Pole nagu midagi imestada, et aega võtab. Kui sa tahad kiirelt (alla 4 kuu) lahti saada pead ajama oma hinna umbes samale tasemele nagu kõige odavamad pakkumised sama aasta vahemikus ehk siis julgelt 25-35 kilo maha. Siis tekib ka huvi. Kui sul just mingi lisa tõttu ei ole selgelt eriline auto, ei ole hinnalisa ka põhjendatud ja keskmine inimene ei viitsi isegi kallimate masinate kuulutusi lugeda, kontakti võtmisest rääkimata. Kui sa arvad, et hind on põhjendatud siis jätka aga ootamist.
Pildid on ka sellised nagu on. Üritatud on, aga välja on tulnud nagu Edelaraudtee ja Pulsi reklaam

Fookuses peab olema auto, mis ei tohi tausta sisse ära kaduda, palju on mõttetuid kordusi (eestvaates 4 korda!, salongi üldvaated 2korda). Selle asemel võta keegi oskaja, keskendu ka detailidele (nt kui on kobe velg ja korralik piduriketas võib seda näidata, mitte miskit roostes käkki nagu paljud on teinud). Suur navi, kliima ja MF rool tulevad märksa paremini esile kui nendest lähemalt võte teha jne.
Taust peaks olema ühtlane, et tähelepanu endale ei tõmbaks, praegu on selline sigrimigri, et auto kaob sinna sisse ära. Otsevõtted eest-tagant on suht mõttetud, midagi ilusat seal tavaliselt ei ole. Silmade kõrguselt pilti tehes võib ka väga ilus auto paras plönn paista. Universaalselt parimad on eest-tagant diagonaalis, aga see vajab mängimist, et masin ilus ja tasakaalus välja paistaks, ilma et nina või tagumik liialt domineerima hakkaks (kui just ninas või tagumikus midagi nii sheffi ei ole, et ta peaks domineerima). Ühesõnaga teoretiseerida ma oskan, aga ilusa pildi tegemine nõuab ikkagi spetsialisti
