E 34,1993 525TDS EIi käivitu korralikult. (diisel)
E 34,1993 525TDS EIi käivitu korralikult. (diisel)
et masinat käima saada peab päris pikalt ketrama.arvasin et aku jupsib,vahetasin ära natsa läks paremaks aga pole ikka päris see öige matsupill.ÄKKI OSKAB KEEGI VEITS NÕU ANDA!
Aga kas ei lähe käima soojalt või külmalt ? Kas pöörded kõiguvad ?
Võib olla etteandepump kuttu, elektroonika jamada, eelsüüde ja muidugi kütusepump ise.
Etteandepump ca 1800.-
Eesüüteküünlad ca 250.- tk.
Kütusepump remont koos tööga ca 10000.-
Vat selline lugu, ise vaevlesin ka sellise murega.
Võib olla etteandepump kuttu, elektroonika jamada, eelsüüde ja muidugi kütusepump ise.
Etteandepump ca 1800.-
Eesüüteküünlad ca 250.- tk.
Kütusepump remont koos tööga ca 10000.-
Vat selline lugu, ise vaevlesin ka sellise murega.
Mercedes EQS 450+ 2022
Re: E 34,1993 525TDS EIi käivitu korralikult.
Räägi kus asud.Viskaksin korra silma peale..Olen nende probleemidaega kaua maadelnud.ELL kirjutas:et masinat käima saada peab päris pikalt ketrama.arvasin et aku jupsib,vahetasin ära natsa läks paremaks aga pole ikka päris see öige matsupill.ÄKKI OSKAB KEEGI VEITS NÕU ANDA!
Kuidas ta Sul külmast peast läheb käima....
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
kas starter tõmbab mootorit korralikult ringi? Mu Volvo740 2,4D oli sama jama, et ei tahtnud käivituda. Sai vahetatud pihusti otsad, eelsüüteküünlad aga kasu ei midagi. Siis kiskusin igaks petteks starteri maha ja viisin teadjamehe kätte. Selle vilunud silm ütles, et starter ise OK, aga tõmberelee on kuuma saanud ( tõenäoliselt sellest tühjast käiamisest). Sai poest tellitud uus relee ( 650.- koos vahetusega st. poe tagaruumis võeti vana tõmberelee küljest, kontrolliti/puhastati ka starter üle ja paigaldati uus relee) ja nüüd käivitub hetkega. Praeguste ilmadega ei pea eelsüüteküünalde soojenemist ootamagi.
318i
Üks suht lihtne katse kuidas saab teada kas pumbas on miski kala või ei 
Kui mootor on soe nii et eelsüüde taha ei tule, siis noo ootad miski viis minti ja vala kütepumbale umbes 5 liitrit külma vett peale ja ainult pumbale, kui oled selle protseduuri ära teinud ja läheb samamoodi käima nagu külmalt, siis on suht kindel, et viga pumbas.

Kui mootor on soe nii et eelsüüde taha ei tule, siis noo ootad miski viis minti ja vala kütepumbale umbes 5 liitrit külma vett peale ja ainult pumbale, kui oled selle protseduuri ära teinud ja läheb samamoodi käima nagu külmalt, siis on suht kindel, et viga pumbas.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kui läbi viia see protseduur mida vilts soovitab siis saab jõuda järeldusele et pumba jaoturpea on läbi.Sellest kõik need hädad kah.Viljar_V kirjutas:Üks suht lihtne katse kuidas saab teada kas pumbas on miski kala või ei
Kui mootor on soe nii et eelsüüde taha ei tule, siis noo ootad miski viis minti ja vala kütepumbale umbes 5 liitrit külma vett peale ja ainult pumbale, kui oled selle protseduuri ära teinud ja läheb samamoodi käima nagu külmalt, siis on suht kindel, et viga pumbas.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
[quote="Viljar_V"]Üks suht lihtne katse kuidas saab teada kas pumbas on miski kala või ei 
Kui mootor on soe nii et eelsüüde taha ei tule, siis noo ootad miski viis minti ja vala kütepumbale umbes 5 liitrit külma vett peale ja ainult pumbale, kui oled selle protseduuri ära teinud ja läheb samamoodi käima nagu külmalt, siis on suht kindel, et viga pumbas.[/quote]
tegin seda ei läinud paremaks ega kehvemaks,käivitus ikka kehvalt.Külmast peast läheb nagu paremini käima.Ei tea mis viga mõistus saab otsa.

Kui mootor on soe nii et eelsüüde taha ei tule, siis noo ootad miski viis minti ja vala kütepumbale umbes 5 liitrit külma vett peale ja ainult pumbale, kui oled selle protseduuri ära teinud ja läheb samamoodi käima nagu külmalt, siis on suht kindel, et viga pumbas.[/quote]
tegin seda ei läinud paremaks ega kehvemaks,käivitus ikka kehvalt.Külmast peast läheb nagu paremini käima.Ei tea mis viga mõistus saab otsa.
Hary kirjutas:Mul sama masinaga siis 525tds E34 täna küünaldevahetus ees, ka sitasti käivitub aga vaid külamlt, soojana paugupill, tea mis tihendid seal vajavad vahetamist kui torud lahti keerata need seal vist ju katki kohe...Et siis mis tihendid peaks varuma kui selline töö ees...?

Milliseid tihendeid sa mõttled...Ning milliseid torusid lahti keead
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Viljar_V kirjutas:Eelsüüteküünalde jaoks ei ole küll vaja midagi lahti lasta, muidugi lihtsam oleks neid vahetada, kui sisselaskekolektor on maas, äkki siis need tihendid tasubki hankida, kuigi kui rahulikult lahti võtta, siis ei juhtu nendega midagi
Mulon sisse laske kollektor mah akäinud mingi 5 või 6 korda ning vanad tihendid on ikka veel sees kuigi uued on kah muretsetud.HInak soli minig 15 eeki tükk.Kui ma ei eksi.. Saab ka vahetada ilma kolektorit maha võttmatta aga jube vevalien see vahetus siis
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Nagu alati Sa Vilts räägid õigust.Viljar_V kirjutas:Minu omal ka see kolektor ikka maha käinud minu käes vähemalt 5 korda kui mitte rohkem, aga jah ilma maha võtmata on see vahetamine suht koht nadi, siis kukub neid väikseid mutikaid sinna mootori alla kohe peaoga ma arvan ja nukid saab ka vast natu veriseks
Jutud nagu TDS proffessorittel
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.