E36 318i 1995a läks tühikäigul keema.
E36 318i 1995a läks tühikäigul keema.
Eile juhtus siis selline lugu,et sai tüdrukuga tagaistmel chillitud ja mootor käis,et autos soe oleks.Muusika mängis ja ei kuulnud ka,et kapotiall muliseb enne kui hilja oli.Lõi lõdviku pauguga lahti ja kapotialune jahutusvedelikku täis.Sai siis sõbrad õhtul välja aetud ja lõdvik kinni tagasi pandud ja uus jahutusvedelik sisse.Temp püsis 3 km jooksul kui koju sõitsin suts üle keskmise aga salongi enam sooja ei löönud.Mis võis juhtuda,et auto üldse keema läks?
-
- Huviline
- Postitusi: 51
- Liitunud: 21.11.2007 12:27 18
- Asukoht: tarumaa
ma olen selle asjaga juba tytav sull tagant sumpsis tuleb valked paksu suitsu ... oled seda vaadanud kui ei tule siis ole 6nnelik aga kui tuleb siis on blokikaane tihend l2bi v6i plokikaas k6ver...... aga siis on selline asi veel et sull ratikas on surve sees v6i 6hk vahel ja sooja ei tule sellep2rast salongi et vesi ei k2i suurt ringi ...
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
minul ka kogemus, lõi lõdviku puruks, radiaatori ühenduskohast. Põhjus oli selles, et surve oli süsteemis. Ja miks õhutada ei õnnestunud, veepumba labad olid ära põlenud. Lõplik tagajärg = mootori ehitamine uute juppidega. Sinu puhul võib kolvid ja silindri puurimise välja jätta.
Juhul kui kaan kõver siis peaksid oma auto korda saama umbes 15000 eest. kaanteõõd ja kõik uued kuluvad jupid. Aga loodame et asi nii hull pole
Proovi kõigepealt salongiradikast õhk välja saada.
Juhul kui kaan kõver siis peaksid oma auto korda saama umbes 15000 eest. kaanteõõd ja kõik uued kuluvad jupid. Aga loodame et asi nii hull pole

BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Ei ole veel asja uurind.Sõber suht autospets ja pidi õhtupoole vaatama tulema.Eile sai jahutusvedelikku juurde pannes mootorile pöördeid antud küll aga lugesin kuskilt teemast seda õhutusvärki,et mingi ventiil tuleb lahti keerata jne.Aga mis võib üldse algne põhjus olla,et ta üldse keema läks?Termostaat läbi?
Sai siis vahepeal masinaga sõbra pool ära käidud.Sai süsttem korralikult ära õhutatud ja jahutusvedelikku kallatud.Salongi hakkas kohe sooja puhuma ja kojusõites enam keema ei läind.Maanteel temp ilusti alla keskmise ja kohapeal seisis keskel.Sõber arvas,et termostaat on jama algataja.Homme tellib uue ja saab see ka igaksjuhuks vahetatud.Tänud kõigile kes kogemusi jagasid
Minu poolt võib teema lukku panna

