e36- 328 mootori nõrk koht?
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 12.11.2007 21:37 07
e36- 328 mootori nõrk koht?
Oleksin tänulik kui keegi selgitaks mida selle mootori puhul karta. Väidetavalt vahetas BMW paljudel mootori pärast mingit 80 000 km välja kuna tekkis mingi korrosioon!? Panen siia inglise keelse teksti lõigu ja ootan targemate selgitust!
Right, if you’re in the market for a 6 cylinder e36 (that the 3 series from 1991 – 1999), there are a few things to look out for and one major thing! As I mentioned earlier, my car has a newer engine. This is due to a nikisil issue, which affected all M52 engined cars manufactured until March 1998. The M52 engine was used in 323i’s and 328i’s. The engine bores had nikisil liners which reacted with sulphur in the fuel and consequently wore away resulting in a knackered engine. A lot of these cars including mine had replacement engines with steel liners instead. My car had the replacement engine at 84000 miles if this is of any help. It is simple to check which engine the car has. If you look down the engine block underneath the air intake manifold, a non-nikasil engine will have a little copper plate on the block. A nikisil engine won’t! Older 325i and 320i engines were not affected, nor are the units in the M3.
SILMA ON JÄÄNUD muidu selline isend, ehk keegi teab midagi sellest?
http://www.raidsaare.auto24.ee/detail.p ... 27l6&vees=
või oleks ikkagi turvalisem valik 325
http://www.raidsaare.auto24.ee/detail.p ... 27l6&vees=
ette tänades!
Right, if you’re in the market for a 6 cylinder e36 (that the 3 series from 1991 – 1999), there are a few things to look out for and one major thing! As I mentioned earlier, my car has a newer engine. This is due to a nikisil issue, which affected all M52 engined cars manufactured until March 1998. The M52 engine was used in 323i’s and 328i’s. The engine bores had nikisil liners which reacted with sulphur in the fuel and consequently wore away resulting in a knackered engine. A lot of these cars including mine had replacement engines with steel liners instead. My car had the replacement engine at 84000 miles if this is of any help. It is simple to check which engine the car has. If you look down the engine block underneath the air intake manifold, a non-nikasil engine will have a little copper plate on the block. A nikisil engine won’t! Older 325i and 320i engines were not affected, nor are the units in the M3.
SILMA ON JÄÄNUD muidu selline isend, ehk keegi teab midagi sellest?
http://www.raidsaare.auto24.ee/detail.p ... 27l6&vees=
või oleks ikkagi turvalisem valik 325
http://www.raidsaare.auto24.ee/detail.p ... 27l6&vees=
ette tänades!
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 12.11.2007 21:37 07
tänud vastajatele! Raidsaares paistab praegu päris mitu huvipakkuvat autot olevat. Kõige korralikum tundub muidugi see 328 touring. Ei tea kas touringuga kannatab bmw cup-i sõita? Muidugi võtaks sedaani või kupee aga ma olen juba tõesti kaua otsinud ja korralikke ei ole või on siis automaadid. Kui keegi teab kuidas seda 2,8 mootorit platsil kõige paremini testida ja mida vaadata ... andke teada või visake link. Ise Tallinna inimene ja vaevalt Tartu minnes õnnestub autot kuskile ülevaatamiseks sokutada.
.
no see roheline 325 vedeles seal paar kuud tagasi utiili hunnikus (loe platsi lõpus, kus teisigi avariilisi jne) silma jäi ta sellepärast, et tal järelpaigaldatud kont:)
üldiselt sealt ostes tuleb ika väga jälgida mida ostad, sest paljud autod saavad kahtlasel moel endale sealt hooldusraamatu ja
üldiselt sealt ostes tuleb ika väga jälgida mida ostad, sest paljud autod saavad kahtlasel moel endale sealt hooldusraamatu ja

Mulle see lillakas individual täitsa meeldib - on vähemalt hallist massist eristuv. Aga võid ju ka saksast autot vaadata.
328 M-Tech
Touring
Touring
LINGID EDITEERITUD.
328 M-Tech
Touring
Touring
LINGID EDITEERITUD.
Viimati muutis Silwer, 16.05.2008 08:17 32, muudetud 3 korda kokku.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
voolavvesi kirjutas:tänud vastajatele! Raidsaares paistab praegu päris mitu huvipakkuvat autot olevat. Kõige korralikum tundub muidugi see 328 touring. Ei tea kas touringuga kannatab bmw cup-i sõita? Muidugi võtaks sedaani või kupee aga ma olen juba tõesti kaua otsinud ja korralikke ei ole või on siis automaadid. Kui keegi teab kuidas seda 2,8 mootorit platsil kõige paremini testida ja mida vaadata ... andke teada või visake link. Ise Tallinna inimene ja vaevalt Tartu minnes õnnestub autot kuskile ülevaatamiseks sokutada.
Selle peale pole silm jäänud:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Tundub suht korralik. Kindlasti on ka läbisõit õige.
320 '94
328 '95
M3 '96
335d '07
328 '95
M3 '96
335d '07
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=55871Silwer kirjutas:Mulle see lillakas individual täitsa meeldib - on vähemalt hallist massist eristuv. Aga võid ju ka saksast autot vaadata.
328 M-Tech
Touring
Touring
Indrek
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
E36 touringuga sul BMW Cupil vast küll midagi teha pole, kui ilmtingimata Touringuga siis E30-ga.. E36 Touring jääb juba liiga raskeks ja tagaosa kogukaks Eestis leiduvate ringradade jaoks.. Kupee oleks sel puhul kindlasti parim valik ja see, mis Taunod välja pakkus, on endalegi silma jäänud. Tundub äärmiselt sile ja korras 328 olevat 

see roosa jäta küll ostmatavoolavvesi kirjutas: SILMA ON JÄÄNUD muidu selline isend, ehk keegi teab midagi sellest?
http://www.raidsaare.auto24.ee/detail.p ... 27l6&vees=
või oleks ikkagi turvalisem valik 325
http://www.raidsaare.auto24.ee/detail.p ... 27l6&vees=
ette tänades!

ja sel 325-el pole konditsioneeri. ei taha isegi teada mis krdi süsteem see sinna peale on topitud

viimane paistab pealt suht kobe. teised suht kehvakesed(esimesel pole konti)Silwer kirjutas:Mulle see lillakas individual täitsa meeldib - on vähemalt hallist massist eristuv. Aga võid ju ka saksast autot vaadata.
328 M-Tech
Touring
Touring
LINGID EDITEERITUD.
selle raha eest suht mõttetu ost. konti pole, m-tech lisasid pole. aastaarv lihtsalt maksabtaunod kirjutas: Selle peale pole silm jäänud:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Tundub suht korralik. Kindlasti on ka läbisõit õige.

PS: konditsioneeri paneel näeb välja selline:
http://img3.auto24.ee/auto24/560/351/10688351.jpg
puhuripaneel on lihtsalt kolme suure nupuga
Loodetavasti satub see auto sama hoolitseva omaniku kätte,kui seda praegune on. Proovisõit on selle auto kõige tugevam argument. Kui soov on 328 ja +/- 10K pole nii määrav,mine kindlasti kohale.Selle peale pole silm jäänud:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Tundub suht korralik. Kindlasti on ka läbisõit õige.
Raidsaare autoaed on Raadil viimane koht kust ma omale autot ostma hakkaksin.
Võimalik et inimesed muutuvad ajaga, aga oli nii 3a tagasi selline pilt, et sai sügisese tööpäeva lõuna ajast käidud Raadi lautosid vaatamas.
Sõitis siis Raidsaare platsi ette treiler millel oli Poola teede peediplögaga kõrvuni koos 8 või 9 autot, neist 3/4 olid laksuga või rõvedate iluvigadega.
Mäletan, et seal oli peal ka üks punane E36 kupee mis oli küljelaksust kõver kui baranka. Algul tõmbavad nad need raiped platsi tagaossa mädanema ja külaseppa ootama. Ning siis hiljemalt paar kuud hiljem näed neid kenasti rivi peal värskest värvist säramas. Samuti oli tehtud ka selle E36 kupeega, pealt vaadates polnud küljelaksust enam jälgegi.
Sestpeale kutsume me oma sõpruskonnas seda aeda "laksu autoaiaks"
Raidsaarest autot ostes tasub VÄGA hoolikalt uurida põhja alt kerevenituspingi jälgi ja ebaloomulike keevituste olemasolu.
Eks ole enamik autoaedu patused, aga nende treiler koosnes tol ajal ainult tugevalt avariilistest ja iluvigadega reklaamkleebistega firma autodest. Teiste autoaedade puhul näeb treileri saabudes ikka reeglina sellist pilti, et autod üldjoontes sirged ning esimene "remonttöö" mis nende kallal teostama hakatakse on läpaka külge ühendamine, et odomeetri näit eestlastele sobivaks ehk alla 200 tuh km saada.
Selliseid läpakaga mehi veel treileri peal olevates autodes askeldamas näen ma üsna tihti ka Tartus Kapauto autoaias (sõidan sealt iga päev mööda).
Võimalik et inimesed muutuvad ajaga, aga oli nii 3a tagasi selline pilt, et sai sügisese tööpäeva lõuna ajast käidud Raadi lautosid vaatamas.
Sõitis siis Raidsaare platsi ette treiler millel oli Poola teede peediplögaga kõrvuni koos 8 või 9 autot, neist 3/4 olid laksuga või rõvedate iluvigadega.
Mäletan, et seal oli peal ka üks punane E36 kupee mis oli küljelaksust kõver kui baranka. Algul tõmbavad nad need raiped platsi tagaossa mädanema ja külaseppa ootama. Ning siis hiljemalt paar kuud hiljem näed neid kenasti rivi peal värskest värvist säramas. Samuti oli tehtud ka selle E36 kupeega, pealt vaadates polnud küljelaksust enam jälgegi.
Sestpeale kutsume me oma sõpruskonnas seda aeda "laksu autoaiaks"
Raidsaarest autot ostes tasub VÄGA hoolikalt uurida põhja alt kerevenituspingi jälgi ja ebaloomulike keevituste olemasolu.
Eks ole enamik autoaedu patused, aga nende treiler koosnes tol ajal ainult tugevalt avariilistest ja iluvigadega reklaamkleebistega firma autodest. Teiste autoaedade puhul näeb treileri saabudes ikka reeglina sellist pilti, et autod üldjoontes sirged ning esimene "remonttöö" mis nende kallal teostama hakatakse on läpaka külge ühendamine, et odomeetri näit eestlastele sobivaks ehk alla 200 tuh km saada.
Selliseid läpakaga mehi veel treileri peal olevates autodes askeldamas näen ma üsna tihti ka Tartus Kapauto autoaias (sõidan sealt iga päev mööda).
Vajadusel aitan Tartus veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
See postitus tuli kohe meelde kui seda nägin:vull kirjutas:ja sel 325-el pole konditsioneeri. ei taha isegi teada mis krdi süsteem see sinna peale on topitudvoolavvesi kirjutas:või oleks ikkagi turvalisem valik 325
http://www.raidsaare.auto24.ee/detail.p ... 27l6&vees=
ette tänades!
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pil ... 69&view=40

