Hetkel on auto juba esinduses, kuid ei tea kuna üle vaadatakse. Kuna uudishimu ja teadmatus on suur, siis tahaks teada umbes mis võib põhjuseks olla ja mis mind ees ootab.
Tänud vastuste eest

Vot ei tea kui hea variant see klappide välja koukimine on... Samas ega neist seal vist erilist kasu ka ei ole. Eks see ole iga mehe enda otsustada. Enda autol sai ka paar kuud tagasi kolle maha tõmmatud, et asja kontrollida ja klapid olid jumala jäigalt omal kohal. Samas kahtlen selles, kas see nö uus kolle eriti töökindlam on, kui selliseid õnnetusi ka veel e60 peal juhtub. Aga, diislijoodik, sa vist ise parandasid neid laagriliimiga mingil meetodil ju?Soovituse lihtsam var oleks pöördklapid välja koukida ja augud kinni panna või kasutatud käsikastiga auto kollektor paigaldada. Kollektori klappide töökindlusele ei maksaks suurt lootust panna, sest ETK andmetel tuli nö parandatud kollektor mai 2002 (varuosakood 7789329), kuid kaebusi mootori "lendamisele" on olnud kuulda ka uuemate isendite puhul, kus peaks olema uue koodiga koost.