tekkis siis selline küsimus et palju maksab 2km tee asfalteerimine.
tee laius umbes 5m, puht huvist küsin siin et äkki keegi teab, oleks tänulik.
siia otsa veel väike küsimus, et kui tihti vahetavad e34 inimesed oma autol
esisillas konti ja sarniiri? Paljud teist taastavad?
Ära võiks märkida tootja ja hinna
Küsimus teekatte kohta
1 ruutmeeter on ~ 1000.-
2a. ja 100 000km jooksul olin vahetanud kõik 4 šarniiri ja 2x stabikakonte..siiamaani on mul olnud bmw puhul nii,et kunagi ei pea vahetama ühte juppi 2 korda.. küll aga tuleb üldjuhul need kõik paari aasta pärast ära vahetada
ehk siis staikakondid olid erand,vähemalt minu puhul...
2a. ja 100 000km jooksul olin vahetanud kõik 4 šarniiri ja 2x stabikakonte..siiamaani on mul olnud bmw puhul nii,et kunagi ei pea vahetama ühte juppi 2 korda.. küll aga tuleb üldjuhul need kõik paari aasta pärast ära vahetada
ehk siis staikakondid olid erand,vähemalt minu puhul...
e39 540i + zaz 968M
asfaldi teemat veel vaatab ja mõtleb
pirnikas, kas see oleks sobiv näiteks kiirendusraja pinna katmiseks?
A.la. drag üritused.
enda viiesel esisild viimasel ajal täiesti jabur, 4 kuud ja kondivahetus (lemförder), uued ostsin UM'ist, eks näis mis nendega saama hakkab
sarniiridega õnneks nii veel pole.
ära mainiks et on tegu avariilise masinaga aga see ei tohiks niipalju mõjutada
pirnikas, kas see oleks sobiv näiteks kiirendusraja pinna katmiseks?
A.la. drag üritused.
enda viiesel esisild viimasel ajal täiesti jabur, 4 kuud ja kondivahetus (lemförder), uued ostsin UM'ist, eks näis mis nendega saama hakkab
sarniiridega õnneks nii veel pole.
ära mainiks et on tegu avariilise masinaga aga see ei tohiks niipalju mõjutada
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
e34 esisillast rääkides siis minu auto teemas sai kunagi lahatud seda juppide vastupidavust natukene. Üldiselt rääkides stabika kont b-varuosa (ausalt ei mäleta mis firma) mõned tuhanded km ja kolisesid, originaalid varsti pea 100 000 km vist läbinud. e39 oli sama teema, b-varuosa üks oli 2000km pooleks teine rämedalt kolises, esinduse omad all olnud natuke üle 5000km, vähemalt ei kolise veel.
lemföerder õõtsad(šarniirid) mõnekümne tuhandega lõtkud sees, meyle õõts jälle pea 100 000 all olnud ja väsimise märke ei näita.
originaal õõtsad, vähemalt üks sai kah selle talvega otsa, ehk mingi 15-20 000km, vähemalt garantiikorras vahetus teeb hinnavahe tasa.
Alumised sarniirid on vähekese vastupidavamad.
pirnika jutule veel lisaks et killu alla tuleb kah mingit pinda ikka ette valmistada, selle töö maksumus sõltub aga juba väga suuresti allolevast pinnasest. Pirnika poolt pakutud asfalt peaks kiirendamiseks sobima küll kergete autode jaoks, rasketehnika vajutab isegi palju paksema asfaldi läbi
terv
erich
lemföerder õõtsad(šarniirid) mõnekümne tuhandega lõtkud sees, meyle õõts jälle pea 100 000 all olnud ja väsimise märke ei näita.
originaal õõtsad, vähemalt üks sai kah selle talvega otsa, ehk mingi 15-20 000km, vähemalt garantiikorras vahetus teeb hinnavahe tasa.
Alumised sarniirid on vähekese vastupidavamad.
pirnika jutule veel lisaks et killu alla tuleb kah mingit pinda ikka ette valmistada, selle töö maksumus sõltub aga juba väga suuresti allolevast pinnasest. Pirnika poolt pakutud asfalt peaks kiirendamiseks sobima küll kergete autode jaoks, rasketehnika vajutab isegi palju paksema asfaldi läbi
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power