kellele ema, kellele tütar

Tundub, et sa pole küla vahelt kaugemale saanud, väljaspool Eestit on ohutuled tõesti selle jaoks, kui midagi juhtub ja kui sa nendega lampi vilgutad, võid inimesed päris ära ehmatada, annaks kõrgemad, et tänu sinule ei juhtu midagi peale sinu vilgutamist.ananass kirjutas:kõik ilus tahetakse siit maailmast võtta, minu arust on kohe kõmaki aru saada kui näidatakse ohukatega, siis see ju tänamine johhaidii, ega sa seda minutiks sisse ei jäta ju....
hakkad seda paremale plõksima siis rekkamees või kes iganes vaatab et hakkad ju paremale keerama...
To:Tiit525 kui sulle ohukaid näidatakse, mida siis mõtled? On debiil, või lihtsalt et auto läks sekundiks kaheks tal katki?
Seix, linnas on see normaalne, maanteel pole. Linnas suunaga tänada pole ju võimalik, ilma et inimesi paanikasse oma vilgutamisega ajaksseix kirjutas:riias küll vilgutavad ohukaid ja seal on see vahele laskmine tava asi, kohalikd elanikud nagu teavad liiklus eeskirju väga ästi, seal pead lihtsalt vahele laskma, muidu käib mats ära ja sina oled süüdu, kuna reastuvale autole tuleb teed anda, mitte mängida sellist troppi, nagu meie liikluses on ,et teed vapsee ei anta!!! ja mis puutub nende ohukatega tänamise kohta, siis seda peaks nagu igaüks teadma, et niimoodi tänatakse, korraks sisse lülitamisega, mitte ei jäeta mingi minutiks sisse... ja keegi siin oli rääkinud et uute autodega võimatu see vasak parem vasak sunna näitamine raskendatud, kuna korra suunatule kangi puudutades vilgub see 3x. aga tuleb kang lõpuni lükata siis toimib asi samamoodi nagu vanakooli autol, vähemalt 2008 a vw crafteril küll !
Sada kilomeetrit tunnis, mitu meetrit sa läbid selle kahe vilkumise jooksul, krt. teil on viga midagi või? Tulge oma konnalombist välja ja vaadake maailma natuke. OHUTULED, nimigi ütleb ju asja ära.bmw_msn_ee kirjutas:Tagasõitja näeb ju et ohutuledega vilgutatakse 1-2 korda. Juhul kui on reaalne oht, siis ju jätadki ohutuled vilkuma.
Ma arvan, et ka SUUNATULED peaksid asja ära ütlema , ma arvan,et sa järgmine kord kui tänada tahad siis lehvita katuseluugist või aknast käe jala või mõne muu jäsemega.jackpuuk kirjutas:Sada kilomeetrit tunnis, mitu meetrit sa läbid selle kahe vilkumise jooksul, krt. teil on viga midagi või? Tulge oma konnalombist välja ja vaadake maailma natuke. OHUTULED, nimigi ütleb ju asja ära.bmw_msn_ee kirjutas:Tagasõitja näeb ju et ohutuledega vilgutatakse 1-2 korda. Juhul kui on reaalne oht, siis ju jätadki ohutuled vilkuma.
Kulla mees, see et sa oled endisest kuradima NL-ist pärit, ei anna sulle õigust muu maailma kogemusi maha laita, vilgutage jah välismaal ohukatega, kui keegi sellepärast matsu paneb ja sina plekid terve elu tema invaliidsust, siis oled vast pointist aru saanud.toivoku kirjutas:Kulla inimene meil ei ole siin miski välismaa, see on minu arust tavaks saanud,et ohutulesid näidata 2 korda, paned suuna sisse siis vbla tahab keegi ära keerataja kui minu ees keegi vilgutab suunatuledega siis üldiseltkas hakkan mööda sõitma või võtan igaksjuhuks hoogu maha. Milleks hakata jalgratast leiutama? Juba mitmeid aastaid kasutatud ohutule teemat ja nüüd mõeldakse,et oleme ägedad nagu mujal maailmas ja muudame seda süsteemi.
Vabandage minu sarkasmi aga ma arvan, et selliste autode juhid panevad küljeaknast suure sildi välja " Thank´s" kirjaga.Genne kirjutas:Kulla "euroopa" moodi käitujad, tehke Eesti maakale üks vastuolu nüüd selgeks.
Sõidan nimelt 2007 aasta Ford Focusega. Suunatulel on selline funktsioon, et korraks kangi liigutades, vilgub alati vähemalt 3x. Seega vasak-parem-vasak tehes ( nagu Andrez nt.), paistab tagasõitjale, et ma oleksin justkui eufooriasse sattunud![]()
![]()
Selline suunatulede funktsioon on paljudel uutel autodel...
Seega küsin- kuidas Euroopas siis selliste autode juhid tänavad? Kindlasti on mõnel kogemusi...
Okei arusaadav, aga eestis jätkan ohutuledega kesklinnas vilgutamist ja ka maanteel kui rekka näitab,et võin tuimalt mööda kupatada.jackpuuk kirjutas:Eks ta selline harjumuse asi ole, aga euroopas ei soovita kasutada ohukate varianti, tean oma algusaegade kogemusest, et see ajab inimesed paanikasse, linnas tänamiseks polegi ju muud varianti, suunaga vilgutama hakates tekitad ju veel rohkem segadust, aga mujal linnavahel tavaliselt keegi ei vilguta kah, see on ikkagi tühja maantee teema rohkem
mina kuulen ka sellest suundadega näitamisest igatahes esimest korda- ning ajaks see arvatavasti ka rohkem segadusse, kui nt ohutuledega vilgutamine.jackpuuk kirjutas:Kulla mees, see et sa oled endisest kuradima NL-ist pärit, ei anna sulle õigust muu maailma kogemusi maha laita, vilgutage jah välismaal ohukatega, kui keegi sellepärast matsu paneb ja sina plekid terve elu tema invaliidsust, siis oled vast pointist aru saanud.toivoku kirjutas:Kulla inimene meil ei ole siin miski välismaa, see on minu arust tavaks saanud,et ohutulesid näidata 2 korda, paned suuna sisse siis vbla tahab keegi ära keerataja kui minu ees keegi vilgutab suunatuledega siis üldiseltkas hakkan mööda sõitma või võtan igaksjuhuks hoogu maha. Milleks hakata jalgratast leiutama? Juba mitmeid aastaid kasutatud ohutule teemat ja nüüd mõeldakse,et oleme ägedad nagu mujal maailmas ja muudame seda süsteemi.
Rekkameest, kellest mööda vaja sõita. Tema sealt kõrgelt näeb pikalt künka taha, et tee vaba, mina paraku ei näe sealt karbi tagant suurt midagi peale tema tulede. Minuarust igati tänuväärne, kui keegi viitsib vaevaks võtta märku anda, et tee vaba.Andrez kirjutas:Kuulge ohutulede pooldajad, keda te maanteel tänate ja mille eest?
Täpselt, tänada on maantepeal ainult veokijuhte kellest möödumine võib olla tunduvalt ebameeldivam kui sõiduautost. Sellest said nüüd kõik ju aru? Nüüd mõtleme edasi. Veokijuht - 50/50 et tegemist on mitteestlasega kes on harjunud euroopa tavade järgi tänusignaale saama. Ja isegi kui on tegu kohaliku juhiga siis veedab ta 90% oma ajast kusagil lääneeuroopas ja on ikkagi nende tavadega harjunud. Kui ohutuled tähendavad nende jaoks ohtu siis meie ajame neil oma tänamisega närvid läbi. Lihtsalt minu point on, et linnas ohutuled ja maanteel vaheldumisi suunad. Aga olgu, I rest my case.Margus_ kirjutas:Rekkameest, kellest mööda vaja sõita. Tema sealt kõrgelt näeb pikalt künka taha, et tee vaba, mina paraku ei näe sealt karbi tagant suurt midagi peale tema tulede. Minuarust igati tänuväärne, kui keegi viitsib vaevaks võtta märku anda, et tee vaba.Andrez kirjutas:Kuulge ohutulede pooldajad, keda te maanteel tänate ja mille eest?
Ma ei saa aru... sulle tuleb auto vastu ja sinna kukud talle tuledega vilgutama jne.? Mis tal siis viga on, et sa tõmbled? Unustas tuled põlema panna? Selleks on politsei kes kontrollib miks tuled ei põle ja kui ei põlenud selle pärast, et juht on joobes nt. siis saab trahvi.Hannes525 kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema ja küsin siin sellist asja, et kas õigem on vastutulevaid vilgutada täistuledega või klõpsutada(tuled kustu ja uuesti põlema).Tekkis kord vaidlus sõbraga lihtsalt.Minu arust ikka vilgutatakse täistuledega korra.