E36 kõrin mootoris (VANOS)
- poleaimugi
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 27.09.2005 16:29 00
- Asukoht: Tartu
E36 kõrin mootoris (VANOS)
Selline asi et 94 aasta 320 hakkas ühel heal päeval kõrisema. Kõrin tuleb umbes 2500 pöörde juures aga vahel on örnalt kuulda ka tühikäigul. Mootor on VANOS-ega. Ja just vanose juurest tulebki seda kõrinat. Ühes kohas öeldi et 99% kindel vanos on tuksis ja teises kohas jälle et vanos ei lähe tavaliselt tuksi et keti juures on mingi jama.
Kellel on kokkupuuteid sama asjaga olnud võiks abiks olla.
Kellel on kokkupuuteid sama asjaga olnud võiks abiks olla.
Kaevaks korra vana teema ules...
Mul sama mure nagu teema algatajal. Kett sai kogu krempliga vahetatud alles 8000km tagasi, nuud tekkis mootorisse uuesti klobin, mida on kuulda umbes 2000-2500 rpm. viisin siis auto tookotta kontrolli, et mis viga ja oledi, et ketiga koik korras, et vanos teeb seda korinat. Kusimus siis jårgmine, et kui see vanos siis katki on, siis kas see voib ka midagi påris åra lohkuda? Mul nagu autot igapåevaselt vaja ja uue tellimine votab påris palju aega.
Pole veel UMis kåinud, aga åkki oskab keegi oelda, kui palju see jupp maksab?
Mul sama mure nagu teema algatajal. Kett sai kogu krempliga vahetatud alles 8000km tagasi, nuud tekkis mootorisse uuesti klobin, mida on kuulda umbes 2000-2500 rpm. viisin siis auto tookotta kontrolli, et mis viga ja oledi, et ketiga koik korras, et vanos teeb seda korinat. Kusimus siis jårgmine, et kui see vanos siis katki on, siis kas see voib ka midagi påris åra lohkuda? Mul nagu autot igapåevaselt vaja ja uue tellimine votab påris palju aega.
Pole veel UMis kåinud, aga åkki oskab keegi oelda, kui palju see jupp maksab?
- poleaimugi
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 27.09.2005 16:29 00
- Asukoht: Tartu
Mis mootoriga tegu on ja kas enne ketikrempli vahetus oli kõrin? Kui palju kogu keti krempli vahetus maksma läks?Holari kirjutas:Kaevaks korra vana teema ules...
Mul sama mure nagu teema algatajal. Kett sai kogu krempliga vahetatud alles 8000km tagasi, nuud tekkis mootorisse uuesti klobin, mida on kuulda umbes 2000-2500 rpm. viisin siis auto tookotta kontrolli, et mis viga ja oledi, et ketiga koik korras, et vanos teeb seda korinat. Kusimus siis jårgmine, et kui see vanos siis katki on, siis kas see voib ka midagi påris åra lohkuda? Mul nagu autot igapåevaselt vaja ja uue tellimine votab påris palju aega.
Pole veel UMis kåinud, aga åkki oskab keegi oelda, kui palju see jupp maksab?
Ise ma olen loobunud juba selle vea selgeks tegemisest sest kõik räägivad eri juttu

Oi sorri, et kirjutanud, mis mootor,
Mootoriks siis 110KW 2,0l aastast1994. Tåhist ei tea kahjuks.
Alguses klobises eest, siis uks spetsialist kuulas ja uuris ja utles et kett vaja vahetada. Sais siis tellitud UMist jupid ja siis tegi see vend selle åra.
Låbi lehma lellepoja låks kogu see krempel koos tooga maksma 5000EEK
Siis 8000km ja tekksi klobin tagasi, suht sarnane, siis arvasin, et kett uuesti ja lahtivottes selgus, et ketiga koik korras, et 99% teeb seda håålt vanos.
Mootoriks siis 110KW 2,0l aastast1994. Tåhist ei tea kahjuks.
Alguses klobises eest, siis uks spetsialist kuulas ja uuris ja utles et kett vaja vahetada. Sais siis tellitud UMist jupid ja siis tegi see vend selle åra.
Låbi lehma lellepoja låks kogu see krempel koos tooga maksma 5000EEK
Siis 8000km ja tekksi klobin tagasi, suht sarnane, siis arvasin, et kett uuesti ja lahtivottes selgus, et ketiga koik korras, et 99% teeb seda håålt vanos.
M50 mootor teebki spetsiifilist häält 2500-3000 rpm
Nii vanosega kui ilma
Nähtavasti läheb resonantsi kate nukkade peal(klapikambri kaane all)
Det nr.1
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
See hääl kõikidel M50 mootoritel ja pole põhjust muretseda
Vanose hääl on teistsugune ja kostub otse tema ülekandest
Nii vanosega kui ilma
Nähtavasti läheb resonantsi kate nukkade peal(klapikambri kaane all)
Det nr.1
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
See hääl kõikidel M50 mootoritel ja pole põhjust muretseda
Vanose hääl on teistsugune ja kostub otse tema ülekandest
Njah........kui see nuud nii oleks, Aitåhh truumu. Kohe kergem hakkas;)
Aga juhul nuu dkui see on ikkagi vanos? Millist håålt see siis teeb? Sorry, aga ma lihtsalt ei ole sellega eriti tuttav. Ja Pårnus selliste meestega, kes oleks tuttavad, neist on suur puudus, kui eksin, siis parandage mind.
Åkki satun monipåev Tallinna, siis kelle poole oleks moistlik poorduda? Kas Truumu, sinupoole?
Aga juhul nuu dkui see on ikkagi vanos? Millist håålt see siis teeb? Sorry, aga ma lihtsalt ei ole sellega eriti tuttav. Ja Pårnus selliste meestega, kes oleks tuttavad, neist on suur puudus, kui eksin, siis parandage mind.
Åkki satun monipåev Tallinna, siis kelle poole oleks moistlik poorduda? Kas Truumu, sinupoole?
http://www.bmwworld.com/technology/vanos.htmgauts kirjutas:sorry aga mis asi ja mida teeb vanos ?
vanos, on ekstentriline võll mis (teatud pööretest alates) surub nookuried klappidele ligemale, mille tagajärjel klapp avaneb rohkem.
http://www.bmwworld.com/technology/vanos.htm
http://www.bmwworld.com/technology/vanos.htm
tuu läits nüi peris messä!MiQ kirjutas:vanos, on ekstentriline võll mis (teatud pööretest alates) surub nookuried klappidele ligemale, mille tagajärjel klapp avaneb rohkem.
Vanos ei reguleeri klapitõusu, ainult avanemise hetke (varem-hiljem).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Holari kirjutas:Njah........kui see nuud nii oleks, Aitåhh truumu. Kohe kergem hakkas;)
Aga juhul nuu dkui see on ikkagi vanos? Millist håålt see siis teeb? Sorry, aga ma lihtsalt ei ole sellega eriti tuttav. Ja Pårnus selliste meestega, kes oleks tuttavad, neist on suur puudus, kui eksin, siis parandage mind.
Åkki satun monipåev Tallinna, siis kelle poole oleks moistlik poorduda? Kas Truumu, sinupoole?
Võta heaks!

Kui Tallinna satud, tule läbi
Rommil(mootorimees meil) kõrv terav, ütleb kohe ära, mis kõriseb
Valdek võib ka Sind aidata.
- poleaimugi
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 27.09.2005 16:29 00
- Asukoht: Tartu
Võtaks teema üles veel kord. probleemi nähud sellised et u3k rpm ühtlaselt gaasi hoida hakkab paari seki pärast pööre ise tõusma ja siis uuesti paari seki pärast hakkab klapikambri kaane alt kõrinat tulema ja moto hakkab väheke vahele jätma. kas see võib olla vanos mis asja puuse krutib vms? mootor M50
Alguses nad karjuvad, pärast ära harjuvad...
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
M50B25TU kone.
Mis seal vanoses vahetamist vajab kui kõriseb? Kust saab?'
On see teostatav töö? TISist olen uurinud kuidas peale-maha käib, aga ei kipu eriti puhta kullana võtma kõike seda, mis seal kirjutatakse. Sageli saab ka odavamalt.
Võtaks asja ette, aga tahaks üldjoontes teada, mis ees ootab.

Mis seal vanoses vahetamist vajab kui kõriseb? Kust saab?'
On see teostatav töö? TISist olen uurinud kuidas peale-maha käib, aga ei kipu eriti puhta kullana võtma kõike seda, mis seal kirjutatakse. Sageli saab ka odavamalt.
Võtaks asja ette, aga tahaks üldjoontes teada, mis ees ootab.

E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- ehk on abiks hääle tuvastamisel.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=54626 - VANOSe parandamisest põgusalt.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=54626 - VANOSe parandamisest põgusalt.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Hääle osas pole kahtluseid.
Saan aru siis, et mingite tihendite vahetamise teema on selle kõrina remont või?
Mingeid näpunäiteid lahti-kokkupanemise kohta ei ole kellelgi, kes teinud? Nagu öeldud olen TISist protseduuri läbi lugenud. Aga kui kellelgi oleks nõu, millele tähelepanu pöörata ja mis talle eriti raskusi valmistas?
Saan aru siis, et mingite tihendite vahetamise teema on selle kõrina remont või?
Mingeid näpunäiteid lahti-kokkupanemise kohta ei ole kellelgi, kes teinud? Nagu öeldud olen TISist protseduuri läbi lugenud. Aga kui kellelgi oleks nõu, millele tähelepanu pöörata ja mis talle eriti raskusi valmistas?
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
um tehakse ka seda , kui nuka lukustus pakid ja vända lukustus polt olesmas ja õpetus siis pole hullu , sinna pannakse uuema tüübi kettad sisse m52 vist kui õigesti mäletan
kettad kuluvad ära ja hakkavad larisema , aga enamasti see vist nende m50tü mure. poldid tuleb kindlasti pärast keermeliimiga kinni panna . Kõike raskem osa vist selle juures see et keti paika panek et pärast ikka keeraks ka 