-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 12.11.2007 21:37 07
Tänud veelkord väärtusliku info eest, ei ole veel Tartusse jõudnud. See punane kupee näeb kena välja, kas selle auto kohta on siin foorumis ka mingi ajalugu olemas? Selle raha eest tahaks juba väga korralikku isendit saada!
Huvi pakub veel info selle 325 tuunitud isendi kohta 100 k pealt on nüüd 70k peale alla tulnud, hakkab juba huvipakkuvaks muutuma.Kas midagi on peetis või on tal tõesti väga kiire lahtisaamisega.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Huvi pakub veel info selle 325 tuunitud isendi kohta 100 k pealt on nüüd 70k peale alla tulnud, hakkab juba huvipakkuvaks muutuma.Kas midagi on peetis või on tal tõesti väga kiire lahtisaamisega.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
-
- Huviline
- Postitusi: 3726
- Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
- Peamine sõiduk: Metroo
- Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... sc&start=0 lugemist selle tuunitud Kristjani 325 kohta
-
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 12.12.2007 16:06 28
Mul selline küsimus, et...
mis asi on sellel automootoril... http://www.raidsaare.auto24.ee/detail.p ... 27l6&vees= ...see lisajupp. Selgitan: Kui vaadata mootori klappikambrikaant siis vasakult paremale ja siis läheb mootor pisut pikemaks. Mind väga huvitaks, mis seal all siis on. Minu 325 on täiesti sirge otsaga klappikambrikaan.
Ma loodan, et te aru saite mida ma tahtsin
mis asi on sellel automootoril... http://www.raidsaare.auto24.ee/detail.p ... 27l6&vees= ...see lisajupp. Selgitan: Kui vaadata mootori klappikambrikaant siis vasakult paremale ja siis läheb mootor pisut pikemaks. Mind väga huvitaks, mis seal all siis on. Minu 325 on täiesti sirge otsaga klappikambrikaan.
Ma loodan, et te aru saite mida ma tahtsin

-
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 12.12.2007 16:06 28
-
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 12.12.2007 16:06 28
-
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 12.12.2007 16:06 28
Vanos keerab nukka vastavalt pöördele / koormusele. Vanad mootorid on ilma vanoseta. Vahepealsed mootorid on ühe vanosega. Uuematel on juba kaks vanost peal.Kondimurdja kirjutas:Kui siin on kedagi, kes on selle temaga kursis siis palun seletaga täpselt ära.
JA kas see asi ei ole nii hoopis, et on ainult 2.8i mootoril või on ikka 2.5i mootoril ka?
Nukka keeratakse selleks et saada võimalikult mõnusat madalalt hakkavat ning samas kõrgele püsivat väändegraafikut. Vanosega ja ilma 2,5l M50 mootorite maks võimsus (hj) on sama. Erinevus on väändegraafikus. Vanosega mootor peaks olema sõita mõnusam - minekut on juba madalal pöördel.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence