e28 esisilla tagumised õõtsapuksid, jälle läbi.
e28 esisilla tagumised õõtsapuksid, jälle läbi.
Tere, sai minu autol (e28 535 85a) umbes 2 kuud tagasi ära vahetatud esisilla tagumised õõtsapuksid, kuna nad olid mõlemad pehmed; Kuna need puksid olid esimesed vidinad mis sai autol vahetatud pärast mootori käima ajamist, siis ma unustasin kontrollida mis firma toodetud nad on; Seega ei tea, maksid vist 115 eeku tükk; Ülejäänud puksid mis ma olen ostnud hiljem on kõik lemförderi omad; Nii, läbisõit nüüdseks on 1000 km ja esisilla tagumised õõtsapuksid on jälle mõlemad läbi, ja hullemini kui eelmised. Milles võib viga olla? Kas on mul sillaga mingid probleemid, või tuleb osta mingid kangemad puksid? Kui keegi oskab mingeid analooge soovitada, mis on kangemad kui lemförderi (kui paremat pole siis ostan lemförderi omad seekord) omad, siis palun soovitage.
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
noh 115 eeku puks on muidugi väga odav, mina ostsin endale miski 175.- tk ja olid febi omad, kestnud on nad nüüd julgelt miski 35000-45000 km.
Muidugi on ka asi selles kas puksid on õieti sisse pandud, kindlasti kui puksi ära vahetad siis õõtsa poldi täitsa kinni peaks keerama mitte tõstuki peal vaid, siis kui auto oma raskusega ratastle on. Minu teada kui tõmmata polt kinni tõstuki peal või rattas üleval, siis ta hakkab kohe puksi väänama.
Muidugi on ka asi selles kas puksid on õieti sisse pandud, kindlasti kui puksi ära vahetad siis õõtsa poldi täitsa kinni peaks keerama mitte tõstuki peal vaid, siis kui auto oma raskusega ratastle on. Minu teada kui tõmmata polt kinni tõstuki peal või rattas üleval, siis ta hakkab kohe puksi väänama.
Mercedes EQS 450+ 2022
Täpselt nii...Muide Janek pakub Febi puksisid E34 jaoks hinnaga 300 paar ja E28 jaoks hinnaga 280...Viljar_V kirjutas:Muidugi on ka asi selles kas puksid on õieti sisse pandud, kindlasti kui puksi ära vahetad siis õõtsa poldi täitsa kinni peaks keerama mitte tõstuki peal vaid, siis kui auto oma raskusega ratastle on. Minu teada kui tõmmata polt kinni tõstuki peal või rattas üleval, siis ta hakkab kohe puksi väänama.
Kuule ega ma 535-st m5 ei ehitarajko kirjutas:lihtne arvutus näitab, et umbes aastaga tasuvad m5'e puksid ära, kui nad niikaua kestavad

Selge, mul vahetati puksid siis kui rattad õhus olid; Kas siis febi jubinad on paremad kui lemförderi omad?Viljar_V kirjutas:noh 115 eeku puks on muidugi väga odav, mina ostsin endale miski 175.- tk ja olid febi omad, kestnud on nad nüüd julgelt miski 35000-45000 km.
Muidugi on ka asi selles kas puksid on õieti sisse pandud, kindlasti kui puksi ära vahetad siis õõtsa poldi täitsa kinni peaks keerama mitte tõstuki peal vaid, siis kui auto oma raskusega ratastle on. Minu teada kui tõmmata polt kinni tõstuki peal või rattas üleval, siis ta hakkab kohe puksi väänama.
Edit, käisin poes ära, tellisin endale febi m5 puksid ära, umbes 500 eeku paar, saab umbes kuu aja pärast kätta, siis vaatan kes alla paneb.
Ehitan siis m5-te

BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Ega ma ei itsita, imelik on lihtsalt mõelda et m5 jubinad ostsin, kohe väga imelik.alts20 kirjutas:praegu itsitad küll et M5 aga aasta pärast oled õnnelik et need tellisid ja panid tean sest ise kasutan e34 all samuti M5 pukse ja ON klass omaette
Ok sain oma m5 puksid poest kätte(paar 480 eeku), ei saabunud febi omasid, saabusid hoopis swag (germany) firma omad. On see norm firma või peab ringi vahetama?
Kes nad muidu alla paneks õieti ja mis hinda selle eest küsiks?
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Sander kirjutas:Ega ma ei itsita, imelik on lihtsalt mõelda et m5 jubinad ostsin, kohe väga imelik.alts20 kirjutas:praegu itsitad küll et M5 aga aasta pärast oled õnnelik et need tellisid ja panid tean sest ise kasutan e34 all samuti M5 pukse ja ON klass omaette
Ok sain oma m5 puksid poest kätte(paar 480 eeku), ei saabunud febi omasid, saabusid hoopis swag (germany) firma omad. On see norm firma või peab ringi vahetama?
Kes nad muidu alla paneks õieti ja mis hinda selle eest küsiks?
Ma annan sulle Aivari nr ja küsi temalt tööhinda

5062088 Aivar
Kutt teeb tööd praktiliselt igapäev

Aga kuskil keegi rääkis, et panna E34 puksid E28le, selline üritus ei ole tegelikult võimalik, kuna E34 puks on ikka oluliselt laiem, mina endal näiteks panin E28le alla E34 õõtsad (sarniirid) aga puksid tuli vahetada E28 oma vastu.
Mercedes EQS 450+ 2022
Nagu pealkiri ütleb: esisilla tagumised õõtsapuksid on jälle läbi
A tegelt
Keegi ei kommenteerinud firmat swag, no ma kommenteerin- piix on, ei osta rohkem, läbisõit 500 km (480 eeku paar) ja puksid läbi. Ma ei usu et probleem on m5-e nimes puksil, ma arvan et vilets tootja on lihtsalt.
Kuna karp on alles siis panen numbrid karbilt kirja (äkki huvitab kedagi):
SWAG-Nr 20600008
REP.KIT CONTROL ARM
to fit for BMW
Replacement-No.
31 12 9 058 819
Käisin AVO juures, vaatas üle ja ütles et sillal midagi viga pole, küsis miks puksid tugevdusega pole, ja pakkus mulle müüa tugevdatud pukse hinnaga 300+ eeku tükk.
Kaua peab ühtesi ja samu pukse vahetama, enne kui nad vahetatud saavad?

A tegelt

Keegi ei kommenteerinud firmat swag, no ma kommenteerin- piix on, ei osta rohkem, läbisõit 500 km (480 eeku paar) ja puksid läbi. Ma ei usu et probleem on m5-e nimes puksil, ma arvan et vilets tootja on lihtsalt.
Kuna karp on alles siis panen numbrid karbilt kirja (äkki huvitab kedagi):
SWAG-Nr 20600008
REP.KIT CONTROL ARM
to fit for BMW
Replacement-No.
31 12 9 058 819
Käisin AVO juures, vaatas üle ja ütles et sillal midagi viga pole, küsis miks puksid tugevdusega pole, ja pakkus mulle müüa tugevdatud pukse hinnaga 300+ eeku tükk.
Kaua peab ühtesi ja samu pukse vahetama, enne kui nad vahetatud saavad?
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Runnin on sm v8 5,8L 260hp