingist 3 autost mööda paneb korraga ja paneb mõtlema, kas tõesti on nii kiire või.
Vaatad tahavaatepeeglisse ja näed, jälle üks tuleb, lausa naerma ajab. Samas mõni teine sõidab mul rahulikult sabas. Sama kiirusega mis minagi. Ilusti ja rahulikult. Vot see mulle meeldib.
Ja talvel ei sõida külg ees. Pole niipalju kogemusi libeda sõiduga, et peaks seda harrastama otse tänaval. Selleks on jäärajad.
Kõik see areneb kui pidevalt roolis olla ja ma arvan, et pole ainuke kellel see taju olemas.
Üldiselt ma ei taha nagu mingi 5 minutilise ajavõidu eest lubadest mingi pooleks aastaks ilma jääda. Sõidan linnas 55-ga ja maantel 95-ga. Kui keegi taga tõmbleb, siis näitan suunda (et nagu mine mööda) ja kogu moos.
Miks ma peaks mingi tüübi pärast kes mu taga kiirust ületada soovib, kiirust ületama? Kui tal on kiire, siis minugi poolest sõitku mööda. Mina sõidan nii nagu ettenähtud ja pole mitte mingit tahtmist kiirust ületada. See 55 ja 95 on põhimõtteliselt selline asi, et pole mingi kiiruseületus vaid normaalne kulgemine. Küll selliseid nähtud kes hullu kiirusega mingist 3 autost mööda paneb korraga ja paneb mõtlema, kas tõesti on nii kiire või.
Vaatad tahavaatepeeglisse ja näed, jälle üks tuleb, lausa naerma ajab. Samas mõni teine sõidab mul rahulikult sabas. Sama kiirusega mis minagi. Ilusti ja rahulikult. Vot see mulle meeldib.
Ja talvel ei sõida külg ees. Pole niipalju kogemusi libeda sõiduga, et peaks seda harrastama otse tänaval. Selleks on jäärajad.
- Raul_A
- Huviline
- Postitusi: 927
- Liitunud: 02.12.2007 22:26 37
- Peamine sõiduk: BMW 735iA
- Telefon: 358406813770
- Asukoht: Tartu - Elva - Helsinki - Espoo
tihtipeale auto ei liigu, suvel väga külge ei anna. talvel lõbus uisutada(kui üksi või mõne sõbraga olen)
kummi põlema ei aja(1.8 )
kiirust ületan küll, kuid mitte sageli(sõltuvalt vajadusest) ja roosakaga üle risti väga harva, kui pole võimalik enam pidurdada või kiire on.
kuna enamus ajast laps autos, siis ei tee üldse mingeid trikke. noored emad ja vanamutid lasen alati üle tee.
trahvi pole kiiruse eest saanud, küll aga turvavööde eest (üldiselt kannan. puhas ebaõnn - 1. kord vaja sõita 30 alas 500m ja 2 kord enne tööle jõudmist u sama pikk maa)
üldiselt ma ei näe mõtet autot lõhkuda ja esineda, kui minukut nagunii pole
kummi põlema ei aja(1.8 )
kiirust ületan küll, kuid mitte sageli(sõltuvalt vajadusest) ja roosakaga üle risti väga harva, kui pole võimalik enam pidurdada või kiire on.
kuna enamus ajast laps autos, siis ei tee üldse mingeid trikke. noored emad ja vanamutid lasen alati üle tee.
trahvi pole kiiruse eest saanud, küll aga turvavööde eest (üldiselt kannan. puhas ebaõnn - 1. kord vaja sõita 30 alas 500m ja 2 kord enne tööle jõudmist u sama pikk maa)
üldiselt ma ei näe mõtet autot lõhkuda ja esineda, kui minukut nagunii pole
jaaHah
- Tiit525
- Klubiliige
- Postitusi: 433
- Liitunud: 07.11.2006 00:10 11
- Peamine sõiduk: BMW X5 3,0D
- Telefon: 358401771916
- Asukoht: Rakke, Alajärvi
- Kontakt:
Kui sa rekka sabas kõige kiiremini liigud, järelikult teised sõidavad 70-80 km/h. Rekkal on kiirusepiiraja, tavaliselt max kiirus 87-88 km/h, uuemad, millel digitahhograaf, ei saa isegi allamäge kiiremini liikuda, kuna 90 km/h ületamine registreeritakse kaardile rikkumisena. Ei tea palju sa rootsis sõitnud oled, ise töötasin seal autojuhina nii mõnegi aasta, 95% liikleb siiski -10, mitte +10.jackpuuk kirjutas:Annely, millises Skandinaavias sina küll käisid? Ainuke sinu sõnade kohta käiv asi on parkimine ja jalakäijad loomulikult. Spidomeetri järgi sajaga sõites, hakkad tavaliselt rekkadelegi jalgu jääma.Normaalselt sõidavad Rootsis mingi 95 % + 10-20. Selle kiirusega sõites jääd umbes igale neljandale autole jalgu. Ma ei taha Eesti hullumeelseid õigustada, lihtsalt selline see elu on. Norras sõidavd 90% autojuhtidest lubatud kiiruse piires. Tahad kiiremini sõita? Haagi ennast mõnele rekkajuhile juhile sappa, need liiguvad seal kõige kiiremini. On loomulikult üksikuid hullumeelseid, aga neid on saja kohta vast paar tükki.
ei taha teist autot
gsm +358401771916
gsm +358401771916
Huvi pakub see, et miks on liigitatud sellised asjad kõik kokku? Kui kiirust ületan iga päev, siis teen seda tavaliselt külg ees ja kumm vilisedes? Kiirust ületan absoluutselt iga kord kui autoga sõidan kuid need 2 muud. Oleks kohe siis võinud küsida kas staabis burxi õgid ja kas sul on roogitav räim.
Kokku on nad pandud, kuna neid tegevusi peetakse rullnokale omaseks ja väga raske on teha küsitlust, mis oleks kõigile meele järgi. Ei hakka ju kolme eraldi küsitlust tegema, võimalik on muidugi teha mingi 25 erinevat vastusevarianti, aga sorry, ma pole Emor. Usun et suuremal jaol inimestest on muudki teha, kui kogu aeg netis istuda ja küsitlusi leiutada. Aga sul on see võimalus olemas, kui viitsid, siis demonstreeri meile ühte head küsitlust, muidugi teemal, mis siia foorumisse sobib
3 takti: imeb, surub ja kohe läheb!
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt: