K: Peale mootorivahetust immo probleem
K: Peale mootorivahetust immo probleem
Mure siis selline, et sai 95a 316i mootor ära vahetatud. Asemele sai samuti 95a autolt tulnud mootor. Vana ajuga asi toimima ei hakanud, panime uue mootori aju. Sellega toimis asi nii, et aku ja õlituli põlema ei läinud, aga starterit lasi ringi küll. Uurisin asja ja tuli välja, et on uue aju jaoks süütevõtit ka vaja, mis sama auto pealt tulnud. Sain ka võtme. Kuna süütelukku vahetama ei tahtnud hakata, siis võtsin immorõnga ära ja hoidsin uut võtit vastu immorõngast ja käivitasin vana võtmega. Nüüd selline jama, et ei võta starterit ringi...kõik juhtmed üle vaadatud ja peaks töötama. Teised astmed töötavad kõik. Kas see asi toimib üldse nii, või on vaja doonorauto küljest veel see immorõngas ka võtta?
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
kulla mees, püüa nüüd aru saada et selline asi ei ole võimalik originaal immoga. ainutl valet informatsiooni jagad siin juba mitmesse teemasseDanil523 kirjutas:minu 525tds- oli sama jamaga.... Tundub et immo kaotas mälu ära --starterit ei võtnud taha.
Ühesõnaga kiirlahenduseks kiskusin originaal immo ära ja tööle ta läks. Kuid huviga tahaks teada kuidas sinu probleem laheneb- kuna riiuli peal olev immo oleks mõistlik kuidagi tagasi tööle saada.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Ja sünkroniseerimine käib läbi mingi aparaadi ja elektriku osavate käte?
Et kus seda teha saab, st mis peaks olemas olema, et sünkroniseerida?
Päris 220km ei tahaks autot vedada patriku juurde.
Ja see tähendab siis seda, et pean ikka uue süüteluku panema või saab võtme seest immo ära vahetada?
Ja siit üks küsimus veel. Ma saan aru, et immoblokk on ajus. Immosüsteem on veel süüteluku ümber ja võtmes ka. Miks siis nii on, et auto vana aju ja võtmega käima ei lähe? Mootori enda küljes ju mingit immosüsteemi ei ole...
Et kus seda teha saab, st mis peaks olemas olema, et sünkroniseerida?
Päris 220km ei tahaks autot vedada patriku juurde.
Ja see tähendab siis seda, et pean ikka uue süüteluku panema või saab võtme seest immo ära vahetada?
Ja siit üks küsimus veel. Ma saan aru, et immoblokk on ajus. Immosüsteem on veel süüteluku ümber ja võtmes ka. Miks siis nii on, et auto vana aju ja võtmega käima ei lähe? Mootori enda küljes ju mingit immosüsteemi ei ole...
Mina olen aru saanud, et kindalaeka all on immol eraldi aju ka (EWS)
Endal jääb mootorivahetus immo pärast ära, kuna ei ole kõiki immo komponente alles enam
Endal jääb mootorivahetus immo pärast ära, kuna ei ole kõiki immo komponente alles enam

528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...
Sünkroniseerimine tähendab siis seda, et jääb alles vana võti, vana immorõngas ja uus aju?
Ikkagi ei leia loogikat. Kui vahetan ära ainult mootori, siis ei saa immo ju kuidagi tema käimaminemist mõjutada. Kui kõik süsteem jääb vana, sealhulgas ka aju. M43B16 aju peaks ju kõikide M43B16 mootoritega hakkama saama. Enda M50B25 E36 näiteks pole vahet, millise 2,5 aju ma sinna vahele panen, võib nii viiese kui kolmese aju olla.
Ikkagi ei leia loogikat. Kui vahetan ära ainult mootori, siis ei saa immo ju kuidagi tema käimaminemist mõjutada. Kui kõik süsteem jääb vana, sealhulgas ka aju. M43B16 aju peaks ju kõikide M43B16 mootoritega hakkama saama. Enda M50B25 E36 näiteks pole vahet, millise 2,5 aju ma sinna vahele panen, võib nii viiese kui kolmese aju olla.
-
- Huviline
- Postitusi: 169
- Liitunud: 02.04.2007 00:34 16
- Asukoht: Tallinn
Ise küsin, ise vastan.
Asi lahenes nüüd nii, et panin kõik mootorijuhtmestiku vana mootori oma. Kuigi mõlemad olid 95a mootorid, oli erinevusi päris palju, mistõttu tuli ka sisselaske kolle vana jätta, teine pihustilatt panna ja osad andurid välja vahetada (teistsugune pistik) ja üks pistik mootoriploki küljes jäi üldse ilma juhtmeta (vana juhtmepuu küljes sellist polnud, vanal mootoril oli seal pime ees). Ühesõnaga polnud ühtegi immo komponenti, mis uue mootoriga kaasa tuli, vaja. Vana mootori aju ja süütelukuga oli immo samuti maas, kuid mootoripistiku pin-id olid teistsuguse asetusega. Bensupump töötas, kuid sädet polnud jne. Juhtmed vana mootori omad ja kogu asi sõidab praegu veatult ringi. Nii et karta pole vaja, kogu immosüsteem võib vana jääda, tuleb lihtsal mõlemad juhtmepuud üle kontrollida, et samad oleks. Minu poolt teema lukku.
Asi lahenes nüüd nii, et panin kõik mootorijuhtmestiku vana mootori oma. Kuigi mõlemad olid 95a mootorid, oli erinevusi päris palju, mistõttu tuli ka sisselaske kolle vana jätta, teine pihustilatt panna ja osad andurid välja vahetada (teistsugune pistik) ja üks pistik mootoriploki küljes jäi üldse ilma juhtmeta (vana juhtmepuu küljes sellist polnud, vanal mootoril oli seal pime ees). Ühesõnaga polnud ühtegi immo komponenti, mis uue mootoriga kaasa tuli, vaja. Vana mootori aju ja süütelukuga oli immo samuti maas, kuid mootoripistiku pin-id olid teistsuguse asetusega. Bensupump töötas, kuid sädet polnud jne. Juhtmed vana mootori omad ja kogu asi sõidab praegu veatult ringi. Nii et karta pole vaja, kogu immosüsteem võib vana jääda, tuleb lihtsal mõlemad juhtmepuud üle kontrollida, et samad oleks. Minu poolt teema lukku.