Tere! Mul umbes sama mure aga kahjuks hullem! Läks siis radikas lambist puruks kuskilt altpoolt! Aga lolli peaga sai edasi sõidetud kuni mootor enam ei käivitu. Oskate öelda kui hull asi võib olla? Olen praegu ise kaugel ja sooviks teada kui palju või kui vähe võib mul kõige rohkem minna kui jupid näiteks romulast saada? Kes on tegelend sellise mootori remondiga äkki oskab aidata! Tegemist siis E36 316i 83kW 92a
Minevik: Ford Scorpio 2.0 89a 85kW, BMW 320 110kW 91a, Toyota Corolla 1.3 89a, BMW 524 TDA 85kW 90a, BMW 316 75kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
ja mis peale seda juhtus kui radikas katki läks, tosool jooksis välja ja läks punase peale ve ?zeron kirjutas:Tere! Mul umbes sama mure aga kahjuks hullem! Läks siis radikas lambist puruks kuskilt altpoolt! Aga lolli peaga sai edasi sõidetud kuni mootor enam ei käivitu. Oskate öelda kui hull asi võib olla? Olen praegu ise kaugel ja sooviks teada kui palju või kui vähe võib mul kõige rohkem minna kui jupid näiteks romulast saada? Kes on tegelend sellise mootori remondiga äkki oskab aidata! Tegemist siis E36 316i 83kW 92a
ja sõitsid edasi ?
2000 a. 320d, e46
Punane tuli põles ja sõideti edasi!MuiduMees kirjutas:ja mis peale seda juhtus kui radikas katki läks, tosool jooksis välja ja läks punase peale ve ?zeron kirjutas:Tere! Mul umbes sama mure aga kahjuks hullem! Läks siis radikas lambist puruks kuskilt altpoolt! Aga lolli peaga sai edasi sõidetud kuni mootor enam ei käivitu. Oskate öelda kui hull asi võib olla? Olen praegu ise kaugel ja sooviks teada kui palju või kui vähe võib mul kõige rohkem minna kui jupid näiteks romulast saada? Kes on tegelend sellise mootori remondiga äkki oskab aidata! Tegemist siis E36 316i 83kW 92a
ja sõitsid edasi ?
Minevik: Ford Scorpio 2.0 89a 85kW, BMW 320 110kW 91a, Toyota Corolla 1.3 89a, BMW 524 TDA 85kW 90a, BMW 316 75kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
Sul ikkagi 1.8 mitte 1.6.
Mu eelmine auto ikkagi ja 1.6 see kindlasti polnud.
Räägi, kuidas Sai radikas lambist katki minna? Kui mina selle masinaga sõitsin oli kõik OK. Sa ise ei olnud siis roolis või kui katki läks?
Kahju. Hea mootor keerati tuksi. Siiani kahetsen, et selle auto maha müüsin.
zeron: Ma ei süüdista sind milleski, lihtsalt imestan, et kuidas selline asi lambist juhtuda saab.
Mu eelmine auto ikkagi ja 1.6 see kindlasti polnud.
Räägi, kuidas Sai radikas lambist katki minna? Kui mina selle masinaga sõitsin oli kõik OK. Sa ise ei olnud siis roolis või kui katki läks?
Kahju. Hea mootor keerati tuksi. Siiani kahetsen, et selle auto maha müüsin.
zeron: Ma ei süüdista sind milleski, lihtsalt imestan, et kuidas selline asi lambist juhtuda saab.
Auto oli tõesti hea. Roostet midagi polnud ja kere ilus sile. Üks sõber sõitis mul ja siis järsku läks mootor kuumaks. Hiljem mul oli see meelest läind ja laenasin ikka autot ja nii ta sõitiski. Radikas lasi alt lõdviku juurest lambist läbi. Otsa kuskile ei sõitnud ma arvan sest muidu oleks pamper ka puruks olnud. Aga nuh ma ei oska vigadest õppida, et autot ei laenata :SVeikoA kirjutas:Sul ikkagi 1.8 mitte 1.6.
Mu eelmine auto ikkagi ja 1.6 see kindlasti polnud.
Räägi, kuidas Sai radikas lambist katki minna? Kui mina selle masinaga sõitsin oli kõik OK. Sa ise ei olnud siis roolis või kui katki läks?
Kahju. Hea mootor keerati tuksi. Siiani kahetsen, et selle auto maha müüsin.
zeron: Ma ei süüdista sind milleski, lihtsalt imestan, et kuidas selline asi lambist juhtuda saab.
Minevik: Ford Scorpio 2.0 89a 85kW, BMW 320 110kW 91a, Toyota Corolla 1.3 89a, BMW 524 TDA 85kW 90a, BMW 316 75kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
Nu juhtub. Vii UMi näiteks diagnosti. See ei maksa palju. Pärnu UMis peaks mingi 1200 vms olema. Räägid loo ära ja.. Või hellad kohe ja ütled, võibolla ütlevad kohe, et uus mootor vaja panna. Tea ju kui kaua sellega nii sõideti ja palju jama see võis põhjustada. Nad vaatavad üle ja otsustavad, kas on mõtet remontida või tuleb teine mootor panna.
Ütlesid, et käima ei lähe. Ma ei oskagi öelda, kas mootori ülekuumenemine võib põhjustada auto mittekäivitumist. Aga jah, kui pikka aega nii sõideti, et autol nö. jahutust polnud, siis on vist asi kurb nagu eelnevas postituses mainiti.
Igaljuhul soovin edu mässamisega ja et auto ikka korda saad.
Ütlesid, et käima ei lähe. Ma ei oskagi öelda, kas mootori ülekuumenemine võib põhjustada auto mittekäivitumist. Aga jah, kui pikka aega nii sõideti, et autol nö. jahutust polnud, siis on vist asi kurb nagu eelnevas postituses mainiti.
Igaljuhul soovin edu mässamisega ja et auto ikka korda saad.

