Automaatkast, kas peaks mäepeal tagasi vajuma?
Automaatkast, kas peaks mäepeal tagasi vajuma?
kuulaks kuidas kellelgi miski on... kuna mu 750 e32 vajus , praegune 328 e36 vajub, tuttuus avensis 2.0 vajus, e39 530d vajus, samas e34 540 ei vajunud vw touran 1,9tdi dsg ei vaju....
katsetuse koht siis viljandi linnas olev mägi (kõrgemägi) kraade oli tal vist 40-45...
katsetuse koht siis viljandi linnas olev mägi (kõrgemägi) kraade oli tal vist 40-45...
Re: Automaatkast, kas peaks mäepeal tagasi vajuma?
Sellisest "mäest" ei lähe enamus autosid üldse üles-RV- kirjutas:katsetuse koht siis viljandi linnas olev mägi (kõrgemägi) kraade oli tal vist 40-45...

Aga kui ma arvan õigesti, et sa mõtled Viljandis Tartu mnt mäge, siis tõenäoliselt vajub sellel mäel jah enamus autosid siiski tagasi - suhteliselt järsk tõus.
Üldiselt automaat hoiab väiksema tõusu korral paigal.
Indrek
dsg on automaat ju... automaat = ise vahetab käiku.... ja teeb seda pole tähtis mis ehitus tal on salongis on automaat ! see on see sama käigukast mida tahab M3 ka endale peale panna või on pannud juba... mai tia kuidas need läbirääkimised läksid... kunagi oli sellest mingi suur teema...
Maailma esimene suurseerialiselt toodetav 7käiguline DSG-käigukast debüteeris Volkswagen Golfil. Seni sai sama käikude arvuga DSG-käigukastiga uhkustada üksnes Volkswageni kontserni lipulaev, miljon eurot maksev Bugatti Veyron.
Tähelühend DSG (Direct-Shift Gearbox) tähendab lihtsustatult kahe elektrooniliselt juhitava siduriga, kuid ilma siduripedaalita manuaalkäigukasti, mis vahetab käike kas automaatselt või teeb seda juht käsitsi. Seejuures toimuvad käiguvahetused ülikiirelt ja sujuvalt.
Juba 2003. aastal tõi Volkswagen välja 6käigulise DSGkäigukasti, mida on tänaseks toodetud üle miljoni. Kui see oli mõeldud üsna võimsatele mootoritele (pöördemoment kuni 350 Nm), siis uus seitsmekäiguline pigem väiksematele ja ökonoomsematele (pöördemoment kuni 250 Nm).
Maailma esimene suurseerialiselt toodetav 7käiguline DSG-käigukast debüteeris Volkswagen Golfil. Seni sai sama käikude arvuga DSG-käigukastiga uhkustada üksnes Volkswageni kontserni lipulaev, miljon eurot maksev Bugatti Veyron.
Tähelühend DSG (Direct-Shift Gearbox) tähendab lihtsustatult kahe elektrooniliselt juhitava siduriga, kuid ilma siduripedaalita manuaalkäigukasti, mis vahetab käike kas automaatselt või teeb seda juht käsitsi. Seejuures toimuvad käiguvahetused ülikiirelt ja sujuvalt.
Juba 2003. aastal tõi Volkswagen välja 6käigulise DSGkäigukasti, mida on tänaseks toodetud üle miljoni. Kui see oli mõeldud üsna võimsatele mootoritele (pöördemoment kuni 350 Nm), siis uus seitsmekäiguline pigem väiksematele ja ökonoomsematele (pöördemoment kuni 250 Nm).
just käisin mart551´ga seal uuesti oma e36 328ia´ga ja vajus jällegi... tuleb nv test 530d´ga kah.... ja baidevei... see tõus on 18% mitte kraadi kraadi ehk oleks seal mingi 30+/- 5 ! sain teada et protsent näitab mitu meetrit sajale meetrile see tõuseb... saab ka arvutada nii et sajale meetrile tõuseb 18m siis võtab appi vana hea pythagerose teoreemi ja tan(alfa)= 18/100ga saab täpselt teada mitu kraadi on ... et kell nii palju siis ei viitsi arvutit otsida hetkel....
ise oled automaat-RV- kirjutas:dsg on automaat ju... automaat = ise vahetab käiku.... ja teeb seda pole tähtis mis ehitus tal on salongis on automaat ! see on see sama käigukast mida tahab M3 ka endale peale panna või on pannud juba... mai tia kuidas need läbirääkimised läksid... kunagi oli sellest mingi suur teema...
Maailma esimene suurseerialiselt toodetav 7käiguline DSG-käigukast debüteeris Volkswagen Golfil. Seni sai sama käikude arvuga DSG-käigukastiga uhkustada üksnes Volkswageni kontserni lipulaev, miljon eurot maksev Bugatti Veyron.
Tähelühend DSG (Direct-Shift Gearbox) tähendab lihtsustatult kahe elektrooniliselt juhitava siduriga, kuid ilma siduripedaalita manuaalkäigukasti, mis vahetab käike kas automaatselt või teeb seda juht käsitsi. Seejuures toimuvad käiguvahetused ülikiirelt ja sujuvalt.
Juba 2003. aastal tõi Volkswagen välja 6käigulise DSGkäigukasti, mida on tänaseks toodetud üle miljoni. Kui see oli mõeldud üsna võimsatele mootoritele (pöördemoment kuni 350 Nm), siis uus seitsmekäiguline pigem väiksematele ja ökonoomsematele (pöördemoment kuni 250 Nm).
see on manuaal kast mida ei lylita sina vaid silindrid
<powered by 330xd 09>
Toyota LC HJ61
VW b5 tdi
Toyota LC HJ61
VW b5 tdi
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Start - programs - accessories - calculator.-RV- kirjutas:saab ka arvutada nii et sajale meetrile tõuseb 18m siis võtab appi vana hea pythagerose teoreemi ja tan(alfa)= 18/100ga saab täpselt teada mitu kraadi on ... et kell nii palju siis ei viitsi arvutit otsida hetkel....
ja 18/100 = 0,18, selle jaoks vast arvutit ei vaja

