

tänud vastamast aga klõbiseb ka peale tule kustumist natuke aegajargo kirjutas:kas klõbiseb täpselt nii kaua kuni õlituli kustub või ka hiljem.kui peale õlitule kustumist ka klõbiseb siis tõukurid(vähemalt mõned)läbi.kui ka õlituli kustub suht hilja siis õlipump juba hõre(või saaled või ms)
aga mis sul see terve remont maksma läksrazor kirjutas:Tere!
Minul on e36 318i 1991a. 83kw, mootoriks m40, hammasrihmaga. Endal ka mootor hirmsasti klõbises. Lasin ära vahetada klapisääre tihendid, kompensaatorid, tõukurid ja nukvõlli. Nüüd ei tiksu enam midagi, ainult sportpüti häält on kosta.
Lisaks mainitule võeti plokikaas maha, hõõruti pastaga kõik klapid üle, uus plokikaane tihend läks ka vahele. Töö läks maksma 1800.- Narvas. Kõik mainitud osad olid B osad. Nukvõll ja tõukurid maksid kokku peaaegu 4000.-, siis veel klapisääre tihendid paar soti vist, ja kompekad olid ka kallid mingi 1600.-, plokikaane tihend paar soti. Aga kapoti alla enam pole vähemalt enam asja, peale vedelike kallamise.kaso1 kirjutas:aga mis sul see terve remont maksma läksrazor kirjutas:Tere!
Minul on e36 318i 1991a. 83kw, mootoriks m40, hammasrihmaga. Endal ka mootor hirmsasti klõbises. Lasin ära vahetada klapisääre tihendid, kompensaatorid, tõukurid ja nukvõlli. Nüüd ei tiksu enam midagi, ainult sportpüti häält on kosta.oleks lihtsalt hea teada kui peaks ise ka seda kõike tegema
razor kirjutas:Lisaks mainitule võeti plokikaas maha, hõõruti pastaga kõik klapid üle, uus plokikaane tihend läks ka vahele. Töö läks maksma 1800.- Narvas. Kõik mainitud osad olid B osad. Nukvõll ja tõukurid maksid kokku peaaegu 4000.-, siis veel klapisääre tihendid paar soti vist, ja kompekad olid ka kallid mingi 1600.-, plokikaane tihend paar soti. Aga kapoti alla enam pole vähemalt enam asja, peale vedelike kallamise.kaso1 kirjutas:aga mis sul see terve remont maksma läksrazor kirjutas:Tere!
Minul on e36 318i 1991a. 83kw, mootoriks m40, hammasrihmaga. Endal ka mootor hirmsasti klõbises. Lasin ära vahetada klapisääre tihendid, kompensaatorid, tõukurid ja nukvõlli. Nüüd ei tiksu enam midagi, ainult sportpüti häält on kosta.oleks lihtsalt hea teada kui peaks ise ka seda kõike tegema
No üks võimalus on minna http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi ja trükkida sinna auto VIN koodi 7 viimast numbrit. Seda muidugi juhul, kui auto mootorit vahetatud pole.kaso1 kirjutas:jargo kirjutas:m50 tüübi mootoril on kolm korda rohkem tõukureid ja seega ka kõvasti kallim... 352.96*24=8471.04 eek(um-i hind)+vahetusaga kuidas ma teada saan milline mootor mul on
![]()
tänud teileReintz kirjutas:No üks võimalus on minna http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi ja trükkida sinna auto VIN koodi 7 viimast numbrit. Seda muidugi juhul, kui auto mootorit vahetatud pole.kaso1 kirjutas:jargo kirjutas:m50 tüübi mootoril on kolm korda rohkem tõukureid ja seega ka kõvasti kallim... 352.96*24=8471.04 eek(um-i hind)+vahetusaga kuidas ma teada saan milline mootor mul on
![]()
Kas nookurite vahetamiseks peab nukkvõlli maha võtma? Mul tahavad hüdrotõukurid vahetamist ning mõtlesin, et vahetaks siis ühtlasi ka nookurid, kuid nuka kallale ei taha omapead veel minna.Kalev kirjutas:Kui mootor klõbiseb külmalt(mul lõpuks hakkas sõites ka klõbisema) ja nukkvõllil kulumisjälgi pole, alustaksin mina hüdrotõukurite vahetamisega. Vahetus lihtne ca. 30 minutit. Tõukurid maksid mingi 1700.- Nukkvõlli nende vahetamiseks maha ei pea võtma.
Reintz kirjutas:Vahetasin siis nädala alguses hüdrotõukurid ära. Kuna klapisääre tihendid olid ka täiesti läbi, siis sai need ka uued pandud. Nüüd on kohe rõõmus meel, kui külmalt käivitades enam ei klõbise.Panin korraliku Castroli õli ka sisse.
Pihustid tiksuvad ka, aga nendega ma hetkel midagi ette võtta ei kavatse.
Läheb küll veits teise teemasse, aga nüüd ma saan aru, miks mootori pesu kahjulik võib olla. Endal oli ka enne mootori lahti võtmist sisepesu mõte, aga kui ma oleks selle kõntsa, mis mootori seintel kõik kinni oli, millegagi lahti pesnud, siis see oleks kindlalt õlituskanalid ummistanud.Seda oli seal ikka lademes.
Reintz kirjutas:Ma ei ütleks, et see raske on, aga korralikke tööriistu on vaja. Kalev siin ennist rääkis, et seda on võimalik teha ilma nukka maha võtmata, aga ma pean tunnistama, et ei kujuta ette, kuidas ta nookurid nuka alt kätte sai. Vajutas millegagi klapi alla ja siis võttis nookuri vahelt ära?? Mina igatahes võtsin nukkvõlli maha, mis eeldas omakorda nukkvõlli otsas oleva rihmaratta maha võtmist ning seetõttu oli pärast kõike kokku ladudes vaja spets rakiseid, millega ajastused jälle paika saada.
(Y)Dannu kirjutas:Yhtegi tuld põlema ei hakanud.Snuff kirjutas:selline küss tekkis ,et kui sul seal enamvähem 5 l õli puudu oli ,kas siis armatuuris mingi tuluke ei läinud põlema ?
nüüd, 2 nädalat hiljem on õlitase siiamaani sama mis oli kui uuesti õli lisasin, tundub, et töökoja viga ja unustasid midagi..
Raudjalg kirjutas:(Y)Dannu kirjutas:Yhtegi tuld põlema ei hakanud.Snuff kirjutas:selline küss tekkis ,et kui sul seal enamvähem 5 l õli puudu oli ,kas siis armatuuris mingi tuluke ei läinud põlema ?
nüüd, 2 nädalat hiljem on õlitase siiamaani sama mis oli kui uuesti õli lisasin, tundub, et töökoja viga ja unustasid midagi..![]()
![]()
![]()
![]()
Huumor:D
Tõsi mis tõsi. Kyllaltki marru ajab küll, kui ikka unustatakse selliseid mootori jaoks vägagi tähtsaid asju lisada.vull kirjutas:viimane aeg töökoda vahetada