E36 sarniiri vahetus
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
E36 sarniiri vahetus
Lugesin manuaalist et sarniiride vahetuseks on vaja ka spets riista..tegemist ratta poolsetega..kas saab ka ilma selleta ?kuidas teie vahetate oma suksudel?
- KristjanSalu
- Huviline
- Postitusi: 184
- Liitunud: 30.10.2006 09:54 15
- Asukoht: Kehra
mina teen nii et võtan õõtsad alt ära ja saadan sõbra töö juurde ja lasen ära vahetada.sul välimised sarniirid nagu ma aru saan jah.ise neid kahjuks ei vaheta sest need pressitakse sinna õõtsa sisse.kui vahetad siis vaheta kõik ära pärast sisemised pees ja jälle remonti.pole eriti kallis lõbu
sinka vonka minu bemm ei lonka
Lisan, et sarniiri koonuse amordipüstikust kättesaamisega võib ka tegu olla. Heal juhul aitab haamriga pinnimine, aga mul oli näiteks nii kinni, et pidin kasutama spetsiaalselt sarniiritõmmitsat (sihuke hark). See sai kinni tõmmatud, et õlg raksus ja siis haamriga laks. Kõva pauguga ehmatas lahti. Tõmmits peab hea olema, mingi odav hiinakas oleks vist puru läinud. Et ole valmis ka selliseks asjaks.
Sõidurõõm
- KristjanSalu
- Huviline
- Postitusi: 184
- Liitunud: 30.10.2006 09:54 15
- Asukoht: Kehra
No seda peab igaüks korra omal nahal ära proovima, et järgmine kord ei pane uut sharniiri nii nagu juhtub (või ei kasuta töötuba, kus seda suvalt pannakse).Svenp kirjutas:Lisan, et sarniiri koonuse amordipüstikust kättesaamisega võib ka tegu olla. Heal juhul aitab haamriga pinnimine, aga mul oli näiteks nii kinni, et pidin kasutama spetsiaalselt sarniiritõmmitsat (sihuke hark). See sai kinni tõmmatud, et õlg raksus ja siis haamriga laks. Kõva pauguga ehmatas lahti. Tõmmits peab hea olema, mingi odav hiinakas oleks vist puru läinud. Et ole valmis ka selliseks asjaks.

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
Hmm, ühte poolt polnud ma veel näppinud ja teine oli kunagi UMis tehtud. Täpsustan, et tõmmitsa all ei mõelnud mitte harki vaid spetsiaalset riista, mis liigendile peale läheb ja ülevalt pingutatakse. Mutter jäetakse otsa, siis ei vigasta keeret. Hargiga on vist liigendikummi vigastamise oht.Aare kirjutas:No seda peab igaüks korra omal nahal ära proovima, et järgmine kord ei pane uut sharniiri nii nagu juhtub (või ei kasuta töötuba, kus seda suvalt pannakse).
Sõidurõõm
e 36
mina olen oma bmw puksid ja sarniirid ja stabika vardad kõik ise kodus vahetand ja ka kõik on ok pole nagu probleemi. selle sarniiri lased fööniga kumaks ja välja.
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
kas sa mõtled juppi nr3 ?
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=33&fg=30
mind huvitab nr 8-te vahetus..kas neid saab kodus tungiga vahetada??
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=33&fg=30
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=33&fg=30
mind huvitab nr 8-te vahetus..kas neid saab kodus tungiga vahetada??
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=33&fg=30
Tere, mind huvitab ka väga selline asi, et kuidas saab antud jooniselt kätte lühema, mootoripoolse šarniiri.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=05
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=05
Jutt käib ikka mootoripoolsest nö pikast šarniirist. Seal on ots ilusti läbi sillatala ja seal otsas paiknes üks kena mutter, mille sai lahti keerata number 22 võtmega. Kummikattega ei juhtunud midagi, oli teine täie elu ja tervise juures. Vaadake eelpool toodud jooniselt detaili number 3, kui midagi ikka arusaamatuks jäi.Kalev kirjutas:Sinna lüüakse selline kahe haruline hark vahele. Aga siis pead selle sarniiri ka kindlasti uue panema, sest see kummikate läheb katki. Jutt siis pika sarniiri eemaldamisest, mis on sillatala küljes e. mootori poolne. Teise saab sarniiri tõmmitsagi ilusasti.
Terv, Janar.
Oleks siis kohe võinud öelda, et tahad õõtsa alt võtta. Ma sain aru, et sul õõts käes juba ja küsid, kuidas sarniir õõtsast välja suruda... Sel juhul võib jah pealt millegagi aidata, ennem siis mutter ülevalt lahti aga päris otsast ära lõpuni keera. Sinna vastu mingi kangiga üks litt ja kui veab, põrutab koonusest lahti ta. Haamriga vaevalt pealtpoolt ligi saad.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio