e39 rehvimõõt 17' velg
e39 rehvimõõt 17' velg
Kasutasin otsingut kuid ei leidnud oma küsimusele vastust, valdav osa inimesi tahab just laiasid rehve alla kruvida oma autole, kuid mul vastupidine mure.
Nimelt e39 2002, veljeks M-paketi velg 17' kas suverehviks sobiks peale panna 225/45 R17 või jääb see kitsaks/madalaks nimetatud velje puhul. Nii ette kui ka taha paneksin sama mõõdu.
Soov tuleneb sellest, et sellise mõõduga rehvid on olemas (majanduslik kokkuhoid) ja laia rehviga on meie teedel liiklemine üsna tülikas kuna mida laiem rehv seda rohkem panevad pikirööpad auto oma teed otsima, mis pole sugugi meeldiv tunne (praktiline otstarve).
Keegi äkki oskab öelda kui lai on M-paketi velg?
Nimelt e39 2002, veljeks M-paketi velg 17' kas suverehviks sobiks peale panna 225/45 R17 või jääb see kitsaks/madalaks nimetatud velje puhul. Nii ette kui ka taha paneksin sama mõõdu.
Soov tuleneb sellest, et sellise mõõduga rehvid on olemas (majanduslik kokkuhoid) ja laia rehviga on meie teedel liiklemine üsna tülikas kuna mida laiem rehv seda rohkem panevad pikirööpad auto oma teed otsima, mis pole sugugi meeldiv tunne (praktiline otstarve).
Keegi äkki oskab öelda kui lai on M-paketi velg?
E91 330d 2006 170kw
et siis küsisin rehvieksperdist 17' rehvijooksu vahetushinda ja sain teada, et 660 jooks ja et kui on mingi jäik rehv peal (mille nimetusest telefonis ei saand aru, aga pidi mingi tugevdatud ja jäigema servaga rehv olema), et sellisel juhul on 880.-
Oskab keegi öelda, mis see nn jäigem rehv endast kujutab ja mis markeeringuga see on ja miks selle vahetuse hind niipalju kallim on?

E91 330d 2006 170kw
vot vot, võis olla küll Run-Flat, mis selles siis nii eriliseks teeb? Polnud varem sellisest rehvist kuulnud (pole suurem asi rehvispets ka)
Ise küsin, ise vastan:
Run-flat- ehk mobiilrehv võimaldab autol õhust tühjenenud rehviga edasi liikuda, ilma et auto juhitavust kaotaks või velge rikuks. Tööpõhimõte on lihtne: tavarehviga võrreldes on sellel rehvil külgseinu tugevdatud lisakummiga, mis ei lase rehvil tühjenedes kokku vajuda.
Algselt olid taolised rehvid kalli hinna tõttu kasutusel vaid vähestel autodel, nüüd aga on need veidi laiemalt kasutuses, eelkõige turvalisuse eesmärgil. Tavarehviga võrreldes on sellisel rehvil umbes 20% suurem veeretakistus, sellest tingitud suurem kütusekulu ning kuni 30% suurem mass.
Ise küsin, ise vastan:
Run-flat- ehk mobiilrehv võimaldab autol õhust tühjenenud rehviga edasi liikuda, ilma et auto juhitavust kaotaks või velge rikuks. Tööpõhimõte on lihtne: tavarehviga võrreldes on sellel rehvil külgseinu tugevdatud lisakummiga, mis ei lase rehvil tühjenedes kokku vajuda.
Algselt olid taolised rehvid kalli hinna tõttu kasutusel vaid vähestel autodel, nüüd aga on need veidi laiemalt kasutuses, eelkõige turvalisuse eesmärgil. Tavarehviga võrreldes on sellisel rehvil umbes 20% suurem veeretakistus, sellest tingitud suurem kütusekulu ning kuni 30% suurem mass.
E91 330d 2006 170kw
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Siis peaks minema ka 225/45, sest 225/50 peaks jääma juba kõrgem kui 235/45.
EDIT: arvutasin just ja 225/50R17 on 13mm kõrgem kui 235/45R17. Samas- 235/45R17 ja 225/45R17 kõrguste vahe on vaid 5mm.
Seega- 225/45R17 it is
EDIT: arvutasin just ja 225/50R17 on 13mm kõrgem kui 235/45R17. Samas- 235/45R17 ja 225/45R17 kõrguste vahe on vaid 5mm.
Seega- 225/45R17 it is

Viimati muutis AARE540, 17.04.2008 20:51 47, muudetud 3 korda kokku.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Mina jälle arvan, et suurel veljel ei ole sõiduauto puhul paks rehv kuigi ilus vaadata- eks nii mõnelgi on vast nii, et algul on üks mõõt all, paned sellest järgmise profiili/laiusega rehvi, mõtled, et mis see ikka teeb, ja nii ka järgmine kord- siis lõpuks ongi nagu traktor 
Ja nagu ma ennist arvutasin- 225/45 ja 225/50 rehvi kõrguse vahe on pea 2 cm.

Ja nagu ma ennist arvutasin- 225/45 ja 225/50 rehvi kõrguse vahe on pea 2 cm.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Olen tundnud seda RFT "mõnu"Pets24 kirjutas:vot vot, võis olla küll Run-Flat, mis selles siis nii eriliseks teeb? Polnud varem sellisest rehvist kuulnud (pole suurem asi rehvispets ka)
Ise küsin, ise vastan:
Run-flat- ehk mobiilrehv võimaldab autol õhust tühjenenud rehviga edasi liikuda, ilma et auto juhitavust kaotaks või velge rikuks. Tööpõhimõte on lihtne: tavarehviga võrreldes on sellel rehvil külgseinu tugevdatud lisakummiga, mis ei lase rehvil tühjenedes kokku vajuda.
Algselt olid taolised rehvid kalli hinna tõttu kasutusel vaid vähestel autodel, nüüd aga on need veidi laiemalt kasutuses, eelkõige turvalisuse eesmärgil. Tavarehviga võrreldes on sellisel rehvil umbes 20% suurem veeretakistus, sellest tingitud suurem kütusekulu ning kuni 30% suurem mass.


Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Kui sul on 17'' M Double Spoke 65 stiilis velg all, siis on raudselt replica, parallel spoke 66 puhul ei ole see nii kindel.
Vaata SIIA, siis arutame edasi

Vaata SIIA, siis arutame edasi


- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Realoem näitab style 66 velje laiuseks vaid 8'', seega peaks sul olema replicad vist. Ootame kasutaja Mulk arvamust, tema on nats rohkem konkreetse veljega kokku puutunud. Võid talle ps-i ka saata, usun, et ta ei keeldu sulle vastamast 
Midagi ta mainis küll, et vist touringule on ka 8.5 v 9 tolli laiune velg taha võimalik saada, aga täpselt ei mäleta ka...

Midagi ta mainis küll, et vist touringule on ka 8.5 v 9 tolli laiune velg taha võimalik saada, aga täpselt ei mäleta ka...
- Mulk
- Huviline
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
- Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
- Asukoht: Vantaa-Viljandi
Tehase seadena oli nii.(M sportpaketil)Touringud tulid kõik 8 tollise laiuse veljega ja sedaanidel oli taga 9 tollised.Samas ka touringule sai taha laiemad panna ilma probleemideta, kuigi tehas seda ette ei näe.Style 66 replicaid olen näinud korra aga arvan neid kui on siis nad yhe laiused.Vaata velje siseküljele, seal tootekoodid kui originaalid on.Ja originaalid ja replica ikka tavaliselt eristab juba peale vaadates ka ära.