Suveks lamellrehv
Suveks lamellrehv
mul on uued lamell m+s rehvid praegu autol all. Kas osta suveks uued või kannatab nendega ka sõita ja talvel ka veel peale seda?
Olen saanud erinevaid vastuseid, et mis te arvate?
Olen saanud erinevaid vastuseid, et mis te arvate?
Isiklikult arvan et ei tasu. Suve sõidad küll edukalt ära, ja rehvimustrit kaotad ka päris kõvasti, M+S on pehmema kummiseguga ja seetõttu kulub ka tunduvalt kiiremini. Suur miinus on see, et suvega sõidad sa M+S rehvi "kinni", ehk rehv muutub tihedamaks ja libedaga ei pea enam nii hästi kui peaks pidama, ehk rehv kaotab oma talvesõidu omadused, jääb vaid muster... kui sedagi.
E91 330d 2006 170kw
suvel ei saa pidama, talvel ei saa vedama 

e46 328i m-tech I
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
Julgen sügavalt kahelda sinu väites. Ühtegi lamellrehvi ei saa suvel asfaldil sõites oma pidamisomadustelt nimetada paremaks kui mistahes korralikku suverehvi. Igal asjal on ikka oma otstarve. Heal juhul võib nõustuda väitega, et korraliku lamelliga on kruusateedel parem pidamine kui mingi V-mustriga suverehviga.dan666 kirjutas:lamellil suvel kaa parem pidamine kui plaanis ideaaltrajektoore võtta ja kiiremini edasi liikuda
E91 330d 2006 170kw
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Siiski, oma kogemusele tuginedes ütlen, et suverehv peab siiski paremini. Lamelli muster ei sobi vist nii hästi (kuivale ja kuumale) asfaltile vms, igatahes suverehviga on tunnetus kõvasti parem ja pidamine ka. Kuigi lamelli pidamisele (ka märjal asfaltil) ei saa midagi ette heita.
730iA e32 138kW 12/1992
järelikult on rehvi külgseinad kah pehmema seguga mis oluliselt mõjub roolitunnetusele.dan666 kirjutas:lamell pehmema seguga järelikult parem pidamine aga kulub kiiresti. suverehvid kõvemad et ei kuluks nii palju.
e46 328i m-tech I
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
enda värskest kogemusest , lamelliga tahab veojõukontroll pidevalt tööd teha, kui natuke gaasipedaali vajutada.dan666 kirjutas:lamell pehmema seguga järelikult parem pidamine aga kulub kiiresti. suverehvid kõvemad et ei kuluks nii palju.
suverehvi puhul ei käi ratas pooltki nii kergelt tyhjalt ringi (kui aus olls asiis see aasta ei olegi veel suverehviga näinud veojõukontrolli tegutsemas)
suverehv on küll laiem kuid mitte nii oluliseltet
või on sellele ka mingi hea põhjendus ?võibolla olen mingi teguri arvestamata jätnud
pehme seguga on nii. kõva seguga ei kulu nad midagi. lihtsalt müra on suur ja ei ole just kõige parem sõita.AARE530 kirjutas:See laiuse värk- võib ju talveka ka panna 235-245 v mis iganes, see ei ole mingi näitaja. Aga ikkagi- kui vähegi võimalik, siis ei tasu lamelliga suvel sõita, see on mõttetu raiskamine, kuuled autosse sisse ära, kuidas rehv kulub...
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
2 talve nendega sõitnudV2ike_Suur kirjutas:Kõva seguga lamell kardab musta jääd (kiilasjääst rääkimata) nagu vanapagan välku. Selliseid rehve ei tohiks Eestis üldse müüagi, nad on meie oludesse absoluutselt sobimatud.

No ütleks ka paar sõna sekka. Kui sul on palju vaja sõita kruusateedel, siis on see lamell rehv igaljuhul parem seal. Kui aga elad kuskil linnas ja ei käi kuskil turnimas, siis on eelis ikka suverehvil. Muide see kes rääkis, et veojõu kontrolli tuli vilgub pidevalt lamelliga, peaks siiski natuke mõtlema, millest räägib. Kiirendusvõistlustel kasutatakse samuti tihtilugu vedaval sillal lamell rehve. Huvitav miks siis, kui suverehv peaks paremini pidama. Lisaks veel, et siiski suverehviga võib saada paremaid tulemusi nn. põdratestil ja slaalomis. Pidurdusel on nad juba suhteliselt võrdsed. Kui aga on kõvakattega teel mingi liivaollus, siis juba tekivad lamellile eelised. Eriti märgatav eelis on kruusateedel. Aga muidu nad kuluvad tõesti kiiresti.
E 39 535 1997.a.
Huvitaks ikkagi, et kuidas lamelliga asfaldil parem pidamine on(otse kiirendades) kui normaalse suvekaga? Kas peab olema suht värske ja kulumata rehv? Väga lühike burnout ainult puhastamiseks enne starti?
Omadest kogemustest võin öelda, et umbes poole peale kulunud lamellid ei taha suvel küll pidada ei otse ega kurvis. Nad on niigi vedelad sooja ilmaga ja kiire sõiduga lähevad veel hullemaks. Üle poole kulunud talvekad ei pea suvel vihmaga enam üldse midagi.
Omadest kogemustest võin öelda, et umbes poole peale kulunud lamellid ei taha suvel küll pidada ei otse ega kurvis. Nad on niigi vedelad sooja ilmaga ja kiire sõiduga lähevad veel hullemaks. Üle poole kulunud talvekad ei pea suvel vihmaga enam üldse midagi.
730i e32
325i e30
325i e30