E36 häiriv sirisemine kapoti all (videoklipiga) (veepump)
E36 häiriv sirisemine kapoti all (videoklipiga) (veepump)
Sellist imelikku häält hakkas kapoti alt kostuma.
Hääl tekib siis kui mootor on juba pisut soojenenud (mitte kohe pärast käivitamist) ja ära ei kao. Lappasin palju teemasid erinevate häälte kohta läbi, kuid vastust ei leidnud.
video sarnase probleemiga masinast: http://www.youtube.com/watch?v=MXQkJE5eD3g
EDIT: video konkreetsest probleemiga masinast: http://www.youtube.com/watch?v=z645Ubvhld8
Hääl tekib siis kui mootor on juba pisut soojenenud (mitte kohe pärast käivitamist) ja ära ei kao. Lappasin palju teemasid erinevate häälte kohta läbi, kuid vastust ei leidnud.
video sarnase probleemiga masinast: http://www.youtube.com/watch?v=MXQkJE5eD3g
EDIT: video konkreetsest probleemiga masinast: http://www.youtube.com/watch?v=z645Ubvhld8
Viimati muutis Hendrik, 05.06.2008 21:13 04, muudetud 2 korda kokku.
Tiivik vast ei ole, ise pakuksin midagi seoses generaatori rihma/rullikute/pingutitega seoses. Hääl tuleb justkui kuskilt mootori ja tiiviku vahelt.
Kui veepump läbi oleks, kas see ka mujal ei väljenduks? Mootori temp on kõigil pööretel stabiilselt 1 mm üle keskmise, hiljuti vahetatud termostaat ja tänu sellele, et mehaanik termostaadi korpuse puruks keeras, ka see jubin.
Täna hommikune seis (video): http://www.youtube.com/watch?v=z645Ubvhld8
Kui veepump läbi oleks, kas see ka mujal ei väljenduks? Mootori temp on kõigil pööretel stabiilselt 1 mm üle keskmise, hiljuti vahetatud termostaat ja tänu sellele, et mehaanik termostaadi korpuse puruks keeras, ka see jubin.
Täna hommikune seis (video): http://www.youtube.com/watch?v=z645Ubvhld8
Kas sul see hääl üldse ära ei kao. Endal tekkis ka midagi samasugust, aga peale seda kui aku oli maki poolt kurnatud. Peale mõningast laadimist ja mootori seisma jätmist oli jälle ok. Viga võib tõesti olla rihma pingutus rullikus või siis äkki generaatori laagrid kuivad 

320 '94
328 '95
M3 '96
335d '07
328 '95
M3 '96
335d '07
Kui hääl juba tekkinud on, siis naljalt juba ära ei kao, kuigi näiteks täna hommikul sain sõita ca 25 minutit enne kui krigisema hakkas. Kui mootor vahepeal seisma jätta, siis vahel on pärast uuesti käivitamist krigin tagasi, vahel mitte, kuid kui ka ei ole, siis tagasi tuleb ikkagi suht kiirelt. Kui palju neid generaatori rullikuid on üldse ja kas neid saab ka käega loksutades defekteerida? Kas rihma mahavõtmisel mingeid nippe ka on?
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Geneka rihmaga seonduvaid rullikuid peaks olema kaks minu teada ja kui rihma maha võtad, on loks käega tunda küll. Omal lendas ka kuu tagasi rullik kapoti alt minema, enne seda andis paar päeva tunda, samamoodi vastikult häiriva häälega- vahel tegi häält, vahel mitte, kuid lõpus oli ikka päris hull asi. Rihma mahavõtmiseks ei ole vaja mingeid imenippe, lihtsalt libistad rullikult maha, see on automaatse pingutusega.
Rihma peale pannes toimid vastupidi
Rihma peale pannes toimid vastupidi

Tänud! Õhtul hakkan lammutama ja annan ka arengutest teada.
EDIT: Kas jama võib olla ka tühikäigumootoris? Püüan selle ka õhtul üle vaadata ja puhastada. Pöörded tühikäigul üldiselt ei kõigu, kuid vahel kui auto pärast sõitu seisma jätta ja tühikäigul käia lasta, siis kohe pärast seisma jäämist viskab paar korda pöörded 300-500 pööret üles. Muidu stabiilne tühikäik on ca 600 p/m, pöörded on väga ühtlased ja mootori töö täiesti sujuv. Kas 600 p/m on tühikäigu jaoks liiga vähe?
EDIT: Kas jama võib olla ka tühikäigumootoris? Püüan selle ka õhtul üle vaadata ja puhastada. Pöörded tühikäigul üldiselt ei kõigu, kuid vahel kui auto pärast sõitu seisma jätta ja tühikäigul käia lasta, siis kohe pärast seisma jäämist viskab paar korda pöörded 300-500 pööret üles. Muidu stabiilne tühikäik on ca 600 p/m, pöörded on väga ühtlased ja mootori töö täiesti sujuv. Kas 600 p/m on tühikäigu jaoks liiga vähe?
Pean oma sõnu sööma - pole ikka veel jõudnud lahti võtta,
kuid nagu taunod mainis, siis tõesti, kaob ära aegajalt. Ise pakuks ka rullikuid, või rulliku seibi (hääl paistab täpsemalt tulevat kuskilt õlifiltri alt). Genekarihm on ostetud ja selle vahetan ka ära niikuinii. Jama on ka see, et probleem esineb ainult sooja mootoriga ja kui ka soe mootor vahepeal seisma jätta, siis ei pruugi uuesti käivitades kriginat olla. Tulise mootoriga on seal vahel üpris ebamugav lammutada. Loodan, et kui rihm maha võtta, siis silma/käega saan veale pihta.
PS. vendw, lahenduse leidmisel võib ehk abiks olla ka see teema: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=54558

PS. vendw, lahenduse leidmisel võib ehk abiks olla ka see teema: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=54558
nii siis läks väheke kauem aega sest vahepeal jõudis bensiini pump saba anda. aga täna sai siis rihm maha vöetud ja uurisin lähemalt mis seal häält teeb.selgus et rihma pinguti ise. kuna täna pühapäev jaei oska kuskilt uut tellima minna siis lihtsalt õlitasin selle ära ja kokku tagasi.hetkel siis on vait. aga esmaspäeval lähen uusi rullikuid vaatama ja ka rihma.kindlam on ikka need köik kolm rullikut ära vahetada .
-
- Huviline
- Postitusi: 51
- Liitunud: 21.11.2007 12:27 18
- Asukoht: tarumaa
Ütlen veel väikseks vihjeks,et kui rullikud ära vahetada ja rihm ka siis kindlasti võtta vana rihm kaasa poodi,et ikka sama pikk oleks.
Miks ma ütlen seda?
Selleks,et enda 325l sai kah rullikud vahetatud kuna tegid häält ja pärast kui uus rihm peale sai siis oli täiesti hullumaja lahti.Nimelt rihm oli hästi väheke lühem ja seega hakkas hooratas vastu ühte rullikut käima ning see oli kohutav lärm.+2korda müüdi vale pikkusega rihm.
Miks ma ütlen seda?

Selleks,et enda 325l sai kah rullikud vahetatud kuna tegid häält ja pärast kui uus rihm peale sai siis oli täiesti hullumaja lahti.Nimelt rihm oli hästi väheke lühem ja seega hakkas hooratas vastu ühte rullikut käima ning see oli kohutav lärm.+2korda müüdi vale pikkusega rihm.

Ou Vööthüään!!!