üldiselt
ja üldiselt e36 manualis kirjutatud et BMW motorile eriti ei meeldi nii sama tuksuda. Mootor käimama, 30 sekki soojendada ja tuld
info kõikidele

Arvatavsti siis tuleks ikka moto ära vahetada. Sest olevat ta kuuma ikka korralikult saand. Ja no kuna praegu käima ka ei lähe siis arvan et vaevalt asi kaane vahetusega piirdub. Radikas peaks siis vist ka vahetusse minema kuna praegune laseb päris korralikult läbi, ei teagi millest seal selline leke tekkis. Kas mootori vahetus on mahukas töö ja kas tasuks korraga ka mootoripadjad ära vahetada? Eelmised tundusid nagu läbi olevat sest mootor vahest nagu hüppas seal peal.
Minevik: Ford Scorpio 2.0 89a 85kW, BMW 320 110kW 91a, Toyota Corolla 1.3 89a, BMW 524 TDA 85kW 90a, BMW 316 75kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
Nonii täna proovisin uuesti. Mootori sain käima! Tegi tiba imeliku häält nagu mingi metalli hõõrdumine või kolin ja pöörded kõikusid suht tugevalt. Samas gaasi vajutades oli juba normaalsem hääl. Radiaatoril on ribid terved aga laseb läbi kuskilt alt. Ei saandki aru kus täpselt. Kas radikaid on võimalik ka parandada või on vaja uut? Proovin siis esialgu jahutussüsteemi korda saada siis vaatab edasi mis see mootor teeb kui väga kohvi siis peab vast ära vahetama.
Minevik: Ford Scorpio 2.0 89a 85kW, BMW 320 110kW 91a, Toyota Corolla 1.3 89a, BMW 524 TDA 85kW 90a, BMW 316 75kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
-
- Huviline
- Postitusi: 51
- Liitunud: 21.11.2007 12:27 18
- Asukoht: tarumaa
Ei sinu õli oli alles aga jõudsin ennem juba niipalju maha sõita et pidin õli ära vahetama! Panin küll poolsünti sisse aga õlis viga pole. Mootoril õli täitsa alles. Praegu saaksin radika 1000 eekiga ja mootori peaks ka varsti saama nii et järgmine kuu vast auto jälle sõidukorras. praegu pole eriti aega tegeleda kuna suht harva ja väikest aega olen kodus. Enamus aega veedan soomes, et autole remondiraha teenida 

Minevik: Ford Scorpio 2.0 89a 85kW, BMW 320 110kW 91a, Toyota Corolla 1.3 89a, BMW 524 TDA 85kW 90a, BMW 316 75kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
Täna uurisin seda radikat lähemalt. Avastasin koha kust puruks on. Nimelt on siis puruks see plastikpaak. Sisse vaadates on seal umbes 7cm pikkune lõhe tekkinud. Keegi oskab öelda millest see tuleneda võis? Kas vanadusest või siis mingi muul moel?
Minevik: Ford Scorpio 2.0 89a 85kW, BMW 320 110kW 91a, Toyota Corolla 1.3 89a, BMW 524 TDA 85kW 90a, BMW 316 75kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a