Kas oskab keegi, kes on kursis erinevate modifikatsioonidega, mulle öelda, kas M42 mootorit on paigaldatud E30 kerele ka ilma Lambdata?
VINi viimaste numbrite järgi näitab BMWfans.info lambda olemasolu.
Autol on eelnevalt esimene summuti pott vahetatud resonaatori vastu. Kollektorist kuni selleni on säilinud orig. torud. Torus pole lambdale isegi pesa mitte. Ja mis kõige veidram, aku all oleval pistikul, on tehase poolt keeratav kummikattega 'pime' ees.
(Originaalis auto konditsioneeriga, kui see asja mõjutada võiks)
Kartuses, et gaasid ei pruugi ülevaatuspunkti mõõteseadmetele meeldida (ninale ei meeldi), tahaks asjast eelnevalt sotti saada.
On keegi ehk kursis erinevate variantidega ja selgitaks asja...
Edit:
Nüüd, kui on võrreldud oma auto kapotialust teise sarnasega, tekkis küsimusi juurde, millest ka pealkirja muudatus.
1. Sisselaske seguklapi anduri ja õhutoru vahelt tuleb vaakumtoru (pilt uuemast mootorist, aga klapikorpus sarnane), mis läheb läbi elektrilise ventiili söefiltrisse (paagtuulutus?)- minu autol seguklapi korpuse küljes oleval messingotsal kummist kate peal, mis samas näeb välja nagu sinna loodud. Ventiili pistik on vitsaga õhulugeja juhtme külge tõmmatud. Milleks see söefilter täpsemalt vajalik on ja kuidas selle mõjutab mootori tööd?
2. Parempoolse amordikannu küljes on huvitav vidin... See on plekk-katte all olev traatspiraal, millele läheb alt ca iga cm järel külge juhe, pilt1, pilt2, olemas olevad pildid pole paraku parima nurga alt. Selle kõrval 3x3x3 cm relee. Mõlema juhtmed on pistikutega ja korralikud ning musta katte sees.
Ise sellist 'traatsaba' pole varem kohanud.
Kellelgi ideid

Tänan,
Mini