Ilma külmalisandita rapsiküte toimib kuni +10 kraadi, alla selle lisatakse külmaainet vastavalt siis vajadusele (kui külmakindlat kütust vaja on).TD kirjutas:Kuid lihtsalt jahedamate temperatuuridega Viskoosus?
Bio diisel odavam
Selle teema mina tegin ja aastakese bioga sõitsim, ei juhtunud autodega miskit, mõlemal vahetasin aastapärast ka kütusefiltrid, nagunii oleksin pidanud vahetama. Sõidaksin ka nüüd kui seda kusagil müüakse, ei ole uurinud ja märganud kah. Mingit vahet ma ei näinud, et üks oleks halvem või parem teisest.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kui poleks tegu kõrgtehnoloogilise diisliga siis soovitaks sõita kasutatud fritüürõliga. Peres on kasutada 90a Transit, ilma turbota, millesse sai kallatud, öise temperatuuri tõustes üle 0-i, 20l diislit ja 25l õli. Ja sõidab nagu muiste, eelmine suvi sai loomkatsete käigus õli ja diisli suhe lausa 5l diislit 20l õli kohta aetud ning probleeme pole siiani. Õli ka tasuta käes, hetke seisuga teist kogutud ca 250l. Mõnus pannkoogilõhn tuleb kauba peale. Kusjuures kütusefilter siiani sama.
Sai siis mõned nädalad tagasi proovitud puhast toiduõli (letihind 23.- liiter)
10l puhast toiduõli.
Huvitavat siis niipalju ,et kuna minu autol (524td) on nimelt kõrgsurvepump kulunud (soojast peast ei käivitu). Toiduõliga lahenes see probleem sootuks, jah jahedamate temperatuuridega oli mootoril raske töödada (ilmselt oli viskoosus suur).
Edasimineku kohapealt vb oli Veidi kehvem, kuid mitte midagi kardinaalset.
Huvitav oli ka see et, soojastpeast käivitades polnud vaja eelsüüdet torkida. (istusid autosse ja kohe käima)
Kütusekulu võrdlust ei teinud kuna tarbitud kogused olid nii väiksed.
Jah peale mõningast sõitu sai võetud eelsüüteküünlad maha ning märgata oli sellist vedikest tahmasust.
Lõhnast niipalju, et pikkapeale läheb südapahaks.
Auto ümber valdab pidevalt selline Grilli lõhn
Otseloomulikult eelistagem Eestimaist. kasutasin Werol tehase õli
10l puhast toiduõli.
Huvitavat siis niipalju ,et kuna minu autol (524td) on nimelt kõrgsurvepump kulunud (soojast peast ei käivitu). Toiduõliga lahenes see probleem sootuks, jah jahedamate temperatuuridega oli mootoril raske töödada (ilmselt oli viskoosus suur).
Edasimineku kohapealt vb oli Veidi kehvem, kuid mitte midagi kardinaalset.
Huvitav oli ka see et, soojastpeast käivitades polnud vaja eelsüüdet torkida. (istusid autosse ja kohe käima)
Kütusekulu võrdlust ei teinud kuna tarbitud kogused olid nii väiksed.
Jah peale mõningast sõitu sai võetud eelsüüteküünlad maha ning märgata oli sellist vedikest tahmasust.
Lõhnast niipalju, et pikkapeale läheb südapahaks.
Auto ümber valdab pidevalt selline Grilli lõhn

Otseloomulikult eelistagem Eestimaist. kasutasin Werol tehase õli
on kellelgi kogemusi mismoodi suhtub 3,0d moto biodiislisse, eks ta läbi põletab selle ikka aga ...
kulgen 730d (142 kw) ringi aga tõesti ei raatsi 500 raha päevas kütuse alla matta ja samas mingit 0,9 riisipõletajat ka ei hakka nüüd sellepärast ostma
Diisli hind on ikka ülemõistuse kallis, varsti hakka või soomes tankimas käima
Biodiislit saaks ikka mõistliku hinnaga kätte.
kulgen 730d (142 kw) ringi aga tõesti ei raatsi 500 raha päevas kütuse alla matta ja samas mingit 0,9 riisipõletajat ka ei hakka nüüd sellepärast ostma

Diisli hind on ikka ülemõistuse kallis, varsti hakka või soomes tankimas käima

Biodiislit saaks ikka mõistliku hinnaga kätte.