Plokikaane tihend
Plokikaane tihend
Palju umb kaudselt võiks maksta 83a 318i m40 plokikaane tihend ja selle vahetus
Re: Plokikaane tihend
Tere
jJanno
IIRC, siis tuli M40 mootor välja 87 aastal.Matux kirjutas:Palju umb kaudselt võiks maksta 83a 318i m40 plokikaane tihend ja selle vahetus
jJanno
exTouring
BMW raamatus on olemas need näpunäited..Ma peaks vaatama ehk on mul BMW raamatus olemas need näpunäited.Hetkel ei viitsi autosse raamatu järgi küll minna jube tuul.Matux kirjutas:Samas oleks oodatud näpunäited ise vahetamise kohta
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
sorry et OT, aga ei hakka vist eraldi teemat tegema
. Mul selline probleem et, külma mootoriga käivitades ei võta kõiki potte kohe taha vaid lonkab mingi 2-3 seki ja siis läheb ilusti käima. Kui mootor soe läheb ilma probleemideta käima. Kas viimati mainitud kodanikud võiksid võibolla minugi aparaadile silma peale visata sest kaldun arvama, et mootori remont võib vist ees olla
. Diagnostikas käidud ja kompressioon oli veid alla normi(16~17) ja 5-s või 6-s silindri rõhk oli vist 15 (20 peaks vist norm olema), küünlad olid ok.


mis auto mis mootormarxxx kirjutas:sorry et OT, aga ei hakka vist eraldi teemat tegema. Mul selline probleem et, külma mootoriga käivitades ei võta kõiki potte kohe taha vaid lonkab mingi 2-3 seki ja siis läheb ilusti käima. Kui mootor soe läheb ilma probleemideta käima. Kas viimati mainitud kodanikud võiksid võibolla minugi aparaadile silma peale visata sest kaldun arvama, et mootori remont võib vist ees olla
. Diagnostikas käidud ja kompressioon oli veid alla normi(16~17) ja 5-s või 6-s silindri rõhk oli vist 15 (20 peaks vist norm olema), küünlad olid ok.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Ennem kui kolvi kallale kipud võiks kontrollida kas klapid tihedad,siis rõngad jäta kolv ikka lõpupoole.Sa hakkad tööga tagantpoolt ettepoole tulema.Viljar_V kirjutas:Paistab, et küsimus diislis
Aga jah Aivar vana diisli kala![]()
Ja kui jutt käib 2.4 TD siis sellel Aivariga vahetame kolvi nii kiirelt ära, et mootor ka veel ei jõua maha jahtuda![]()
![]()
No ega ma seda otseselt ei mõelnud, lihtsalt tõin näite, kui selge on 2.4 TD mootoracid kirjutas:Ennem kui kolvi kallale kipud võiks kontrollida kas klapid tihedad,siis rõngad jäta kolv ikka lõpupoole.Sa hakkad tööga tagantpoolt ettepoole tulema.Viljar_V kirjutas:Paistab, et küsimus diislis
Aga jah Aivar vana diisli kala![]()
Ja kui jutt käib 2.4 TD siis sellel Aivariga vahetame kolvi nii kiirelt ära, et mootor ka veel ei jõua maha jahtuda![]()
![]()

Aga loomulikult tuleb alustada klappidest, sisselaskekolektor maha, auto käima ja kohe asi selge, kas klapid läbi lasevad

No ja nii on üldiselt raske arvata, mis viga, tuleb ikka reaalselt masinat vaadata-uurida, siis saab midagi öelda.
Mercedes EQS 450+ 2022
Eeter ja kippub mootorit ära lõhkuma ja võib kolvi rõngad puru lasat või siis klappe väänama hakata.
Surve aste on M21 mootoril 22
Surve aga 22 +- 2
Viltsi jutt on kõik täiesti õige.
Kohe suure hurraga pole tõesti mõtet mootorit laiali lammutada.
Kui kontrollida silindrites surve astmeid siis soovitav oleks seda teha muidugi külma mootoriga sest soojalt on metali paisunud ning kohad mis ei ole korras pisut paremaks muutunud.Kõige pealt ära kontrollida surved kõigis silindrites siis aga valada pisut ( 2 korgi täit) mootori õli igasse silindrisse enne kontrollimist.Kui nüüd peale õli lisamist tõuseb surve siis see tähendab seda et on rõngad läbi ja klapid ok aga kui pole mingit vahet sellega kui kontrolliti ilma õlita siis on klapid läbi. Ma oma tds il tegin sama operatsiooni ning enne õli lisamist oli 20 - 23 aga peale lisamist40 sellest siis järeldus et klapid ok aga midagi muud läbi. Ku oma 2,4 mootorit proovisin kontrollida siis seal oli ainult 12. Kontrolliksin veel korda aga kahjuk sei saa enma kuskitl seda apasraati millega kontrollida.
Surve aste on M21 mootoril 22
Surve aga 22 +- 2
Viltsi jutt on kõik täiesti õige.
Kohe suure hurraga pole tõesti mõtet mootorit laiali lammutada.
Kui kontrollida silindrites surve astmeid siis soovitav oleks seda teha muidugi külma mootoriga sest soojalt on metali paisunud ning kohad mis ei ole korras pisut paremaks muutunud.Kõige pealt ära kontrollida surved kõigis silindrites siis aga valada pisut ( 2 korgi täit) mootori õli igasse silindrisse enne kontrollimist.Kui nüüd peale õli lisamist tõuseb surve siis see tähendab seda et on rõngad läbi ja klapid ok aga kui pole mingit vahet sellega kui kontrolliti ilma õlita siis on klapid läbi. Ma oma tds il tegin sama operatsiooni ning enne õli lisamist oli 20 - 23 aga peale lisamist40 sellest siis järeldus et klapid ok aga midagi muud läbi. Ku oma 2,4 mootorit proovisin kontrollida siis seal oli ainult 12. Kontrolliksin veel korda aga kahjuk sei saa enma kuskitl seda apasraati millega kontrollida.
Viimati muutis Raino, 19.09.2004 12:28 29, muudetud 1 kord kokku.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Kuigi küsimuse lahti lahkamisel on aru saada et küsitakse diili kohta.Arvo T kirjutas:postituse all tal ju kirjas 141kw..
see vist mitte diisel,vaid 2,5 bens m50
Muiduig tore oleks kui alati täpselt märgitkse et millise mootoriga on tegu kui abi küsitakse.Nii saab kiiremini vastuse ning jäävad ära liigsed arutlelud ning postitused.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.