-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Ja võta sellest nüüd arctan ka peast.akibo kirjutas:Start - programs - accessories - calculator.-RV- kirjutas:saab ka arvutada nii et sajale meetrile tõuseb 18m siis võtab appi vana hea pythagerose teoreemi ja tan(alfa)= 18/100ga saab täpselt teada mitu kraadi on ... et kell nii palju siis ei viitsi arvutit otsida hetkel....
ja 18/100 = 0,18, selle jaoks vast arvutit ei vaja
Ma eile oma lõbuks arvutasin ka seda. Ja selle teooria järgi, et tee tõus on 18% teepikkusest oli tulemus tõesti 10kraadi. Kuna see tundus ebareaalselt väike, proovisin ka teisi variante ja kui eeldada, et teepikkus muutus kalde tõttu 18% pikemaks (hüpotenuus 1,18; pikem kaatet 1) siis sain tulemuseks 30 millegagi (vist 32)kraadi. Tundub väidetava kõige raskema tõusu jaoks reaalne tulemus, samas see tõusumärk peaks näitama just tee tõusu suhet horisontaalsuunaga. Neid arvutasin ka nii siinuse kui tangensi kaudu, tulemused olid mõlemad 10 tuuri, siinuse oma natuke suurem.
730iA e32 138kW 12/1992
see tagasivajumine on tõesti veider teema.. ise sõitsin 100 000km e34 4-liitrisega ja ei mäleta küll hetkegi,kus auto oleks tagasi vajunud..sellest ka äge vaidlus
proovige teised ka.. äkki see siis nii oleneb millestki või on kastid ise nii erinevad või loeb väga palju mootori võimsus vms..

e39 540i + zaz 968M
Turbiiniga autol ei ole tagasild mootoriga kunagi jäigalt ühenduses (v.a. kui turbiini lukustus peal). Küll aga on automaatkastis P-asendis jäik väljundvõlli stopper.Ragnar kirjutas:18% teeb siis 10 kraadi kõigest.
DSG lülitab käike automaatika abiga aga samamoodi nagu tavaline turbiiniga automaat ta siiski paigal ei saa hoida minu arusaamise järgi.
TA muidugi ei täpsusta, kas ta teeb oma katset töötava või seisva mootoriga.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
miks sa seda 180 kraadi sinna paned?
kas 100% tõus on siis 180kraadine ehk sile tee?
kas 100% tõus on siis 180kraadine ehk sile tee?

Viimati muutis Ragnar, 16.05.2008 12:01 35, muudetud 1 kord kokku.
Sest nagu ta ise ütles - mate oli tal kaksRagnar kirjutas:miks sa seda 180 kraadi sinna paned?

Nagu siin enne öeldi, näitab tõusu protsent seda, mitu meetrit kerkib maapind 100 meetri kohta. Ehk antud juhul räägite te tõusust, mille puhul kerkib maapind 18% sirgel maapinnal edasi liigutud teepikkusest.
Kui keegi tahab seda kraadideks arvutada, siis tuleb tõepoolest appi valem (mis ei ole Pythagorase teoreem, nagu siin ennist öeldi) tan(alfa)=vastaskaatet jagatud lähiskaatetiga ehk tan(alfa)=18/100. Mis teeb tõusunurgaks ~10.2kraadi.
Iseenesest väga teemakohased jutud teil siin - just tulin keskkooli mate eksamilt

-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Ma tean, et on vale eeldus, aga niimoodi sain kõige realistlikuma tulemuse. 10,2 kraadi on nii väike nurk, et see ei saa kuidagi olla kõige järsem tõus Eestis.Indrek_M kirjutas:See on küll väga vale eeldusV2ike_Suur kirjutas:kui eeldada, et teepikkus muutus kalde tõttu 18% pikemaks
Teisalt, võibolla see 18% on kogu tõusva lõigu keskmine, koos nn peale ja mahasõitudega, millel kalle sujuvalt suureneb, seega keskosas võib tõusu nurk olla märksa suurem.
730iA e32 138kW 12/1992