M50 mootor puterdab ja ei taha pöördeid üles võtta
M50 mootor puterdab ja ei taha pöördeid üles võtta
Vabandan kohe ära, kui varem on midagi selle kohta siin kajastatud. Kasutasin otsingut taolisel teemal, leidsin paar tükki aga ühtegi arvestatavat vastust sealt ei saanud.
Probleem siis nimelt selline, et külma mootoriga läheb auto ilusti käima ja töötab väga ilusti (hüdrotõukurid või klapid klõbisevad küll, aga see ei mõjuta mootor tööd) ja nii saab sõita no kusagil 15 minutit, kuni mootor läheb soojaks ja siis hakkab puterdama. Täpsemalt siis pöörded langevad ja mootor tahab nagu välja surra, pöörded hüplevad seal 100-500 kandis ja mootor sureb umbes 10-30 sekundi pärast välja ka. Et siis gaasi andes tavaliselt mingit kasu pole, mõnikord sureb kohe välja kui gaasiga hakkad jamama, teinekord puterdab ja siis järsku lööb jälle pöörded üles ning kui sõitma hakkad siis on 2 võimalust, kas hakkab jälle puterdama või siis sõidab mõnda aega. Kui välja sureb, siis käima läheb aga hakkab kohe samamoodi puterdama. Tavaliselt peab mingi 5-10 korda käivitama, siis saab jälle 100-1000 meetrit sõita.
Kõige huvitavam on see, et seda auto juba teinud ligi 4 kuud. Ja midagi otseselt pole muutunud sellest ajast saati kui see hakkas pihta. Olen käinud korduvalt diagnostikas, vahetasin küünlad ära, öeldi et lambda on korras, õhulugeja pidavat kaa nagu korras olema, lõdvik on korras, ühtegi auku pole, õhku ei tohiks kusagilt vahelt peale saada. Ja ei leita viga. Ei saa aru, milles on probleem. See on ka huvitav, et vahepeal auto töötas suht ilusti nädal aega, sai tartus käidud ja puha. Ja muidu on ka, et stabiilselt sõites töötab, pidurdad hoo maha ja hakkad kiirendama siis hakkab puterdama.
Viimasel ajal on veel selline asi, et kui sõidad stabiilse gaasiga ja gaasipedaali ei liiguta, siis auto korraks nagu ei annaks bensu peale, ökonomiser näitab 0 ja siis hakkab jälle andma ja siis jälle samamoodi nii.
Autoks siis 520, 91 aasta. Mootor M50.
Ise mõtlesin, et äkki bensupump aga samas on see ebaloogiline, et ta külma mootoriga töötab tiptop. Külmast peast ei ole mitte kordagi seda jama olnud.
Igasugune abi teretulnud.
Probleem siis nimelt selline, et külma mootoriga läheb auto ilusti käima ja töötab väga ilusti (hüdrotõukurid või klapid klõbisevad küll, aga see ei mõjuta mootor tööd) ja nii saab sõita no kusagil 15 minutit, kuni mootor läheb soojaks ja siis hakkab puterdama. Täpsemalt siis pöörded langevad ja mootor tahab nagu välja surra, pöörded hüplevad seal 100-500 kandis ja mootor sureb umbes 10-30 sekundi pärast välja ka. Et siis gaasi andes tavaliselt mingit kasu pole, mõnikord sureb kohe välja kui gaasiga hakkad jamama, teinekord puterdab ja siis järsku lööb jälle pöörded üles ning kui sõitma hakkad siis on 2 võimalust, kas hakkab jälle puterdama või siis sõidab mõnda aega. Kui välja sureb, siis käima läheb aga hakkab kohe samamoodi puterdama. Tavaliselt peab mingi 5-10 korda käivitama, siis saab jälle 100-1000 meetrit sõita.
Kõige huvitavam on see, et seda auto juba teinud ligi 4 kuud. Ja midagi otseselt pole muutunud sellest ajast saati kui see hakkas pihta. Olen käinud korduvalt diagnostikas, vahetasin küünlad ära, öeldi et lambda on korras, õhulugeja pidavat kaa nagu korras olema, lõdvik on korras, ühtegi auku pole, õhku ei tohiks kusagilt vahelt peale saada. Ja ei leita viga. Ei saa aru, milles on probleem. See on ka huvitav, et vahepeal auto töötas suht ilusti nädal aega, sai tartus käidud ja puha. Ja muidu on ka, et stabiilselt sõites töötab, pidurdad hoo maha ja hakkad kiirendama siis hakkab puterdama.
Viimasel ajal on veel selline asi, et kui sõidad stabiilse gaasiga ja gaasipedaali ei liiguta, siis auto korraks nagu ei annaks bensu peale, ökonomiser näitab 0 ja siis hakkab jälle andma ja siis jälle samamoodi nii.
Autoks siis 520, 91 aasta. Mootor M50.
Ise mõtlesin, et äkki bensupump aga samas on see ebaloogiline, et ta külma mootoriga töötab tiptop. Külmast peast ei ole mitte kordagi seda jama olnud.
Igasugune abi teretulnud.
Manomeeter tagasivoolule kolmikuga vahele näiteks. Samas soovitaks ka truumu juures diagnostis ära käia.serq kirjutas:Saan ma seda ise kuidagi kontrollida või peab seda tegema teeninduses/diagnostikas?
Ma väga hästi ise ei tunne kogu seda auto kremplit
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Ühesõnaga väntvõlli andur vahetatud, midagi ei muutunud. Arvuti näitas, et lambda ka surnud, hakati uurima, tuli välja, et lambda ikkagi korras, lihtsalt oli täis tahmanud, kuna õhulugeja pees. Sai siis ajutiselt üks töötab õhulugeja peale pandud. Auto töötas tund aega korralikult, siis suri täpselt samamoodi ära. Proovisin töötava auto peale õhulugejat ja aju, mitte midagi ei muutunud. Auto nüüd diagnostikas tagasi ja esmaspäeval hakatakse põhjalikku kontrolli tegema. Arvuti igatahes enam ühtegi veateadet ette ei viska. Aga igakord kui mootor jamama hakkab siis kaob arvutiga ühendus ära, igatahes võib-olla on viga kusagil juhtmestikus.
kas ei tundu, et Diagnostikute juures käimine on selline õnne teemaserq kirjutas:Ühesõnaga väntvõlli andur vahetatud, midagi ei muutunud. Arvuti näitas, et lambda ka surnud, hakati uurima, tuli välja, et lambda ikkagi korras, lihtsalt oli täis tahmanud, kuna õhulugeja pees. Sai siis ajutiselt üks töötab õhulugeja peale pandud. Auto töötas tund aega korralikult, siis suri täpselt samamoodi ära. Proovisin töötava auto peale õhulugejat ja aju, mitte midagi ei muutunud. Auto nüüd diagnostikas tagasi ja esmaspäeval hakatakse põhjalikku kontrolli tegema. Arvuti igatahes enam ühtegi veateadet ette ei viska. Aga igakord kui mootor jamama hakkab siis kaob arvutiga ühendus ära, igatahes võib-olla on viga kusagil juhtmestikus.

Hakkan ka arvama



Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Viga leitud, süütepoolid olid läbi, õigemini bemmi originaal poolid hakkasid soojast peast lollusi tegema, vahetasin Boschi omade vastu ja auto töötab nüüd ilusti. Igatahes soovitan Truumu diagnostikat, need vead mida arvuti näitas said ilusti kõrvaldatud ja ka need vead, mida arvuti ei näidanud enam said leitud ja kõrvaldatud. Teenindus oli hea ja noh 10 punkti.


Seda ma arvasin! Aga see selleks. Kui keegi teine oleks konkreetse autoga 6 aastat


täitsa OT jutt sai!!!

Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring